16.6 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Αναβαθμισμένες υπηρεσίες μέσα από νέα mobile apps

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, εστιασμένη στη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της, προχώρησε στον εμπλουτισμό της υφιστάμενης mobile εφαρμογής για πελάτες / ασφαλισμένους «My Ydrogios» και, επιπλέον, δημιούργησε, το «Ydrogios Mobile», μία νέα ολοκληρωμένη εφαρμογή αποκλειστικά για συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Στη νέα της έκδοση η εφαρμογή «My Ydrogios» εξακολουθεί να παρέχει στους χρήστες μια σειρά από χρήσιμες λειτουργίες και υπηρεσίες, όπως Γρήγορο Υπολογισμό Ασφαλίστρων, Εύρεση Κοντινού Συνεργάτη, Κλήση Βοήθειας, Υπηρεσία Mobile Pay, Εύρεση Συνεργαζόμενων Συνεργείων, κ.α. Επιπλέον, έχουν προστεθεί οι δυνατότητες:

  • Τα Συμβόλαιά μου: οι ασφαλισμένοι της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να δημιουργήσουν τον δικό τους προσωπικό λογαριασμό αποκτώντας άμεση πρόσβαση στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους, ενημέρωση για τις καλύψεις τους και τις ημέρες που υπολείπονται για την επόμενη ανανέωσή τους.

  • Χάρτης άμεσου εντοπισμού σημείων ενδιαφέροντος (Υποκαταστήματα – Συνεργάτες – Συνεργαζόμενα Συνεργεία της εταιρείας).

  • Νέες διαδραστικές λειτουργίες όπως υποβολή σχολίων και προτάσεων προς την εταιρεία, κοινοποιήσεις σε κοινωνικά δίκτυα κ.α.

Επιπλέον, η Υδρόγειος Ασφαλιστική δημιούργησε το «Ydrogios Mobile», το οποίο απευθύνεται στους συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, παρέχοντάς τους ένα ολοκληρωμένο εργαλείο οργάνωσης και διαχείρισης του χαρτοφυλακίου σας, μία πλήρη ουσιαστικά απεικόνιση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Ydrogios On Line, σε mobile περιβάλλον. Μέσα από το «Ydrogios Mobile» οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν, από όπου και αν βρίσκονται, να έχουν πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιό τους και να εκτελούν με ευκολία μία σειρά από σημαντικές εργασίες που αναβαθμίζουν το καθημερινό τους έργο και την εξυπηρέτηση των πελατών τους, μεταξύ αυτών: Απεικόνιση και διαχείριση συμβολαίων όλων των κλάδων, μετατροπή αιτήσεων σε συμβόλαιο, λήψη ανανεωτηρίων και πρόσθετων πράξεων, αποστολή ειδοποιητηρίων στους ασφαλισμένους, λήψη ψηφιακών υπογραφών, «έξυπνο» σκανάρισμα δικαιολογητικών / εγγράφων και άμεση αποστολή τους, διαχείριση ανεξόφλητων συμβολαίων και καταστάσεων πληρωμών, κ.α.

Οι δύο mobile εφαρμογές είναι διαθέσιμες εντελώς δωρεάν για χρήστες Android από το Google Play Store και για χρήστες iOS από το Apple Store.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...