Η Vodafone μοιράστηκε τη χαρούμενη είδησή της με τους συνδρομητές της και τη μοιραζόμαστε και εμείς με εσάς, τους αναγνώστες μας.
Η Vodafone έλαβε τρεις σημαντικές διακρίσεις για τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει και τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει σε επίπεδο επικοινωνίας, στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020.
Τα Βραβεία Effie αποτελούν τον πλέον σημαντικό και καταξιωμένο θεσμό στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Αναγνωρίζουν τα πιο αποτελεσματικά brands, επιβραβεύοντας τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας τους.
Ειδικότερα, η Vodafone απέσπασε τις διακρίσεις:
- “Most Effective Brand” για την Ευρώπη
- “The Most Effective Telco Brand” διεθνώς
- “The 4th Most Effective Brand” διεθνώς.