Αυξημένο κύκλο εργασιών και έσοδα από υπηρεσίες, χάρη στις επιδόσεις του τουρισμού, βελτιωμένη πελατειακή βάση και σημαντική αύξηση στη χρήση data κατέγραψε η Vodafone στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους 2021 (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2021), σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του Vodafone Group.
H ελληνική θυγατρική της Vodafone κατέγραψε κύκλο εργασιών ύψους 468 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (452 εκατ.). Τα έσοδα από υπηρεσίες σημείωσαν επίσης, αύξηση 4% και ανήλθαν σε 436 εκατ. ευρώ, αντί 421 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ από 138 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 4%.
Αύξηση πελατών
Η πελατειακή βάση της κινητής έφτασε τα 4,178 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά 107.000 πελάτες (εκ των οποίων 82.000 αφορούσαν συνδέσεις καρτοκινητής και 25.000 συμβολαίου). Το ποσοστό των πελατών συμβολαίου προσεγγίζει το 40%. Στη σταθερή, οι ευρυζωνικοί πελάτες παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (962.000).
Η Vodafone ανέφερε ότι η αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες και την άνοδο της πελατειακής βάσης στην κινητή συνδέονται με την αύξηση του τουρισμού και του roaming, αλλά και την άρση των μέτρων περιορισμού, αντίστοιχα.
Έκρηξη στη χρήση data
Επιπλέον, σημειώθηκε «έκρηξη» στη χρήση data, η οποία αυξήθηκε κατά 72% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και προσέγγισε το «κατώφλι» των 100.000 ΤΒ (96.758 ΤΒ), που αποτελεί ιστορική επίδοση (πέρυσι 56.164 ΤΒ).
Το ARPU της εταιρείας παρέμεινε σταθερό στα 10,7 ευρώ (€18,2 στα συμβόλαια και €5,7 στα καρτοκινητά).
Στην ανακοίνωση του Ομίλου Vodafone γίνεται μνεία στην Ελλάδα σχετικά με τον στόχο του ομίλου να τοποθετήσει το Vodafone Business σε στρατηγική θέση, ώστε να αξιοποιήσει τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και στη χώρα μας, με έμφαση την ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τις επενδύσεις στην ψηφιακή υγεία, τις «έξυπνες» πόλεις, τις ψηφιακές πρωτοβουλίες για μία πιο πράσινη Ευρώπη κ.λπ.