Προσαρμογή και προσωποποίηση των τηλεοπτικών πλατφορμών, επένδυση σε τοπικό περιεχόμενο και δημιουργία συνεργειών στις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, είναι το τρίπτυχο στρστηγικής ανάπτυξης της United Group στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Η κυρία Victoriya Boklag, Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group, του μεγαλύτερου παρόχου Τηλεπικοινωνιών και Μέσων Ενημέρωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova στο πλαίσιο της διαδικτυακής διάσκεψης για τη συνδρομητική τηλεόραση, με τίτλο “November 2021 Edition @Nextv Series Europe & CEE” περιέγραψε το μέλλον και τις προκλήσεις για το περιεχόμενο και τις τηλεοπτικές πλατφόρμες.
«Το ψηφιακό μέλλον είναι γεμάτο προκλήσεις και η μεγαλύτερη από αυτές έχει να κάνει με τη δυνατότητα της εταιρείας να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας γενιάς και όσων ακολουθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Επίσης πρόσθεσε ότι «το μέλλον βρίσκεται στην προσαρμοστικότητα των τηλεοπτικών πλατφορμών που παρουσίασε η United Group στους χρήστες της κατά τη διάρκεια της πανδημίας».
Το τοπίο αλλάζει
Κατά την διαδικτυακή διάσκεψη, η κυρία Boklag ανέφερε ότι η United Group παρακολουθεί αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν το περιεχόμενο», υπογραμμίζοντας ότι «το τοπίο αλλάζει, ενώ είμαστε μάρτυρες ενός αγώνα για το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες».
Σύμφωνα με την κυρία Boklag, η United Group αντιμετωπίζει αρκετά διλήμματα. «Δεν πιστεύουμε ότι οι τρέχουσες τηλεοπτικές πλατφόρμες είναι αρκετά ελκυστικές για τη νέα γενιά», είπε. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει τις δικές της νέες πλατφόρμες, όπως την EON. Μετά την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, η ΕΟΝ είναι πλέον διαθέσιμη σε 40 εκατομμύρια χρήστες. Η United Group επενδύει επίσης σε μεγάλο βαθμό σε τοπικό περιεχόμενο προκειμένου να δημιουργήσει συνέργειες μεταξύ των οκτώ αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Aξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη
Μιλώντας για το νέο περιεχόμενο, η κυρία Boklag σημείωσε ότι με έκπληξη ανακάλυψε πόσοι άνθρωποι παρακολούθησαν τα στιγμιότυπα του UEFA EURO 2020. «Για το αθλητικό περιεχόμενο εισάγαμε μια λειτουργία αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να φέρουμε στιγμιότυπα από κάθε αγώνα. Όπως υπογράμμισε «είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι το χρησιμοποίησαν και παρακολούθησαν αυτά τα highlights. Αυτή είναι μια ακόμη από τις λειτουργίες της πλατφόρμας EON».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group τόνισε ότι η εταιρεία έχει εισαγάγει και ολόκληρους κύκλους τηλεοπτικών σειρών στο περιεχόμενό της, επιτρέποντας στους χρήστες της ΕΟΝ να παρακολουθούν μία τηλεοπτική σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά δημοφιλές και έχει ήδη κερδίσει φανατικό κοινό.