9 C
Athens
Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου, 2024

TP-Link: Λύσεις δικτύωσης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Η TP-Link, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή προϊόντων δικτύωσης και υψηλής τεχνολογίας, βασισμένη στην επιτυχία του brand Omada που προσφέρει λύσεις Wi-Fi για επιχειρήσεις, παρέχει αξιόπιστες λύσεις δικτύωσης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, σχεδιάζοντας προσαρμοσμένες προτάσεις διαδικτυακών λειτουργιών μέσω online πλατφόρμας.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν την νέα πραγματικότητα της τεχνολογίας γρήγορα και αποτελεσματικά, όχι μόνο για τα νέα δεδομένα που έχει επιφέρει ο Covid-19, αλλά και για αυτά της νέας τεχνολογικής εποχής.

Στο πλαίσιο αυτό, η TP-Link δημιούργησε μέσω πλατφόρμας, έναν απομακρυσμένο, εύκολο και γρήγορο τρόπο σχεδίασης προσαρμοσμένων προτάσεων δικτυακών λειτουργιών, με τη μορφή ενός γρήγορου ερωτηματολογίου, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Χρησιμοποιώντας σενάρια εφαρμογής για την σχεδίαση αυτών των προσαρμοσμένων προτάσεων δικτυακών λειτουργιών, οι βασικοί κλάδοι ενδιαφέροντος είναι οι εξής: λιανική πώληση & υπεραγορές (supermarkets),  ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εκπαίδευση, εστίαση, βιομηχανία, οικιακές εγκαταστάσεις. Η πλατφόρμα εξυπηρετεί όμως όλους τους κλάδους, εκτός από τους προαναφερθέντες, αφού έχει συγκεκριμένο πεδίο, ώστε ο χρήστης να μπορεί να καταχωρήσει το αίτημά του, σχετικά με την επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει, προκειμένου η ομάδα επαγγελματιών της εταιρείας να επιστρέψει με μια προσαρμοσμένη λύση και λεπτομερή πρόταση.

Με τη χρήση της έρευνας, επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση, λόγω των προσαρμοσμένων στοιχείων που προσθέτει ο χρήστης, ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής του. Η έρευνα χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:

  • συμβουλές γρήγορης ανάπτυξης – μία έρευνα 15 δευτερολέπτων για τη δημιουργία μίας σύντομης λύσης που θα περιλαμβάνει προτάσεις προϊόντων
  • επαγγελματικές συμβουλές ανάπτυξης – μία έρευνα 10 λεπτών, σχετικά με τις απαιτήσεις του δικτύου σας για τη δημιουργία εξατομικευμένης λύσης, συμπεριλαμβανομένων προτάσεων προϊόντων και ανάπτυξης

Η πλατφόρμα βασίζεται σε πέντε βασικά βήματα: εισαγωγή σεναρίου εφαρμογής, εισαγωγή βασικών απαιτήσεων, εισαγωγή πρόσθετων απαιτήσεων, εισαγωγή απαιτήσεων διαδικτύου και, τέλος, επιλογή μέθοδος διαχείρισης. Μετά την ολοκλήρωση αυτών των βημάτων, η πλατφόρμα εμφανίζει τα προϊόντα TP-Link, τα οποία είναι κατάλληλα σε σχέση με τα δεδομένα που επεξεργάστηκε η πλατφόρμα.

Με αυτόν τον τρόπο, η TP-Link ενσωματώνει την ανάγκη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις με την «εξυπνότερη» εύκολη προσαρμογή σε διαφορετικές περιστάσεις.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Skoop by Skroutz με την οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν...

Στη Nova θα προβληθούν οι ταινίες που διακρίθηκαν στα EE BAFTA Film Awards

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συνεχίζει να προβάλει τις ταινίες που έχουν διακριθεί στα...

Γερμανός: Ισχυρές επιδόσεις το 2023 και νέα προϊόντα το 2024

“Tomorrow is Smart” δήλωσαν περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του...

Τι πιστεύουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα για την κυβερνοασφάλεια

O κίνδυνος των κυβερνοεπιθέσεων βαίνει κλιμακούμενος με τις ελληνικές επιχειρήσεις να βρίσκονται συστηματικά αντιμέτωπες με την πρόκληση της κυβερνοασφάλειας. Η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών...

TikTok κατά των fake news στις Ευρωεκλογές

Τον δικό του αγώνα θα δώσει το TikTok στις Ευρωεκλογές, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου, εναντίον των fake...