Το Viber παρουσιάζει μια καινούργια λειτουργία, με τη βοήθεια της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο σε επιχειρήσεις. Αυτή η λειτουργία θα δώσει περισσότερες δυνατότητες στις συνομιλίες πελατών με εταιρείες και θα λύσει με ευκολία διάφορα προβλήματα. Για παράδειγμα την αποστολή εγγράφων για ταυτοποίηση ή τερματισμό μιας συνδρομής. Η λειτουργία είναι ήδη διαθέσιμη για όσους χρήστες έχουν κατεβάσει την τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής.
Πλέον το Viber επιτρέπει την ανταλλαγή φωτογραφιών, βίντεο και GIFs μεταξύ πελατών και εταιρειών, με τη χρήση της κάμερας του κινητού τους. Πρόσφατα η εφαρμογή είχε δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποστέλλουν διάφορα είδη αρχείων σε επιχειρήσεις.
Με τις καινούργιες αυτές λειτουργίες, το Viber έχει μετατρέψει το σχεδιασμό των συζητήσεων σε περιβάλλον Business ώστε να μοιάζει με την τυπική συνομιλία που ο κάθε χρήστης του μπορεί να απολαύσει με την οικογένεια και τους φίλους του, προσθέτοντας κουμπιά κάμερας και γκαλερί πολυμέσων.
Αποστολή αρχείων
Οι χρήστες έχουν πλέον δύο τρόπους για να στείλουν αρχεία, βίντεο και φωτογραφίες σε επιχειρήσεις:
- Από το κινητό τους: Πατώντας στο κουμπί της Γκαλερί Πολυμέσων και στη συνέχεια επιλέγοντας τα αρχεία που θέλουν να στείλουν, ή τραβώντας απευθείας ένα νέο βίντεο ή φωτογραφία, πατώντας στο κουμπί της κάμερας.
- Από το Viber for Desktop: Πατώντας στο κουμπί «+» και επιλέγοντας τις φωτογραφίες, τα βίντεο ή τα αρχεία που θέλουν να στείλουν.
Η νέα λειτουργία υποστηρίζει την ανταλλαγή των περισσότερων από τα πιο δημοφιλή είδη φωτογραφιών (.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .svg, .webp) και βίντεο (.avi, .wmv, .mov, .mp4, .3gpp, 3gpp2, .asf , .mkv, .mp2ts, .webm). Το μέγεθος των βίντεο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100 ΜΒ και των GIFs τα 24 ΜΒ. Επίσης, το συνολικό μέγεθος όλων των αρχείων που μπορεί ένας χρήστης να στείλει σε μια εταιρεία μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε από τα 25 ΜΒ στα 200 ΜΒ. Όλα τα αρχεία που ανταλλάσσονται μεταξύ εταιρειών και χρηστών είναι προστατευμένα με κρυπτογράφηση in transit.
Βίντεο μέσω Viber
Φανταστείτε ένα χρήστη που αγόρασε ένα καινούργιο τραπέζι σε ένα κατάστημα και μπορεί να λάβει υποστήριξη για το πώς να το στήσει, χωρίς να χρειάζεται να καλέσει τον υπάλληλο. Μπορεί απλά να στείλει ένα βίντεο στο κανάλι υποστήριξης μέσω Viber. Ή χρειάζεται κάποιον ειδικό να του πει πώς να σετάρει την καινούργια του τηλεόραση. Μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνει μέσω μια συνομιλίας με ανταλλαγή αρχείων, από το να περιμένει τον τεχνικό να τον επισκεφτεί στο σπίτι.
Τέλος, πριν από μερικούς μήνες το Viber παρουσίασε μια ακόμη χρήσιμη για τους χρήστες λειτουργία, που τους επιτρέπει να βρίσκουν εύκολα συνομιλίες που τους είναι χρήσιμες, καρφιτσώνοντάς τις στην κορυφή της λίστας συνομιλιών. Έτσι, μπορούν να καρφιτσώσουν και μια συνομιλία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας. Για όλες αυτές τις λειτουργίες θα χρειαστεί να κατεβάσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του Viber.