18.6 C
Athens
Δευτέρα, 15 Απριλίου, 2024

Το Public Group ξεπέρασε τα €500 εκατ. σε πωλήσεις το 2023

Το Public Group, το κορυφαίο Omnichannel Retail Group σε Ελλάδα και Κύπρο, ξεπέρασε τα €500 εκατ. πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο στην αρχή του 2023, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική του κερδοφορία. Οι παραπάνω επιδόσεις επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη υλοποίηση της μακροχρόνιας στρατηγικής του Public Group, η οποία εστιάζει σε επενδύσεις που αναβαθμίζουν συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας καθώς και στην συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων του.

Tα νέα mega καταστήματα “Public + home ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημένη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την αγαπημένη μάρκα Public. Τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home”, έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων.

Τα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100 εκατ. επισφραγίζοντας την αγάπη των καταναλωτών στη μάρκα.

Η έμφαση στις καινοτόμες υπηρεσίες και τις στρατηγικές συνέργειες με κορυφαίες εταιρείες, ενίσχυσαν καθοριστικά το αποτύπωμα των πωλήσεων το 2023. Αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση της υπηρεσίας Public Now Pay Later” με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία “Locker Pick up 24/7” με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...