18.9 C
Athens
Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024

Το Netflix δημιουργεί καταναλωτικές τάσεις και στο eBay

Το πρόγραμμα μελλοντικών παραγωγών του Netflix θα… ξεσηκώνουν οι βιοτέχνες και βιομήχανοι της ένδυσης, της υπόδυσης, των αξεσουάρ, των παιχνιδιών και της πάσης φύσεως καταναλωτικών ειδών, για να μην χάνουν το τρεντ των πωλήσεων.

Οι συνδρομητές του Netflix άπαξ και αγαπήσουν μια σειρά, σπεύδουν να προμηθετούν είδη αναφοράς σε αυτήν, διακοσμητικά και άλλα αντικείμενα, κάτι που δεν πέρασε στα ψιλά από το ebay.

Σετ σκακιού, vintage φορέματα και στέμματα ήταν μερικά από τα αντικείμενα που σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους, μετά την κυκλοφορία νέων σειρών στην δημοφιλή πλατφόρμα.

Το 2020 θα μπορούσε με βεβαιότητα να χαρακτηριστεί ως η χρονιά του Netflix & Chill. Με την πλειονότητα των ανθρώπων παγκοσμίως να μένει σπίτι λόγω της πανδημίας, οι σειρές και οι ταινίες αποτελούσαν αδιαμφισβήτητα την πιο σημαντική και ανεκτίμητη συντροφιά.

Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται και στις αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της eBay. Το marketplace μοιράζεται την επιτυχία των σειρών του Netflix μέσα από ενδιαφέροντα στατιστικά. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019, τα στοιχεία δείχνουν την αύξηση αγορών διαφόρων προϊόντων, που σχετίζονται με αυτές τις σειρές, μέσα στους τρείς πρώτους μήνες κυκλοφορίας τους.

Σύμφωνα με δεδομένα της πλατφόρμας της eBay, υπολογίζεται πως οι πωλήσεις των σετ σκακιών μέσω της eBay κατέγραψαν αύξηση 130%, μετά την κυκλοφορία της σειράς “Το Γκάμπι της βασίλισσας”.

Η Μπέθ Χάρμον, το σκάκι και τα vintage φορέματα

Η Μπέθ Χάρμον, ένα ορφανό κορίτσι με έμφυτο ταλέντο στο σκάκι ενέπνευσε πολλούς ανθρώπους να ξεκινήσουν να μαθαίνουν σκάκι. Η ιστορία εκτυλίσσεται τη δεκαετία του εξήντα και αντικατοπτρίζει τέλεια την αισθητική εκείνης της εποχής. Έτσι, μετά την πρεμιέρα της σειράς, η ζήτηση προϊόντων, που σχετίζονται με τη δεκαετία του εξήντα αυξήθηκε κατά 38%, για vintage φορέματα κατά 20%, και για ρολόγια Bulova, τα οποία φορούσε η πρωταγωνίστρια κατά 45%.

Άλλη μία δημοφιλής σειρά για το 2020 ήταν “Το Στέμμα” αφού με την κυκλοφορία του νέου τέταρτου κύκλου, οι τηλεθεατές αύξησαν κατά 141% τις αγορές τους σε αναμνηστικά που σχετίζονται με τη σειρά, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Η ιστορία της βασιλικής οικογένειας την δεκαετία του ογδόντα και ενενήντα ενδιαφέρει μεγάλο μέρος του πληθυσμού παγκοσμίως, με τις νεότερες γενιές να μαθαίνουν ενδιαφέροντα γεγονότα της αγγλικής ιστορίας και τη θέση της βασιλικής οικογένειας σε αυτήν, ενώ οι  μεγαλύτερες γενιές ανακαλούν τις πικάντικες λεπτομέρειες.

Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις σχετικές με την πριγκίπισσα Νταϊάνα

Οι κύριοι πρωταγωνιστές του τελευταίου κύκλου είναι η Μάργκαρετ Θάτσερ, ο πρίγκιπας Κάρολος, η πριγκίπισσα Νταϊάνα  και φυσικά η βασίλισσα Ελισάβετ, με τις πωλήσεις σχετικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 159% για την Νταϊάνα, 128% για την Θάτσερ, 97% για τον πρίγκιπα Κάρολο και 92% για τη βασίλισσα Ελισάβετ.

Επιπλέον η αισθητική της σειράς ενέπνευσε τους επισκέπτες της eBay να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα της δεκαετίας του ογδόντα – με την κατηγορία να σημειώνει αύξηση 63%. Επίσης, οι τηλεθεατές του Στέμματος αγόρασαν παραπάνω βασιλικά προϊόντα (κατά 80%), προϊόντα σχετικά με τον βασιλικό γάμο (κατά 38%), στέμματα (κατά 58%) και προϊόντα σχετικά με το Λονδίνο (κατά 48%).

Τέλος, σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στη ζήτηση για προϊόντα της σειράς “Η Τέλεια Ληστεία”, με τους fans της να αυξάνουν τις αγορές τους κατά 1025%, έπειτα από την κυκλοφορία του τέταρτου κύκλου.

Η ισπανική σειρά δράσης και μυστηρίου αφορά μία ομάδα ανθρώπων, που επιλέχθηκαν από έναν ιδιαίτερα ευφυή άνδρα, που αποκαλείται «Καθηγητής», ο οποίος τους καθοδηγεί και τους ωθεί να διαπράξουν μια σειρά καλά οργανωμένων ληστειών.

Το “Bella Ciao” ενέπνευσε τους καταναλωτές

Η σειρά έχει αγαπηθεί πολύ, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των χαρακτήρων, της ενδιαφέρουσας πλοκής και της υπέροχης μουσικής υπόκρουσης, εμπνέοντας τους καταναλωτές να παραγγείλουν προϊόντα σχετικά με το “Bella Ciao” – ένα γνωστό τραγούδι, το οποίο συνοδεύει πολλές σκηνές της σειράς. Υπολογίζεται πως οι αγορές για προϊόντα που σχετίζονται με το “Bella Ciao” αυξήθηκαν κατά 456% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις Παγκόσμιες Αναδυόμενες Αγορές δηλώνει πως «με 250 εκατ. αναζητήσεις σε καθημερινή βάση στην Ελλάδα και παγκοσμίως, η eBay παραμένει στην κορυφή των καταναλωτικών τάσεων. Η πανδημία του κορωνοϊού  έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής μας, με τους καταναλωτές να περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το νέο LG Soundbar SQM1 φέρνει αξεπέραστη εμπειρία ήχου και αναβαθμίζει την ψυχαγωγία σας

Η LG Electronics παρουσιάζει το νέο soundbar LG SQM1, το οποίο φέρνει την οικιακή εμπειρία ήχου σε νέα επίπεδα απόδοσης. Ιδανικό για μικρότερους χώρους,...

Klarna: Το δίκτυο συνεργατών της στην Ελλάδα ξεπέρασε τους 3.000 εμπόρους μέσα σε δύο χρόνια

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας και δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα....

Cosmote TV: Ανανεώνει τη συνεργασία με τα BBC Studios έως το 2027 – Φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το BBC Player

Η COSMOTE TV προχώρησε σε ανανέωση της επιτυχημένης συνεργασίας της με τα BBC Studios, έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς και διανομείς περιεχομένου παγκοσμίως, έως...

8 στους 10 εργαζόμενους θέλουν ευελιξία και ευκαιρίες εξέλιξης για να παραμείνουν σε μια εταιρεία

Σε μια εποχή όπου η διατήρηση των εργαζομένων αποτελεί κρίσιμη πρόκληση για τις επιχειρήσεις, μια νέα έρευνα του kariera.gr αποκαλύπτει τους παράγοντες που επηρεάζουν...

Το ΑΙ κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα για τους CEOs

Το 76% θεωρεί ότι δεν θα επηρεαστεί ο αριθμός των θέσεων εργασίας  Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Ακριβώς μετά την οικονομική αβεβαιότητα (53%), το θέμα...