8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας

Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

  • Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και
  • Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:

  1. Επίδομα ασθενείας
  2. Επίδομα μητρότητας
  3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
  4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
  5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  6. Ασφαλιστική Ικανότητα
  7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
  8. Απογραφή Ασφαλισμένου
  9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
  10. Βεβαίωση Απογραφής
  11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
  13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
  14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
  15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
  16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Οι περιοχές στις οποίες είναι διαθέσιμη πλέον η υπηρεσία είναι οι εξής:

myEFKAlive AΦάσηΠΥΣΥ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
Νησιά ΚΥΚΛΑΔΩΝ που εξυπηρετούνταιΝησιά ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ που εξυπηρετούνται
ΝΑΞΟΣΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
ΠΑΡΟΣΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ
ΤΗΝΟΣΚΑΛΥΜΝΟΣ
ΑΜΟΡΓΟΣΚΑΡΠΑΘΟΣ
ΙΟΣΚΑΣΟΣ
ΜΥΚΟΝΟΣΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
ΣΥΡΟΣΡΟΔΟΣ
ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΛΕΙΨΟΙ
ΣΙΚΙΝΟΣΛΕΡΟΣ
ΑΝΑΦΗΣΥΜΗ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣΤΗΛΟΣ
ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣΧΑΛΚΗ
ΗΡΑΚΛΕΙΑΑΡΚΟΙ
ΘΗΡΑΛΕΒΙΘΑ
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑΜΑΡΑΘΙ
ΔΟΝΟΥΣΑΨΕΡΙΜΟΣ
ΘΗΡΑΣΙΑΤΕΛΕΝΔΟΣ
ΑΝΩ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ ΚΩΣ
ΚΑΤΩ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ ΠΑΤΜΟΣ
 ΝΙΣΥΡΟΣ

 

myEFKAlive Β’ Φάση
ΠΥΣΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ
ΛΗΜΝΟΣ
ΣΑΜΟΣ
ΧΙΟΣ
ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΙΚΑΡΙΑ
ΦΟΥΡΝΟΙ
ΨΑΡΑ
ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ
ΠΥΣΥ Δ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ
ΛΕΥΚΑΔΑ
ΙΘΑΚΗ
ΜΕΓΑΝΗΣΙ
ΚΑΣΤΟΣ
ΚΑΛΑΜΟΣ
ΠΥΣΥ ΗΠΕΙΡΟΥ & ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΚΕΡΚΥΡΑ
ΠΑΞΟΙ
ΑΝΤΙΠΑΞΟΙ
ΟΘΩΝΟΙ
ΕΡΕΙΚΟΥΣΣΑ
ΜΑΘΡΑΚΙ

 

myEFKAlive Γ’ Φάση
ΠΥΣΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΘΑΣΟΣ
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ
ΚΑΒΑΛΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ (ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α΄ ΈΒΡΟΥ)
ΠΥΣΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΑΓΝΗΣΙΑ (ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β΄ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ)
ΣΚΙΑΘΟΣ
ΣΚΟΠΕΛΟΣ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...