36 C
Athens
Τετάρτη, 12 Ιουνίου, 2024

Το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως θα ψωνίζει online και μετά την πανδημία

  • της Νατάσας Φραγκούλη

Το ψηφιακό κανάλι αγορών θα συνεχίσουν να προτιμούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο ακόμη και μετά από το πέρας της πανδημίας. Για την ακρίβεια, το 38% των e-shoppers, παγκοσμίως, απαντά ότι θα εξακολουθήσει να ψωνίζει online και μετά από την πανδημική κρίση.

Το 2020 και πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, το ποσοστό των πολιτών που έκαναν μέσω Διαδικτύου τις αγορές τους, διαμορφωνόταν στο 25%. Τον Απρίλιο του 2020, το ποσοστό αυτό, υπό το βάρος των νέων δεδομένων που δημιούργησε ο COVID-19, εκτοξεύθηκε στο 33%.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους σκαρφάλωσε στο 41% -το υψηλότερο επίπεδο- ενώ έναν χρόνο μετά, τον Νοέμβριο του 2021, με τη σταδιακή αποκατάσταση της κανονικότητας έπεσε στο 38%. Στα επίπεδα αυτά, σύμφωνα με έρευνα για το e-commerce μεταξύ 10.000 καταναλωτών, που διενήργησε το Capgemini Research Institute, θα παραμείνει και μετά από την πανδημία.

«Μακροπρόθεσμα, οι καταναλωτές αναμένεται να διατηρήσουν αυτό το επίπεδο διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων, με το 38% των πολιτών να δηλώνει ότι αναμένει να έχει σημαντικές αλληλεπιδράσεις με διαδικτυακά κανάλια μετά την πανδημία», αναφέρει η σχετική έρευνα.

Πιο φανατικοί e-shoppers αποδεικνύονται τα νοικοκυριά με παιδιά, που έχουν σθεναρή προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (49%) από ό,τι οι αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Στο μεταξύ, όσον αφορά την ηλικία, οι καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Millennial –οι ηλικίες 25-40 ετών– έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση στις online αγορές (51%), ενώ οι Boomers είναι αυτοί που δίνουν την πιο «διστακτική» ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι (24%).

Online τα είδη παντοπωλείου

Σύμφωνα με την έρευνα, το ψηφιακό κανάλι αγορών έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλές -μετά την πανδημία- ακόμη και για κατηγορίες αγορών, οι οποίες παραδοσιακά γίνονται στα φυσικά καταστήματα. Για παράδειγμα, στην κατηγορία των ειδών παντοπωλείου, το 57% των αγοραστών απαντά ότι κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών από το φυσικό κατάστημα και συμπληρώνει με μικρές ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Εναλλακτικά, απαντούν ότι αγοράζουν είδη παντοπωλείου ή μεγάλα και ογκώδη είδη οικιακής χρήσης στο Διαδίκτυο και φρέσκα προϊόντα από το φυσικό κατάστημα.

Η έρευνα για το online shopping μελέτησε και το ύψος των δαπανών, που πραγματοποιούν πλέον οι καταναλωτές online. Πάνω από τους μισούς αγοραστές ειδών παντοπωλείου (53%) απαντούν ότι ξοδεύουν περισσότερα σε είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο με παράδοση κατ’ οίκον.

Επίσης, περίπου το ένα τρίτο ξοδεύει περισσότερα στο Διαδίκτυο με παραλαβή από το κατάστημα από ό,τι πριν από την πανδημία. Μόλις το 18% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου απαντά το ίδιο για τις αγορές στο φυσικό κατάστημα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

TÜV AUSTRIA TRUST IT: Νέα Εποχή στην Κυβερνοασφάλεια

Η TÜV AUSTRIA, μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής ολιστικών υπηρεσιών τεχνικών ελέγχων, επιθεωρήσεων, πιστοποιήσεων και εκπαίδευσης παγκοσμίως, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη...

Το Υπερταμείο παράγει οφέλη για τους πολίτες και το περιβάλλον μέσω των νέων τεχνολογιών

Στόχος η σταδιακή ενσωμάτωση έξυπνων ψηφιακών εφαρμογών με βάση τα δεδομένα από τις θυγατρικές του Ομίλου, σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας «Αρχιμήδης» Το Υπερταμείο,...

5G+: Η Cosmote πρώτη στην Ελλάδα διαθέτει εμπορικά δίκτυο τεχνολογίας 5G Stand-Alone

Για μια ακόμα φορά, η COSMOTE κάνει πρώτη το επόμενο βήμα στον τομέα των κινητών επικοινωνιών στην Ελλάδα, προχωρώντας στην εμπορική διάθεση του δικτύου...

Nova 5G Home Internet: Νέα προηγμένη λύση σταθερής τηλεφωνίας, με ταχύτητες έως 100 Mbps

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το Nova 5G...

Πώς θα γίνει mainstream η ηλεκτροκίνηση: Αύξηση 194% στα σημεία φόρτισης έως το 2029

Της Νατάσας Φραγκούλη Στροφή προς την ηλεκτροκίνηση -αν και όχι με τους αρχικά προβλεπόμενους υπερ-ταχείς ρυθμούς- κάνει η παγκόσμια κοινότητα. Με την έλλειψη συγκροτημένων δικτύων...