12.6 C
Athens
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024

Το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως θα ψωνίζει online και μετά την πανδημία

  • της Νατάσας Φραγκούλη

Το ψηφιακό κανάλι αγορών θα συνεχίσουν να προτιμούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο ακόμη και μετά από το πέρας της πανδημίας. Για την ακρίβεια, το 38% των e-shoppers, παγκοσμίως, απαντά ότι θα εξακολουθήσει να ψωνίζει online και μετά από την πανδημική κρίση.

Το 2020 και πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, το ποσοστό των πολιτών που έκαναν μέσω Διαδικτύου τις αγορές τους, διαμορφωνόταν στο 25%. Τον Απρίλιο του 2020, το ποσοστό αυτό, υπό το βάρος των νέων δεδομένων που δημιούργησε ο COVID-19, εκτοξεύθηκε στο 33%.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους σκαρφάλωσε στο 41% -το υψηλότερο επίπεδο- ενώ έναν χρόνο μετά, τον Νοέμβριο του 2021, με τη σταδιακή αποκατάσταση της κανονικότητας έπεσε στο 38%. Στα επίπεδα αυτά, σύμφωνα με έρευνα για το e-commerce μεταξύ 10.000 καταναλωτών, που διενήργησε το Capgemini Research Institute, θα παραμείνει και μετά από την πανδημία.

«Μακροπρόθεσμα, οι καταναλωτές αναμένεται να διατηρήσουν αυτό το επίπεδο διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων, με το 38% των πολιτών να δηλώνει ότι αναμένει να έχει σημαντικές αλληλεπιδράσεις με διαδικτυακά κανάλια μετά την πανδημία», αναφέρει η σχετική έρευνα.

Πιο φανατικοί e-shoppers αποδεικνύονται τα νοικοκυριά με παιδιά, που έχουν σθεναρή προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (49%) από ό,τι οι αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Στο μεταξύ, όσον αφορά την ηλικία, οι καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Millennial –οι ηλικίες 25-40 ετών– έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση στις online αγορές (51%), ενώ οι Boomers είναι αυτοί που δίνουν την πιο «διστακτική» ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι (24%).

Online τα είδη παντοπωλείου

Σύμφωνα με την έρευνα, το ψηφιακό κανάλι αγορών έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλές -μετά την πανδημία- ακόμη και για κατηγορίες αγορών, οι οποίες παραδοσιακά γίνονται στα φυσικά καταστήματα. Για παράδειγμα, στην κατηγορία των ειδών παντοπωλείου, το 57% των αγοραστών απαντά ότι κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών από το φυσικό κατάστημα και συμπληρώνει με μικρές ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Εναλλακτικά, απαντούν ότι αγοράζουν είδη παντοπωλείου ή μεγάλα και ογκώδη είδη οικιακής χρήσης στο Διαδίκτυο και φρέσκα προϊόντα από το φυσικό κατάστημα.

Η έρευνα για το online shopping μελέτησε και το ύψος των δαπανών, που πραγματοποιούν πλέον οι καταναλωτές online. Πάνω από τους μισούς αγοραστές ειδών παντοπωλείου (53%) απαντούν ότι ξοδεύουν περισσότερα σε είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο με παράδοση κατ’ οίκον.

Επίσης, περίπου το ένα τρίτο ξοδεύει περισσότερα στο Διαδίκτυο με παραλαβή από το κατάστημα από ό,τι πριν από την πανδημία. Μόλις το 18% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου απαντά το ίδιο για τις αγορές στο φυσικό κατάστημα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Στην Ελλάδα ένα από τα πρώτα επτά AI Factories της Ε.Ε.

Στην Ελλάδα θα κατασκευαστεί ένα από τα πρώτα εργοστάσια Τεχνητής Νοημοσύνης (TN) της Ευρώπης, καθώς εγκρίθηκε η πρόταση που υπέβαλε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης...

HETiA: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τις ελληνικές επιχειρήσεις

Τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που αξιοποιούν οι επιχειρήσεις τους αυξάνοντας την παραγωγικότητα και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών, περιέγραψαν οι συμμετέχοντες σε συζήτηση που...

Η Nova πρωταγωνιστεί και στις Χρυσές Σφαίρες

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να σαρώνει στα μεγαλύτερα διεθνή...

Το MIX-IT εγκαινιάζει την διεθνή ανάπτυξή του στο Balkan Gate Thessaloniki

Το Milan Internet Exchange (MIX-IT), o κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών internet exchange και διασύνδεσης δικτύων στην Ιταλία, κάνει το πρώτο του βήμα στη διεθνή αγορά...

Έως τις 31 Δεκεμβρίου θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις για το νέο Πρόγραμμα Υποτροφιών Πιλότων της AEGEAN

Στις 31 Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται η υποβολή των αιτήσεων για τον νέο κύκλο του Προγράμματος Υποτροφιών Πιλότων που υλοποιείται από την AEGEAN, δίνοντας για ακόμα μια...