22.2 C
Athens
Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2024

Την εξωστρέφειά του ενισχύει το Vimodji με τη «βοήθεια» της Silicon Valley

Σημαντικά βήματα προς την ενίσχυση της εξωστρέφειας  και της παρουσίας του εκτός Ελλάδας πραγματοποιεί το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό startup, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων, που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Παράλληλα, το Vimodji συνεχίζει να βοηθά τις επιχειρήσεις να καινοτομούν, όσον αφορά στην προώθηση των προϊόντων τους, και να αποσπούν σημαντικές διακρίσεις, όπως αυτή της καλύτερης καμπάνιας μέσω κινητών συσκευών στα πρόσφατα MiiX Awards.

Η καινοτόμα ελληνική νεοφυής επιχείρηση επιλέχθηκε να συνεχίσει στη 2η φάση του προγράμματος με τίτλο «Εξωστρεφής Επιχειρηματική Επιτάχυνση» (Thriving Global), που υλοποιεί η ENTERPRISE GREECE σε συνεργασία με την USMAC. Η αξιολόγηση έγινε από ανεξάρτητους αξιολογητές – επενδυτές από τη Silicon Valley.

Στο πλαίσιο της 2ης φάσης, το Vimodji θα αντιστοιχηθεί με έναν εμπειρογνώμονα από τη Silicon Valley, ενώ θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει 10 συναντήσεις με ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις, αλλά και να παρουσιάσει την ιδέα του σε ειδική εκδήλωση με τη συμμετοχή επενδυτών. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2023, οπότε οι τελευταίες δύο εβδομάδες θα διεξαχθούν δια ζώσης στη Silicon Valley (ενδεικτική ημερομηνία έναρξης 16 Οκτωβρίου 2023).

Αναγνώριση

«Η επιλογή μας να συμμετάσχουμε στην επόμενη φάση του Thriving Global δείχνει τις προοπτικές που έχει το Vimodji. Με δεδομένο ότι η επιλογή μας έγινε από ανεξάρτητους αξιολογητές, που δραστηριοποιούνται στη Silicon Valley και έχουν μεγάλη εμπειρία, αποτελεί μία ακόμη απόδειξη ότι η πλατφόρμα του Vimodji έχει όλες τις δυνατότητες να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία σε χρήστες από ολόκληρο τον κόσμο», τόνισε ο Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του Vimodji.

Ένα ακόμη δείγμα της εξωστρέφειας του Vimodji είναι ότι επάνω στην πλατφόρμα του βασίστηκε η Tempo OMD Hellas για να «τρέξει» μία διαφορετική καμπάνια για την Continental. Η συγκεκριμένη καμπάνια διακρίθηκε στα Mixx Awards 2022-2023, που διοργανώθηκαν από το IAB Hellas σε συνεργασία με την Direction Business Network. Η καμπάνια της Tempo OMD Hellas για τα ελαστικά Continental απέσπασε Χρυσό Βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία Mobile Advertising, ενώ η καμπάνια συμμετείχε και στα MiiX Awards Europe.

«Η βράβευση αυτή αποδεικνύει την καινοτομία της πλατφόρμας του Vimodji και αποτελεί ένδειξη ότι τα ελληνικά media shops κατανοούν πλέον τις δυνατότητες, που προσφέρουμε και πως μπορούν να τις αξιοποιήσουν, προκειμένου να ενισχύσουν το engagement των brands με τους πελάτες τους», σημείωσε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συνιδρύτρια του Vimodji.

Εκφράστε τα συναισθήματά σας

Το Vimodji είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη startup εταιρεία, με γραφεία στη Βρετανία και την Ελλάδα. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και μέσα από τις επιλογές του Viber.

Ο χρήστης αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ και επιλέγει τη φράουλα – το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει τα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή εκείνο το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε λογισμικό iOS (iMessage) και Android, όπως και στο web (www.vimodji.com).

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Α. Αρανίτης (Intrakat): Ανάγκη για κοινές λύσεις στα προβλήματα των έργων νέας γενιάς

Για την ανάγκη ενός εθνικού διαλόγου με αντικείμενο την ιεράρχηση της κατασκευής των μεγάλων έργων νέας γενιάς και την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων σε αυτά,...

Η Nova παρουσιάζει τη νέα γενιά καινοτόμων συσκευών

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρουσίασε σήμερα στην Αθήνα το νέο οικοσύστημα καινοτόμων συσκευών...

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος - Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των...

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην Cosmote TV

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με...

Έρχεται σταδιακά το WiFi στους σταθμούς του μετρό

Με τους σταθμούς της Ακρόπολης και του Συντάγματος έκανε «πρεμιέρα» το δωρεάν WiFi στο μετρό ενώ ακολουθούν, με σφιχτό χρονοδιάγραμμα, και οι υπόλοιποι σταθμοί,...