30.6 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

TikTok: Τι πρέπει να ξέρουν τα brands που θέλουν να πετύχουν στην πλατφόρμα

Το 2024, η κοινότητα του TikTok θα αποκτήσει μια μεταμορφωτική νοοτροπία: τη Δημιουργική Γενναιότητα. Μέσα από ένα μείγμα περιέργειας, φαντασίας, ευαισθησίας και θάρρους, οι επωνυμίες που επιδεικνύουν δημιουργική γενναιότητα στο TikTok θα δημιουργήσουν μια βαθύτερη σχέση με την κοινότητα. Οι επωνυμίες που θα σημειώσουν μεγαλύτερη επιτυχία είναι αυτές που θα κατορθώσουν να κεντρίσουν τις παγκόσμιες περιέργειες, θα ανατρέψουν τις παραδοσιακές ιστορίες και θα εμβαθύνουν τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους.

Αυτά προκύπτουν από το φετινό What’s Next Trend Report, το οποίο επικεντρώνεται στις τάσεις που δείχνουν πώς αλλάζουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των χρηστών το 2024, αποκαλύπτοντας τις μακρόπνοες πολιτιστικές, καινοτόμες δυνάμεις του TikTok, αλλά και τι απαιτείται για την επιτυχία των brands στην πλατφόρμα. Το report περιλαμβάνει περιπτωσιολογικές μελέτες που βοηθούν στον εντοπισμό των κορυφαίων τακτικών για το ξεκλείδωμα της επιτυχίας στο TikTok και συμβουλές για επωνυμίες που αναζητούν περαιτέρω έμπνευση.

Στο TikTok, το έτος 2023 ορίστηκε από τα life hacks, τα τραγούδια που βγήκαν από το παρελθόν και τις μικρές επιχειρήσεις που ακμάζουν, καθώς η κοινότητα συνέχιζε να δημιουργεί, να χτίζει σχέσεις και να γιορτάζει την αυθεντικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Με αυτό το περιεχόμενο ασχολείται ένα όλο και πιο ανήσυχο κοινό, που αναζητά νέες προοπτικές, κοινότητες και ιστορίες. Οι επωνυμίες, δε, είναι εδώ και καιρό ένας ευπρόσδεκτος συμμετέχοντας, βοηθώντας στη διαμόρφωση των τάσεων που γιορτάζουμε κάθε χρόνο.
Σχετικά με τις μεταβαλλόμενες επιθυμίες και ανάγκες της κοινότητάς, προκειμένου να διαμορφώσουν τη χρονιά που έρχεται, το TikTok επικεντρώθηκε στις πιο αξιόπιστες και ανθεκτικές τάσεις, στο sweet spot αυτού που ονομάζουμε Trend Signals (σήματα τάσης). Τα Trend Signals ορίζονται ως πρότυπα περιεχομένου που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επωνυμίες για να ενημερώσουν τη μακροπρόθεσμη στρατηγική περιεχομένου τους. Αυτά τα σήματα τάσης μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες:
  1. Περιέργεια Κορυφωμένη (Curiosity Peaked)
  2. Απελευθερωμένη Αφήγηση (Storytelling Unhinged)
  3. Γεφυρώνοντας το χάσμα εμπιστοσύνης (Bridging the Trust Gap)

Περιέργεια Κορυφωμένη (Curiosity Peaked)

Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok αναζητώντας πολύ περισσότερα από μια «σωστή απάντηση». Κάθε περιέργεια και ενδιαφέρον οδηγεί σε σχετικές προοπτικές, αχαρτογράφητες ανακαλύψεις και δράση στον πραγματικό κόσμο χάρη στον τέλειο συνδυασμό ανακάλυψης και ενεργής νοοτροπίας. Στην πραγματικότητα, οι TikTokers έχουν 1,8 φορές περισσότερες πιθανότητες να συμφωνήσουν ότι το TikTok τους φέρνει σε επαφή με νέα θέματα που δεν ήξεραν καν ότι τους άρεσαν.
Η πρωτοπόρος στην ομορφιά Clinique αγκάλιασε τη μαγεία του TikTok σε μια εκστρατεία που αιχμαλώτισε μυαλά και πρόσωπα, μέσω της δύναμης της ανακάλυψης, της δημιουργικότητας και των κοινοτήτων, στην πλατφόρμα. Η Clinique ήταν από τις πρώτες που αξιοποίησε τη δυναμική πλατφόρμα αναζήτησης του TikTok και συνεργάστηκε με δημιουργούς για να υποστηρίξει τις τελευταίες σειρές προϊόντων της. Η επιτυχία του brand στην αύξηση της προσοχής μέσω της αναζήτησης μεταφράστηκε σε μια αξιοσημείωτη αύξηση 441% στο ποσοστό μετατροπών και μια μαζική αύξηση 51% στην αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
Ποτέ δεν υπήρξαν περισσότερες επιλογές για να ανακαλύψετε νέες ιδέες ή πράγματα, αλλά ποτέ δεν ήταν πιο δύσκολο να βρείτε σχετικές απαντήσεις. Για τις επωνυμίες, αυτό σημαίνει τη δημιουργία υπερβολικά σχετικού, απολαυστικού και χρήσιμου περιεχομένου που κεντρίζει κάθε περιέργεια, ακόμη και εκείνων που οι κοινότητες δεν γνώριζαν ότι είχαν.

Απελευθερωμένη Αφήγηση (Storytelling Unhinged)

Τα τέλη των ιστοριών ξεκινούν πρώτα. Πολλαπλά αφηγηματικά τόξα μπορούν να συμβούν ταυτόχρονα. Οι κοινότητες συνθέτουν φανταστικές διασημότητες και αφηγήσεις. Με φόντο αυτό που συχνά φαίνεται σαν μια συντριπτική πραγματικότητα, οι TikTokers έχουν αγκαλιάσει μια κοινή κοινότητα αυτού που ονομάστηκε #delulu ή ψευδαισθητική άνεση. Με τις ρίζες του στην κουλτούρα του fandom, το #delulu είναι ένας συνδυασμός φαντασίας και manifestation – υιοθετώντας μια ψεύτικη περσόνα fake-it-till-you-make-it που το κοινό μπορεί να αξιοποιήσει, και να φανταστεί τις ελπίδες, τα όνειρά του ή τις αυτοπροσδιοριζόμενες ψευδαισθητικές πραγματικότητες.
Από το περιεχόμενο κοινής δημιουργίας έως το «να παραμείνουμε πιστοί στο #delulu», στο TikTok, η αλλαγή που πραγματοποιήθηκε με την οποία ο καθένας μπορεί να έχει φωνή, απελευθέρωσε τη δημιουργικότητα για όλους – όπου διαφορετικές φωνές, σχήματα συνεργασίας και θέματα ανατρέπουν όλα όσα γνωρίζουμε για την παραδοσιακή αφήγηση.
Η IGG αγκάλιασε αυτή τη φιλοσοφία όταν κυκλοφόρησε το νέο της παιχνίδι, Viking Rise , στο TikTok. Από το TopView έως το Reach & Frequency (R&F), η επωνυμία παρουσίασε μια ποικιλία από δημιουργικά «ας παίξουμε», ενθουσιάζοντας τους παίκτες με τη νέα κυκλοφορία. Η IGG κυκλοφόρησε επίσης μια Επώνυμη Αποστολή με ένα μοναδικό «spin the wheel» Επώνυμο Effect που προσκαλούσε τους χρήστες να βιώσουν πώς είναι να ξεκλειδώνεις συγκεκριμένους χαρακτήρες στο παιχνίδι – φτάνοντας σε 400 εκατομμύρια TikTokers.
Είναι οι πιο συναρπαστικές αφηγηματικές δομές, που οδηγούν τους θεατές πέρα από τα πρώτα δευτερόλεπτα και βαθύτερα στην ιστορία – οι διαφημίσεις που έχουν σκοπό να κάνουν τους χρήστες πιο περίεργους τους κάνουν να παρακολουθούν 1,4 φορές περισσότερο(.

Γεφυρώνοντας το χάσμα εμπιστοσύνης (Bridging the Trust Gap)

Εξακολουθεί να υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών και των επωνυμιών, που προκαλεί το κοινό να αναζητήσει αφοσίωση πέρα από μια εφάπαξ πώληση. Επίσης, οι καταναλωτές αναζητούν επωνυμίες, που θα οδηγήσουν σε θετικές κοινωνικές αλλαγές και διαφάνεια. Η καθιέρωση σαφούς εμπιστοσύνης και αξιών της επωνυμίας είναι αδιαπραγμάτευτη. Στο TikTok, οι επωνυμίες έχουν ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους καταναλωτές και την κοινότητά τους.
Γεφυρώνοντας τις άμεσες γραμμές επικοινωνίας, η ινδονησιακή μάρκα παιδικής φροντίδας MAKUKU συνεργάστηκε με τοπικούς δημιουργούς του TikTok στις κοινότητες μητέρων και μωρών για να συμμετάσχουν στην κυκλοφορία των προϊόντων τους. Αυτοί οι δημιουργοί έλαβαν δύο λέξεις-κλειδιά που σηματοδοτήθηκαν από μια προηγούμενη πρόκληση hashtag από την επωνυμία ως σημείο εκκίνησης του μηνύματος της καμπάνιας – με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων κατά 500% και με το 20% των καταναλωτών που αγοράζουν σε καταστήματα εκτός διαδικτύου να μαθαίνουν για το Makuku από το TikTok.
Για τις επωνυμίες, είναι σημαντικό να θεωρείται κάθε καμπάνια και οργανικό κομμάτι περιεχομένου ως ευκαιρία κοινής χρήσης, ακρόασης και μάθησης, χτίζοντας μαζί την εμπιστοσύνη και τις αξίες της επωνυμίας για τη δημιουργία βαθύτερης αφοσίωσης εντός και εκτός πλατφόρμας. Αφού δουν μια διαφήμιση στο TikTok, οι θεατές εμπιστεύονται την επωνυμία κατά 41% περισσότερο, είναι 31% πιο πιθανό να είναι πιστοί στην επωνυμία και είναι 33% πιο πιθανό να πουν ότι η επωνυμία ταιριάζει καλύτερα σε αυτό που είναι ως άτομο (έναντι πριν δουν διαφημίσεις στο TikTok). Αυτό οδηγεί σε δράση στην πραγματική ζωή, καθώς και στην πλατφόρμα.

Μια σημείωση σχετικά με τη μεθοδολογία του What’s next

Αυτή η αναφορά υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από δεδομένα από την ομάδα Global TikTok Marketing Science που συγκεντρώθηκαν σε πολλαπλές ερευνητικές μελέτες που ανατέθηκαν από τρίτους, χρησιμοποιώντας προσεγγίσεις μικτών μεθόδων, που συχνά περιλαμβάνουν ποσοτικές διαδικτυακές έρευνες, έκθεση σε ερεθίσματα σε ένα εικονικό περιβάλλον TikTok ή/και προηγμένα αναλυτικά στοιχεία. Σε αυτήν την έκθεση, έχουμε επικεντρωθεί σε μελέτες από το 2022 και το 2023, οι οποίες είναι πιο σχετικές, καινοτόμες και μιλούν για τις μεγαλύτερες δυνάμεις τάσεων που παίζουν το 2023 και το 2024. Μερικές από αυτές τις ερευνητικές μελέτες είναι τόσο νέες που κάνουν παγκόσμιo ντεμπούτο σε αυτή την έκθεση!

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Global Sustain συμμετείχε ενεργά στην υλοποίηση της Διατραπεζικής Ψηφιακής Πλατφόρμας “ESGr”

Στην υλοποίηση μίας καινοτόμου διατραπεζικής πλατφόρμας συλλογής και ανάλυσης μη χρηματοοικονομικών δεδομένων των επιχειρήσεων σε θέματα ESG (E: Περιβάλλον, S:Κοινωνία, G:Διακυβέρνηση), συνέβαλε αποφασιστικά η...

Amazon Web Services: Το MAD TV αξιοποιεί τις δυνατότητες του Amazon Bedrock στα φετινά MAD Video Music Awards

Το MAD TV, το κορυφαίο μουσικό δίκτυο της Ελλάδας, προετοιμάζει το κοινό για μια συναρπαστική εικαστική εμπειρία στα επερχόμενα ΜAD Video Music Awards από...

ΕΕΤΤ: «Ναι» στις νέες τιμές χονδρικής του ΟΤΕ για την οπτική ίνα

Στις ευρωπαϊκές αρχές έστειλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) την πρόταση του ΟΤΕ που προβλέπει ένα σύστημα αμοιβαίων εκπτώσεων έως και 28% μεταξύ των παρόχων...

Η Vodafone στηρίζει το Athens Pride για 9η χρονιά

H Vodafone γιορτάζει τη διαφορετικότητα και υποστηρίζει για 9η συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία Athens Pride 2024 καλώντας όλα τα άτομα να ενώσουν τις φωνές...

Telekom: Κορυφαία συνδεσιμότητα σε όλα τα γήπεδα του UEFA EURO 2024 μέσω 5G και οπτικών ινών

Τα δέκα γήπεδα ποδοσφαίρου που θα «φιλοξενήσουν» το UEFA EURO 2024TM, αναβάθμισε τεχνολογικά η Telekom, μέλος της οποίας είναι και η COSMOTE, διασφαλίζοντας βέλτιστη...