15.4 C
Athens
Σάββατο, 26 Νοεμβρίου, 2022

Τέσσερις επιπλέον Δήμοι προστίθενται στο myDimos.Live.gov.gr

Στους έξι ανέρχονται πλέον οι Δήμοι που χρησιμοποιούν την υπηρεσία myDimos.Live.gov.gr. Μετά την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας στον Δήμο Χανίων και την πρόσφατη επέκτασή της στον Δήμο Καβάλας, τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών ανακοινώνουν ότι στην πλατφόρμα εντάσσονται πλέον και οι Δήμοι Χίου, Ζωγράφου, Ευόσμου – Κορδελιού και Μεταμόρφωσης Αττικής.

Μέσω του myDimos.Live.gov.gr οι δημότες και οι μόνιμοι κάτοικοι των ανωτέρω Δήμων έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες. Ειδικότερα, μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε Δήμου:

  • είτε με φυσική παρουσία,
  • είτε με τηλεφωνική επικοινωνία
  • είτε με βιντεοκλήση

Διευκολύνεται η καθημερινότητα των πολιτών

Έτσι, μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, διευκολύνεται η καθημερινότητα των πολιτών και βελτιστοποιείται η εσωτερική οργάνωση των Δήμων, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης καθώς και την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων. Ενδεικτικά, μέσω του myDimos.Live.gov.gr ο δημότης μπορεί αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις και την αναμονή σε ουρές:

  • να αιτείται την έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, αδειοδοτήσεων, συμβουλευτική υποστήριξης γυναικών και
  • να κλείνει ραντεβού με διάφορες δομές του Δήμου του όπως Κέντρα Κοινότητας, Τμήμα Περιουσίας, Δημοτική Αστυνομία, Ληξιαρχείο, Υπηρεσίες Δόμησης, τμήματα που σχετίζονται με την Προστασία και την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, την πολιτική προστασία, τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό.

Περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση

Ειδικά για περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:

  1. προγραμματισμού ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες
  2. πρόσκλησης τρίτου προσώπου (νομικού συμβούλου, λογιστή, μηχανικού) που θα διευκολύνει τη συνομιλία μεταξύ του συναλλασσόμενου και του υπαλλήλου
  3. διαμοιρασμού της οθόνης και προβολή του απαραίτητου υλικού για την ταυτόχρονη επισκόπηση από παρευρισκόμενους με στόχο την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση της διαδικασίας και
  4. παραμετροποίησης της υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, με την ταυτόχρονη παρουσία μεταφραστή της νοηματικής γλώσσας καθώς και την εξυπηρέτηση άλλων ευπαθών ομάδων.

Υπενθυμίζεται ότι το myDimos.Live.gov.gr ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον περασμένο Μάρτιο στον Δήμο Χανίων. Κατόπιν, τον Ιούνιο εντάχθηκε στην υπηρεσία και ο Δήμος Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ένταξη και άλλων Δήμων. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive, η οποία ήδη λειτουργεί παραγωγικά σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο και τον Συνήγορο του Πολίτη.

Με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε Δήμος μπορεί να επιλέγει ή να τροποποιεί οποιαδήποτε στιγμή τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, βιντεοκλήση ή τηλεφωνική επικοινωνία), τις διοικητικές διαδικασίες και υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, το ωράριο εξυπηρέτησης, τη διάρκεια των ραντεβού, το πλήθος των υπαλλήλων του που θα εξυπηρετούν. Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιούνται τακτικές και έκτακτες επιχειρησιακές ανάγκες κάθε Δήμου χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών και των ήδη ενταγμένων Δήμων.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG UltraGear 48GQ900: η καλύτερη OLED gaming οθόνη για καθηλωτικό παιχνίδι

Συγκλονιστική ταχύτητα και εξαιρετική ευκρίνεια  Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) παρουσιάζει την νέα gaming UltraGear™ οθόνη (μοντέλο 48GQ900-B), την πρώτη OLED...

Πρώτη πιλοτική εφαρμογή εποπτείας ασφάλειας υδατοδρομίου στην Ελλάδα με την χρήση Drone

Την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ),  Δρ. Τσίτουρα Χρήστου με παρουσία του κου Διαμαντάκου Κωνσταντίνου, προϊσταμένου...

SoftOne: Το SHOPRANOS είναι η πιο σύγχρονη και οικονομική Β2Β eCommerce λύση

Η SoftOne, ηγέτης στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε  το SHOPRANOS, την πιο σύγχρονη και οικονομική λύση για τη δημιουργία καταστήματος Β2Β...

Suzuki Clean Ocean Project: Δραστηριότητες εθελοντισμού από την Suzuki Marine για καθαρές θάλασσες και ακτές

Τα τελευταία χρόνια, τα θαλάσσια απορρίμματα πλαστικών αποτελούν  ένα σημαντικό περιβαλλοντικό ζήτημα, καθώς μια τεράστια ποσότητα τέτοιων αποβλήτων που δεν έχουν συλλεχθεί, εξακολουθούν να...

BOX: Χιλιάδες προσφορές και για «ποδοσφαιρικές» παραγγελίες

Παρέα με το ΒΟΧ μπορούν οι καταναλωτές να παρακολουθήσουν τις μεγάλες ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις σε κορυφαίες διοργανώσεις, παραγγέλνοντας το αγαπημένο τους φαγητό μέσα από μια...