13.9 C
Athens
Παρασκευή, 28 Μαρτίου, 2025

ΤΑΙΠΕΔ: Προσλαμβάνει συμβούλους για την Αττική Οδό

Στην πρόσληψη χρηματο-οικονομικού, τεχνικού και νομικού συμβούλου θα προχωρήσει το ΤΑΙΠΕΔ για το μεγάλο έργο της Αττικής Οδού.

Το Ταμείο ανάρτησε στην ιστοσελίδα του τις σχετικές ανακοινώσεις, με στόχο μέσα στον Νοέμβριο να έχει κάνει την προεπιλογή και να καταλήξει στους συμβούλους που θα “τρέξουν” το έργο για λογαριασμό του.

Το Moved.gr είχε επισημάνει ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα ήταν αυτό που θα προχωρήσει το διαγωνισμό για την νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, κάτι που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα και από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίσης Πλάνο του, το οποίο επικυρώθηκε από το ΚΥΣΟΙΠ.

Υπενθυμίζεται ότι με την υπ’ αριθμ. 195/27.10.2018 απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΔΕΑΑ) (ΦΕΚ Β΄2501/4.11.2011) μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ το δικαίωμα του Δημοσίου, για περαιτέρω παραχώρηση για έως 25 χρόνια της Αττικής Οδού, μετά τη λήξη της από 23/5/1996 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του Δημοσίου και της παραχωρησιούχου εταιρείας ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΕ., η οποία κυρώθηκε με το νόμο 2445/1996.

Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990  με τη μέθοδο της παραχώρησης.

Έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί  τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α), ανά κατεύθυνση. Στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος.

Ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ως κλειστός αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα  μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (Ε.Λ.Ε-Σ-Σ), μήκους περίπου 52 χλμ και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (Δ.Π.Λ.Υ), μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5χλμ.

Το σχετικό υλικό είναι διαθέσιμο εδώ  https://www.hradf.com/portfolio/view/169/attikh-odos

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

eVivlio: Το Bookvoice, ο τεχνολογικός και πολιτιστικός συνεργάτης πίσω από την καινοτομία του Υπουργείου Παιδείας

Η πρόσβαση στη γνώση και τη λογοτεχνία γίνεται πιο εύκολη από ποτέ με τη νέα εφαρμογή eVivlio, που φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και...

Με ρυθμό 21% θα τρέχουν οι επενδύσεις σε data centers έως το 2029

Της Νατάσας Φραγκούλη Η επένδυση στις υποδομές τεχνητής νοημοσύνης (AI) συνεχίζει την ανοδική της πορεία, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των data centers....

Ξεκινά η υλοποίηση του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» και του Κέντρου Δεδομένων στο ΤΠΠ Λαυρίου

Την έναρξη υλοποίησης του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» και του Κέντρου Δεδομένων Λαυρίου, ανακοίνωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σήμερα, 26 Μαρτίου, από...

Ποιες χώρες στον κόσμο έχουν τους πιο υψηλούς δείκτες αισιοδοξίας για το ΑΙ

Της Νατάσας Φραγκούλη Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει εισέλθει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς και μετασχηματίζοντας τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Σύμφωνα...

Στα 51 δισ. δολάρια έως το 2028 η αγορά κυβερνοασφάλειας IoT

Της Νατάσας Φραγκούλη Η ταχεία ανάπτυξη των οικοσυστημάτων Internet of Things (IoT) έχει προσφέρει σημαντικά οφέλη στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων και τη συνδεσιμότητα. Ωστόσο, αυτή η ανάπτυξη των...