21 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Τα ελληνικά online super market διαμοιράζονται ελεύθερα τα δεδομένα τους

ο λιανεμπόριο αναμφίβολα γίνεται πιο σημαντικό αλλά και πολύπλοκο από ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ποικιλία καναλιών (φυσικό δίκτυο, ηλεκτρονικό, omnichannel), νέα μοντέλα (Direct2Consumer), πρόσθετοι ενδιάμεσοι (πλατφόρμες και marketplaces), διαφοροποιημένοι τρόποι παράδοσης (quick-commerce) δημιουργούν πρόσθετες έννοιες σε λιανεμπόρους και προμηθευτές, κυρίως σε μία χρονική περίοδο πληθωρισμού και υψηλότερου κόστους ενέργειας.

Σε μία πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, οι Λιανέμποροι ΑΒ και My market αποφάσισαν να δώσουν πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους στους Προμηθευτές τους με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο.

Oι Προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες:

  • Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς
  • Μετρικές Ηλ. Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket)
  • Μετρικές Ηλ. Καλαθιού: δηλαδή ποιοι κωδικοί προϊόντων μπαίνουν συνήθως στα ίδια ηλεκτρονικά καλάθια ή -πιο σημαντικά- ποια ηλ. καλάθια χάνονται
  • Στατιστικά Ημέρας / Ώρας: δηλαδή ποιες μέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό
  • Μετρικές Customer Journeys: δηλαδή ποια είναι η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών που προκύπτει μέσα από τη διαδρομή τους στα μενού πλοήγησης και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν ανά δευτερόλεπτο στα e-shops των λι
  • Μετρικές Διαφημιστικών Ενεργειών: δηλαδή τι απόδοση έχει η κάθε διαφημιστική ενέργεια των Προμηθευτών στα e-shops των λιανεμπόρων

Τα παραπάνω δεδομένα είναι διαθέσιμα από σήμερα προς όλους τους Προμηθευτές (μεγάλες ή μικρές εταιρείες, εγχώριους και διεθνείς ομίλους) των παραπάνω αλυσίδων μέσω εμπορικής συμφωνίας. Στην πλατφόρμα ανοικτών δεδομένων έχουν δωρεάν πρόσβαση όλοι οι Λιανέμποροι της χώρας.

Σημειώνεται ότι κανένα προσωπικό δεδομένο ή στοιχεία από το σχήμα πιστότητας δεν διαμοιράζεται καθότι η πρωτοβουλία αφορά συναλλακτικά δεδομένα και όχι δεδομένα καταναλωτών. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία, οπτικοποίηση και εμπορική διάθεση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group, η καινοτόμος ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics σε αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...