15.6 C
Athens
Σάββατο, 26 Απριλίου, 2025

Τα ελληνικά online super market διαμοιράζονται ελεύθερα τα δεδομένα τους

ο λιανεμπόριο αναμφίβολα γίνεται πιο σημαντικό αλλά και πολύπλοκο από ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ποικιλία καναλιών (φυσικό δίκτυο, ηλεκτρονικό, omnichannel), νέα μοντέλα (Direct2Consumer), πρόσθετοι ενδιάμεσοι (πλατφόρμες και marketplaces), διαφοροποιημένοι τρόποι παράδοσης (quick-commerce) δημιουργούν πρόσθετες έννοιες σε λιανεμπόρους και προμηθευτές, κυρίως σε μία χρονική περίοδο πληθωρισμού και υψηλότερου κόστους ενέργειας.

Σε μία πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, οι Λιανέμποροι ΑΒ και My market αποφάσισαν να δώσουν πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους στους Προμηθευτές τους με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο.

Oι Προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες:

  • Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς
  • Μετρικές Ηλ. Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket)
  • Μετρικές Ηλ. Καλαθιού: δηλαδή ποιοι κωδικοί προϊόντων μπαίνουν συνήθως στα ίδια ηλεκτρονικά καλάθια ή -πιο σημαντικά- ποια ηλ. καλάθια χάνονται
  • Στατιστικά Ημέρας / Ώρας: δηλαδή ποιες μέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό
  • Μετρικές Customer Journeys: δηλαδή ποια είναι η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών που προκύπτει μέσα από τη διαδρομή τους στα μενού πλοήγησης και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν ανά δευτερόλεπτο στα e-shops των λι
  • Μετρικές Διαφημιστικών Ενεργειών: δηλαδή τι απόδοση έχει η κάθε διαφημιστική ενέργεια των Προμηθευτών στα e-shops των λιανεμπόρων

Τα παραπάνω δεδομένα είναι διαθέσιμα από σήμερα προς όλους τους Προμηθευτές (μεγάλες ή μικρές εταιρείες, εγχώριους και διεθνείς ομίλους) των παραπάνω αλυσίδων μέσω εμπορικής συμφωνίας. Στην πλατφόρμα ανοικτών δεδομένων έχουν δωρεάν πρόσβαση όλοι οι Λιανέμποροι της χώρας.

Σημειώνεται ότι κανένα προσωπικό δεδομένο ή στοιχεία από το σχήμα πιστότητας δεν διαμοιράζεται καθότι η πρωτοβουλία αφορά συναλλακτικά δεδομένα και όχι δεδομένα καταναλωτών. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία, οπτικοποίηση και εμπορική διάθεση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group, η καινοτόμος ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics σε αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Πανδαισία με ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός, Λίβερπουλ – Τότεναμ στα Novasports και ΑΕΚ – Ολυμπιακός στα Cosmote Sport

Συναρπαστικό αθλητικό θέαμα έρχεται και αυτή την εβδομάδα στις οθόνες των συνδρομητών της Nova. Έως και τη Δευτέρα 28 Απριλίου οι φίλοι του ποδοσφαίρου,...

Καταργούνται ως δικαιολογητικά στο Δημόσιο τα πιστοποιητικά Γέννησης και Οικογενειακής κατάστασης

Πλέον οι πολίτες δεν θα χρειάζεται να προσκομίζουν τα πιστοποιητικά γέννησης και οικογενειακής κατάστασης ως δικαιολογητικά στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο. Τα στοιχεία...

Η LG φέρνει την Xbox cloud gaming εμπειρία στις LG Smart τηλεοράσεις

Η LG Electronics (LG), ανακοίνωσε το λανσάρισμα της πολυαναμενόμενης εφαρμογής Xbox στις LG Smart τηλεοράσεις, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν παιχνίδια Xbox...

Εύκολα και γρήγορα η αλλαγή παρόχου σταθερής και κινητής, διαδικτύου και συνδρομητικής τηλεόρασης

Με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τίθεται σε εφαρμογή η τρίτη δυνατότητα παροχής συγκατάθεσης (consent),...

Η Samsung Electronics στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19 συναπτά έτη

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι έχει εξασφαλίσει τη θέση της στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά1. «Η κυριαρχία της Samsung...