7.4 C
Athens
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου, 2025

Συνεργασία SWOT – Globe One Digital στο ψηφιακό τουριστικό marketing

Σε στρατηγική συνεργασία στο ψηφιακό marketing & sales θα προχωρήσουν η SWOT | Hospitality Management Company και η Globe One Digital ώστε να προσφέρουν στις τουριστικές επιχειρήσεις ολοκληρωμένες και ολιστικές υπηρεσίες, με στόχο την εδραίωση της διαδικτυακής εικόνας τους και την ανάπτυξη των πωλήσεών τους.

Η SWOT | Hospitality Management Company ειδικεύεται και παρέχει υπηρεσίες στο hotel management, sales & marketing services, advisory services & investment management από το 2013. «Σε μια κρίσιμη στιγμή για την οικονομία, η συνεργασία με την Globe One Digital έρχεται να προσφέρει νέες δυνατότητες και προοπτικές στον τουριστικό κλάδο», δήλωσε ο ιδρυτής και Πρόεδρος της SWOT, Γιώργος Κωνσταντινίδης και πρόσθεσε:

«Αξιοποιώντας το εύρος της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας των δύο εταιρειών, καλούμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να μας εμπιστευτούν και μαζί να χρησιμοποιήσουμε σωστά τις τελευταίες τεχνολογίες ψηφιακού marketing, για την επαφή με τους δυνητικούς ταξιδιώτες, με έναν τρόπο σχετικό με τις ταξιδιωτικές αναζητήσεις τους, πιο προσωπικό και οικονομικά αποδοτικότερο. Οφείλουμε όλοι να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε άμεσα και με ταχύτητα στα νέα δεδομένα και να είμαστε ευέλικτοι σε νέους τρόπους που είναι αποδεδειγμένο ότι αποφέρουν. Βλέπουμε θετικά το αύριο και την εξέλιξη, όταν είμαστε βέβαιοι για τις δυνατότητες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε.»

Η Globe One Digital ειδικεύεται με επιτυχία πάνω από 15 χρόνια, ανάμεσα και σε άλλους τομείς, στη στρατηγική επικοινωνία τουριστικών και ξενοδοχειακών μονάδων και με κύρια έμφαση στην αύξηση του online travel revenue.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι, που μαζί με τη SWOT, θα μπορούμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε εξατομικευμένα σχέδια marketing, προσφέροντας τα κατάλληλα εφόδια και στηρίζοντας την ανάκαμψη της τουριστικής δραστηριότητας και οικονομίας», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της Globe One Digital, Δημήτρης Παπουτσής. «Ως travel digital marketing agency, η στρατηγική συνεργασία με την SWOT, ναι μεν θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιο μας αλλά θα προσφέρει τη δυνατότητα και μοναδική ευκαιρία σε περισσότερους επαγγελματίες του τουρισμού να αυξήσουν την κερδοφορία τους και την εδραίωση της θέσης τους στην αγορά, όταν πλέον είναι αποδεδειγμένο ότι για μια αποτελεσματικότερη προώθηση ενός ξενοδοχείου απαιτείται ισχυρή ψηφιακή παρουσία και σωστό και αποδοτικό marketing.»

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

payzy pro με payzy POS: Μια νέα ολοκληρωμένη λύση για επιχειρήσεις που μετατρέπει το κινητό σε τερματικό συναλλαγών

Τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν μια Android συσκευή ως τερματικό αποδοχής συναλλαγών (soft POS) δίνει στους επιχειρηματίες η COSMOTE Payments, με τη νέα εφαρμογή payzy...

Τα νέα Samsung Galaxy S25 διαθέσιμα στα καταστήματα Vodafone

Η πολυαναμενόμενη σειρά Samsung Galaxy S25 είναι πλέον διαθέσιμη στα καταστήματα Vodafone και στο Vodafone eShop, και φέρνει μια ξεχωριστή εμπειρία τεχνητής νοημοσύνης μέσω...

Η Samsung Electronics ανακοινώνει την επίσημη διάθεση της σειράς Galaxy S25 σε Ελλάδα και Κύπρο

Με εορταστική διάθεση υποδέχτηκε χθες η Samsung Electronics Hellas, τη νέα σειρά Galaxy S25 στην ελληνική αγορά. Συνεργάτες της εταιρείας, εκπρόσωποι των Μέσων και...

Χάρης Μπρουμίδης: 9 χρόνια ηγεσίας στη Vodafone Ελλάδος, €1,3 δισ. επενδύσεις

Πριν από μία δεκαετία, η Vodafone Ελλάδας ήταν μια εταιρεία που παρείχε κυρίως υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Σήμερα, έχοντας ήδη ολοκληρώσει έναν ευρύτατο ψηφιακό μετασχηματισμό...

Απλά Ψηφιακά 163: Τα πλάνα της Keyvoto (Γ. Παπαδημητρίου), οι πωλήσεις PC και Nova και η Starlink

Tην πορεία του 2024, καθώς και τα σχέδια της Keyvoto για την συνέχεια, ανέλυσε στον Δημήτρη Μαλλά και την Νίκη Παπάζογλου ο συνιδρυτής και...