35 C
Athens
Πέμπτη, 18 Αυγούστου, 2022

Στο Διαδίκτυο ακόμη και για την αγορά αυτοκινήτου οι Έλληνες

  • της Νατάσας Φραγκούλη

Σε ρυθμούς ψηφιακού μετασχηματισμού κινείται η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, καθώς το 15% των πολιτών δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει όχημα online. Το ποσοστό ειναι μεν μικρό, αλλά διόλου ευκαταφρόνητο, αν ληφθεί υπόψη ότι η αγορά αυτοκινήτου είναι σχεδόν ταυτισμένη με φυσικές -και όχι ψηφιακές- διαδικασίες όπως το test drive.

Οι κύριοι λόγοι που ωθούν τους Έλληνες στο Διαδίκτυο ακόμη και για την αγορά αυτοκινήτου είναι οι παροχές που προσφέρονται από τους εμπόρους. Το 31% του προαναφερθέντος δείγματος απαντά ότι θα αγόραζε online εάν είχε το δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων, ενώ το 11,5% απαιτεί πιστοποίηση της κατάστασης του αυτοκινήτου για να έχει μία πολύ καθαρή εικόνα του οχήματος, προκειμένου να αγοράσει αυτοκίνητο μέσω Internet.

Tην παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα από τη Spotawheel, η οποία επιχειρεί να καταγράψει τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς γύρω από τον κλάδο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. «Η μειωμένη παραγωγή καινούργιων αυτοκινήτων και η παγκόσμια κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας, σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο πληθωρισμό, έχουν συμβάλλει στην αύξηση ενδιαφέροντος στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα» αναφέρει η μελέτη.

Όπως διαπιστώνει η σχετική έρευνα, για τους Έλληνες, η εύρεση ενός αξιόπιστου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι δύσκολη υπόθεση, καθώς, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 57% έχει απλά μία γενική ιδέα για το είδος αυτοκινήτου που ψάχνει, χωρίς να μένει προσκολλημένο σε συγκεκριμένες μάρκες. Σε αντίθεση με το 39% που είναι πλήρως συνειδητοποιημένο σχετικά με τις ανάγκες του και το ιδανικό αυτοκίνητο που θα τις καλύψει.

Κριτήρια αγοράς

Το κύρος της μάρκας/μοντέλου είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, ενώ ακολουθεί η αξιοπιστία του οχήματος και η οικονομία στα καύσιμα. Χαρακτηριστικά όπως ο eco-friendly χαρακτήρας, η εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση και η χωρητικότητα είναι λιγότερο σημαντικά για τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αν υπάρχει ένα κομβικό σημείο, στην διαδικασία αγοράς, το 27% υπέδειξε πως το Test drive του αυτοκινήτου συντελεί καθοριστικά στην τελική απόφαση. Ακολουθούν η αξιοπιστία και διαφάνεια του πωλητή, η αναλυτική οικονομική προσφορά και η επέκταση εγγύησης και των παροχών που καλύπτει.

Σύμφωνα με την έρευνα της τη Spotawheel -εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη- το 43,5% των ερωτηθέντων καταναλωτών απαντά ότι εμπιστεύεται περισσότερο τις επίσημες αντιπροσωπείες, που διαθέτουν και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ενώ δεύτεροι έρχονται οι ιδιώτες με 31,5%.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο πόλεμος «σκοτώνει» τα smartphones σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη  

 της Νατάσας Φραγκούλη Σε ισχυρή περιδίνηση βρίσκεται η παγκόσμια αγορά smartphones, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 8,7% το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Εν...

Προσοχή: Τρεις συμβουλές για να μην πέσετε θύμα κυβερνοεπίθεσης εσείς και οι αγαπημένοι σας

Θα μπορούσαν τα λάθη σας στην κυβερνοασφάλεια να θέσουν σε κίνδυνο τους αγαπημένους σας; Η απάντηση είναι ναι. Τα λάθη που κάνουμε στους προσωπικούς μας...

ΕΕΤΤ: Γιατί δεν μπαίνουν νέοι παίκτες στα ελληνικά telecoms…

Δύσκολο να εισέλθει νέος παίκτης στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, όπου τα τελευταία χρόνια καταγράφονται περισσότερες αποχωρήσεις παρά... ντεμπούτα. Εξαίρεση τον τελευταίο χρόνο αποτελεί η...

Έρχονται τα big data στο ελληνικό δημόσιο

Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να συγκεντρώσει, μελετήσει και εντέλει αξιοποίησει τον ασύλληπτα μεγάλο όγκο δεδομένων του το ελληνικό δημόσιο και να μπει...

ΥΠΑ: Νέες αποθήκες καυσίμων στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει ότι, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες αδειοδότησης, πιστοποίησης και εγκατάστασης των αποθηκών, δεξαμενών, παροχής αεροπορικού καυσίμου τύπου JET A1 στον Κρατικό...