Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίστηκε και τον Απρίλιο η αύξηση των online αγορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), τον Απρίλιο η αύξηση έφθασε έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.
Η έρευνα του GRECA διενεργείται κάθε μήνα με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, την εβδομάδα 6-12 Απριλίου, η αύξηση της online καταναλωτικής δαπάνης έφθασε στο 163%, την επόμενη εβδομάδα (που ήταν και το Πάσχα) έπεσε στο 134%, για να ξανανέβει στο 171% εκείνη μεταξύ 20 και 26 Απριλίου, ενώ παρέμεινε ψηλά και συγκεκριμένα στο 170% την εβδομάδα 27 Απριλίου – 3 Μαϊου.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του GRECA, τις εβδομάδες της καραντίνας, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαπλασιάστηκε. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τον Μάιο με τα φυσικά καταστήματα ανοικτά προκειμένου να διαπιστωθεί σε ποιο βαθμό θα συνεχιστεί η ανοδική τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.