21 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Στο +171% έφθασε η αύξηση των online αγορών τον Απρίλιο

Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίστηκε και τον Απρίλιο η αύξηση των online αγορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), τον Απρίλιο η αύξηση έφθασε έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.

Η έρευνα του GRECA διενεργείται κάθε μήνα με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, την εβδομάδα 6-12 Απριλίου, η αύξηση της online καταναλωτικής δαπάνης έφθασε στο 163%, την επόμενη εβδομάδα (που ήταν και το Πάσχα) έπεσε στο 134%, για να ξανανέβει στο 171% εκείνη μεταξύ 20 και 26 Απριλίου, ενώ παρέμεινε ψηλά και συγκεκριμένα στο 170% την εβδομάδα 27 Απριλίου – 3 Μαϊου.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του GRECA, τις εβδομάδες της καραντίνας, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαπλασιάστηκε. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τον Μάιο με τα φυσικά καταστήματα ανοικτά προκειμένου να διαπιστωθεί σε ποιο βαθμό θα συνεχιστεί η ανοδική τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...