- Της Μαρίας Μόσχου
Η εταιρεία ISS FACILITY SERVICES Α.Ε αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης του έργου καθαρισμού αμαξοστασίων και τροχαίου υλικού του μετρό του ΗΣΑΠ και του ΤΡΑΜ για 2 χρόνια, σύμφωνα με απόφαση που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια.
Σύμφωνα με την απόφαση προσωρινή ανάδοχος του ανοικτού ηλεκτρονικού διεθνούς διαγωνισμού ΤΔ-058/19 με αντικείμενο τον «Καθαρισμό των αμαξοστασίων και τροχαίου υλικού των γραμμών 1, 2, 3 και ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.», αναδεικνύεται η παρακάτω μειοδότρια Εταιρεία, ανά τμήμα του διαγωνισμού, ως εξής:
- για το Τμήμα 1 (Καθαρισμός Τροχαίου Υλικού Γραμμών 1, 2, 3 και Τραμ της ΣΤΑΣΥ) την εταιρεία ISS FACILITY SERVICES Α.Ε με προσφερόμενο θεωρητικό συνολικό τίμημα το ποσό του 1.715.520 ευρώ πλέον Φ.Π.Α., για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών.
- για το Τμήμα 2 (Καθαρισμός των Αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ) την εταιρεία ISS FACILITY SERVICES Α.Ε με προσφερόμενο θεωρητικό συνολικό τίμημα το ποσό των 188.400 ευρώ πλέον Φ.Π.Α., για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών.
Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια προχωρούσε σε συμβάσεις μικρού χρονικού διαστήματος δαπανώντας πάνω από 200 χιλ. ευρώ το μήνα για καθαριότητα! Μάλιστα μετά από εκατοντάδες συμβάσεις που έχουν υπερχρεώσει σημαντικά την εταιρεία καθώς αφορούσαν μόνο λίγες ημέρες (οι περισσότερες από 7 έως 10 ημέρες), προκαλώντας ακόμα και την παρέμβαση του Υπερταμείου, η εταιρεία προχωρά μετά από αρκετό καιρό σε μία σύμβαση καθαριότητας του τροχαίου υλικού και των αμαξοστασίων 1 και 2 του μετρό, 3 του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αλλά και του τραμ για δυο χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι στις 17 Δεκεμβρίου 2018 η ΣΤΑΣΥ ανήρτησε στο Διαύγεια μία σειρά αποφάσεων που έδειχνε ότι ο καθαρισμός των σταθμών αλλά και του τροχαίου υλικού αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κόστη της εταιρείας η οποία εδώ και δύο χρόνια δημιουργεί ζημιές.
Μία από τις αποφάσεις αφορούσε την κατακύρωση διαγωνισμού µε αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού του τροχαίου υλικού των γραμμών 1,2 & 3 της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. με συνολικό συμβατικό τίμημα 285.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ (δηλαδή 353.400 ευρώ), για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών.
Σε άλλη απόφαση είχε εγκριθεί η παροχή υπηρεσιών καθαρισμού του Τροχαίου Υλικού για χρονικό διάστημα από 26.10.2018 έως και 04.11.2018 με συνολικό τίμημα για την παροχή των ανωτέρω υπηρεσιών το ποσό των 16.018,60 ευρώ πλέον ΦΠΑ (συνολικά 19.863,06 ευρώ) για 10 ημέρες.