16.2 C
Athens
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025

Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο  marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.

Με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.

Τι προσφέρει ο Βοηθός AI:

  • Αναζήτηση με φυσική γλώσσα: Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Βοηθό AI όπως θα μιλούσε σε έναν πωλητή ή σε έναν φίλο του. Μπορεί να περιγράψει αυτό που ψάχνει, ακόμα κι αν δε θυμάται την ακριβή ονομασία του προϊόντος.

Ερωτήσεις όπως “Ποιο κινητό έχει καλή κάμερα;” “Χρειάζομαι παπούτσια για τρέξιμο” “Θέλω να αγοράσω τηλεόραση – τι μου προτείνεις;” που θα έκανε ο κάθε καταναλωτής σε έναν πωλητή, τώρα μπορούν να γίνουν στον Βοηθό ΑΙ και ο καταναλωτής να λάβει μια λεπτομερή και εμπεριστατωμένη απάντηση με βάση τις δικές του αγοραστικές ανάγκες.

  • Σύγκριση προϊόντων: Ο Βοηθός AI συγκρίνει χαρακτηριστικά, τιμές και αξιολογήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα και προτείνει το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του χρήστη.

Για παράδειγμα, αν ο καταναλωτής ψάχνει ένα νέο ψυγείο, ο Βοηθός ΑΙ δε θα προσφέρει απλά μια λίστα με μοντέλα. Θα ρωτήσει για το μέγεθος της κουζίνας, τις ανάγκες αποθήκευσης, την εξοικονόμηση ενέργειας που επιθυμεί ο κάθε καταναλωτής και άλλες σημαντικές παραμέτρους. Έτσι, η πρότασή του θα είναι πραγματικά προσωποποιημένη.

  • Έξυπνη έρευνα αγοράς: Προτείνει εναλλακτικές επιλογές για προϊόντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας, ενημερώνει για τις τελευταίες τάσεις και δημοφιλή προϊόντα σε κάθε κατηγορία
  • Άμεσες και αξιόπιστες απαντήσεις: Λύνει απορίες και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Στο μέλλον, ο Βοηθός AI θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με κύριο στόχο να προστεθούν και άλλες δυνατότητες όπως παραδείγματος χάριν η σύνδεση με άλλες υπηρεσίες του Skroutz για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

Η Μαρία Αρναουτάκη, Head of Product Management, δηλώνει: “Πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε online, κάνοντας την εμπειρία πιο φυσική και λιγότερο τεχνική. Με τον Βοηθό AI, το Skroutz επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “εύκολες online αγορές”.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Απάτες με NFC: Πώς χρησιμοποιούνται Apple Pay και Google Wallet για την κλοπή καρτών

Της Νατάσας Φραγκούλη Νέους τρόπους για να κλέβουν χρήματα από τις κάρτες πληρωμών επινοεί συνεχώς το ψηφιακό έγκλημα, επενδύοντας σε πιο εξελιγμένες τεχνικές, που επιτρέπουν...

Παγκόσμιο οικονομικό αντίκτυπο 22,3 τρισ. δολ. έως το 2030 δημιουργεί το ΑΙ

Της Νατάσας Φραγκούλη Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομία και την κοινωνία του 21ου...

3 στους 4 retailers θεωρούν απαραίτητους τους AI Agents

Της Νατάσας Φραγκούλη Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος του λιανεμπορίου θα διαδραματίσουν η τεχνητή νοημοσύνη και οι AI Agents. Η έκθεση της Salesforce «Connected...

Αύξηση 14% στις δαπάνες για την ασφάλεια πληροφοριών

Της Νατάσας Φραγκούλη Οι δαπάνες για την ασφάλεια πληροφοριών από τις επιχειρήσεις στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (MENA) αναμένεται να φτάσουν τα 3,3...

Απλά Ψηφιακά 171: τα σχέδια της Modulus (Κ. Λώτσος), οι εξελίξεις σε startups, άμυνα και fintech

Την πορεία της Modulus ως πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα ανέλυσε ο Κώστας Λώτσος, Chief Technical Officer της εταιρείας στον Δημήτρη Μαλλά και τη...