8.1 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025

Skroutz Plus: 180 ευρώ κερδίζει ο καταναλωτής κατά μέσο όρο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία

Η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus της Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αριθμεί πλέον περισσότερους από 160.000 συνδρομητές, εκτοξεύοντας το ποσοστό αύξησης σε σχέση με τον προηγούμενο Μάρτιο σχεδόν στο 100%. Στόχος της υπηρεσίας από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, ήταν να προσφέρει τέλεια αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, τόσο με τα δωρεάν μεταφορικά, όσο και με την πληθώρα των Plus Deals που απολαμβάνουν καθημερινά.

Η υπηρεσία έχει μεγαλώσει τόσο που σχεδόν το 50% των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2023 μέσω Skroutz Marketplace, έγιναν από Skroutz Plus users. Την ίδια στιγμή, σχεδόν το 50% του παραγόμενου τζίρου των συνεργαζόμενων καταστημάτων στο Skroutz Marketplace προήλθε από τις αγορές που πραγματοποίησαν τα μέλη της υπηρεσίας Skroutz Plus.

Με την υπηρεσία να προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για αποστολές άνω των 20€, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Skroutz, ο καταναλωτής κερδίζει κατά μέσο όρο 180 ευρώ, αν πραγματοποιεί αγορές αρκετά συχνά (μία φορά τη βδομάδα) και άνω των 80€, αν πραγματοποιεί αγορές κάθε δύο εβδομάδες.

Πέραν των δωρεάν μεταφορικών, οι συνδρομητές απολαμβάνουν μία σειρά από Plus Deals. Ενδεικτικά, για τον Μάρτιο του 2023, πάνω από 2.000 Plus Deals ήταν διαθέσιμα στο Skroutz για τα μέλη της υπηρεσίας, ενώ οι εκπτώσεις ήταν μέχρι και 54% για τον ίδιο μήνα.

Η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus προσφέρει δωρεάν μεταφορικά και προνόμια και για τις πασχαλινές αγορές. Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείτε να βρείτε εδώ, ενώ τα ενεργά Plus deals μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η λειτουργία του 40% των AI data centers θα περιορίζεται από έλλειψη ενέργειας το 2027

Της Νατάσας Φραγκούλη Εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση ενέργειας προκαλεί η ταχεία άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ειδικότερα της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI), με τις...

Τα ηλεκτρονικά είδη πρωταγωνιστές και τη φετινή εκπτωτική περίοδο

Της Νατάσας Φραγκούλη Στην κορυφή των καταναλωτικών επιλογών βρέθηκαν και κατά τη φετινή εκπτωτική περίοδο τα ηλεκτρονικά προϊόντα, με το 24% των καταναλωτών να επιλέγουν...

Απλά Ψηφιακά 160: Τα ελληνικά πλάνα της Plum (Β. Τροκούδης), η αγορά του fintech και οι τηλεπικοινωνιακές εξελίξεις

Την πορεία και τα σχέδια της Plum, της ελληνικής startup που ξεκίνησε από το Λονδίνο και έφτασε σήμερα να προσφέρει έξυπνες υπηρεσίες αποταμίευσης σε...

Και με ηλεκτρονική πληρωμή η μετακίνηση στα ΜΜΜ της Αθήνας από την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου

Στην ψηφιακή εποχή περνούν από την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής. Έπειτα από πολλά χρόνια αναμονής,...

Έλληνες μηχανικοί «τρυπούν» τα Καρπάθια

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο του Ομίλου AKTOR στη Ρουμανία, το οποίο είναι στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη Η AKTOR Ρουμανίας, θυγατρική του Ομίλου...