29.3 C
Athens
Σάββατο, 25 Ιουνίου, 2022

Σε λειτουργία το mySynigoroslive για τον προγραμματισμό ραντεβού με τον Συνήγορο του Πολίτη

Σε παραγωγική λειτουργία τέθηκε από την Τρίτη η πλατφόρμα mySynigoroslive, μέσω της οποίας οι πολίτες – φυσικά πρόσωπα και νόμιμοι εκπρόσωποι επιχειρήσεων – μπορούν να επικοινωνούν εύκολα και γρήγορα με το Συνήγορο του Πολίτη και να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως για θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής. Με τη νέα πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνεται στους πολίτες η δυνατότητα να απευθύνονται στον Συνήγορο του Πολίτη με στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους.

Το mySynigoroslive αποτελεί το επόμενο βήμα στην ψηφιοποίηση της λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη, καθώς είναι διαθέσιμη εδώ και χρόνια η δυνατότητα υποβολής ερωτημάτων μέσω e-mail (press@synigoros.gr) και αναφορών ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της Αρχής. Ενδεικτικά, μέσα στο 2021 ο Συνήγορος του Πολίτη δέχθηκε 18.802 αναφορές, ενώ πολλαπλάσια ήταν τα ερωτήματα ή τα αιτήματα που δεν αφορούσαν αρμοδιότητες του ΣτΠ.

Η πλατφόρμα θα λειτουργήσει ως προέκταση των υφιστάμενων τρόπων πληροφόρησης

Έτσι, η πλατφόρμα θα λειτουργήσει ως προέκταση των υφιστάμενων τρόπων πληροφόρησης και θα διευκολύνει σημαντικά τους ενδιαφερόμενους, καθώς:

  • δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν εξ αποστάσεως με τον Συνήγορο του Πολίτη για θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτηθεί η μετακίνηση τους, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος
  • επιτυγχάνεται η διευκόλυνση των πολιτών καθώς επιλέγουν οι ίδιοι την επιθυμητή ημέρα και ώρα για την τηλεφωνική τους επικοινωνία με στελέχη της Αρχής, ή την φυσική τους παρουσία στα γραφεία της και
  • οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν μία πιο στοχευμένη και ουσιαστική πληροφόρηση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και χρειάζονται για αυτό τη συμβολή του Συνηγόρου του Πολίτη, ανατρέχοντας στη λίστα των προσφερόμενων θεματικών ενοτήτων.

Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έθεσε ο Συνήγορος του Πολίτη. Η λειτουργία της βασίζεται στα πρότυπα άλλων αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που έχει υλοποιήσει και λειτουργεί για άλλους φορείς του Δημοσίου όπως ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο e-ΕΦΚΑ και το Κτηματολόγιο.

Η λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή.

Αρχικά ο πολίτης εισέρχεται στον ιστότοπο mySynigoros.live.gov.gr και καταχωρίζει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία επιθυμεί να λάβει τον σύνδεσμο (link) για την είσοδο στην πλατφόρμα κράτησης. Μόλις λάβει το e-mail και κάνει κλικ τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο μήνυμα, καλείται να επιλέξει τον τρόπο εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία), τη θεματική ενότητα στην οποία υπάγεται η υπόθεσή του και την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.

Η διαδικασία κλεισίματος του ψηφιακού ραντεβού μπορεί να γίνει είτε για το ίδιο πρόσωπο που υποβάλλει την αίτηση, είτε για τρίτο πρόσωπο. Ωστόσο, στο ραντεβού πρέπει να παρουσιαστεί το ίδιο το ενδιαφερόμενο πρόσωπο, τα στοιχεία του οποίου είναι και αυτά που συμπληρώνονται στην φόρμα της κράτησης.

  1. Κοινωνική Ασφάλιση
  2. Κοινωνική Πρόνοια
  3. Υγεία
  4. Διαχείριση Υδάτων
  5. Ενέργεια
  6. Περιβάλλον (Φυσικό/Πολιτιστικό)
  7. Περιβάλλον (Πολεοδομία/Χωροταξία)
  8. Δεσποζόμενα/Αδέσποτα Ζώα
  9. Μετανάστες/Πρόσφυγες/Αιτούντες Άσυλο
  10. Αστυνομία/Φυλακές
  11. Τριτοβάθμια Εκπαίδευση/Επαγγελματικά Δικαιώματα
  12. Ληξιαρχεία/Ταυτότητες/Στρατολογία
  13. Φορολογικά/Τελωνειακά/Ενισχύσεις Επιχειρήσεων COVID
  14. Μεταφορές/Οχήματα/ΕΛΤΑ
  15. ΤΑΠ/Δημοτικά Τέλη
  16. Προσλήψεις Εκτός ΑΣΕΠ/Θέματα Εκπαιδευτών
  17. Επιδοτήσεις/Δημόσιες Συμβάσεις
  18. ΟΑΕΔ/Δάνεια ΟΕΚ
  19. Ίση Μεταχείριση/Διακρίσεις
  20. Δικαιώματα Παιδιού
  21. Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  22. Περιστατικά Αυθαιρεσίας στα Σώματα Ασφαλείας

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG OLED evo C2: Πιο καθαρά γραφικά χωρίς καθυστερήσεις για ατελείωτο παιχνίδι

Είσαι gamer και ψάχνεις την ιδανική τηλεόραση που θα ανεβάσει τις επιδόσεις σου κατακόρυφα; Είσαι από αυτούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού και...

Νέες παρατάσεις αεροπορικών οδηγιών αναφορικά με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό τις νέες παρατάσεις των αεροπορικών οδηγιών (NOTAM) αναφορικά με απαγορεύσεις και περιορισμούς πτήσεων λόγω του...

Η Ελλάδα αποκτά «Νέο Εθνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας Δημόσιων Υπηρεσιών»

Το «Νέο Εθνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας Δημόσιων Υπηρεσιών», ένα εμβληματικό έργο της Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού, παρουσιάστηκε στην ημερίδα που διοργάνωσε την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022...

Νέα προϊόντα, Νέα εποχή από την Huawei σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Μια ποικιλία νέων προϊόντων με καινοτομίες και τεχνολογία αιχμής, παρουσίασε η Huawei στις 23 Ιουνίου 2022, σε ειδική φαντασμαγορική εκδήλωση  στην Κωνσταντινούπολη. Μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν το...

Η Emirates διακρίθηκε για το καλύτερο Wi-Fi και τις καλύτερες γαστρονομικές υπηρεσίες εν πτήσει

Επιβάτες από όλον τον κόσμο ξεχώρισαν την Emirates για το καλύτερο Wi-Fi και τις καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες φαγητού και ποτού στη Μέση Ανατολή. Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία απέσπασε...