6.2 C
Athens
Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, 2025

Σχεδόν ένα στα τρία smartphones πωλείται online – Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν

Τα online κανάλια αγορών εδραιώνουν την κυριαρχία τους, ελέω και πανδημίας, και πλέον κυριαρχούν στις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας, όπως κινητών τηλεφώνων, όπου ήδη είχαν σημαντική απήχηση.

Τα διαδικτυακά κανάλια λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 28% όλων των πωλήσεων smartphones, που θα πραγματοποιηθούν, παγκοσμίως, το 2020, σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics. Το αντίστοιχο ποσοστό το περασμένο έτος ήταν 24%, με την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού να «ευθύνεται» για την άνοδο αυτή.

«Ο COVID-19 έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διανομή smartphones, καθώς τα κατά τόπους lockdowns και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης αναγκάζουν τους καταναλωτές να αλλάξουν τις αγοραστικές συνήθειες τους και να στραφούν στο διαδικτυακό κανάλι αγορών. Η πανδημία ξαναγράφει τους κανόνες στις πωλήσεις smartphones» αναφέρει η Strategy Analytics.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εταιρείας, διαδικτυακοί λιανοπωλητές, όπως η Amazon στις ΗΠΑ, το Flipkart στην Ινδία και η JD.com στην Κίνα, είναι οι εταιρείες που βγαίνουν νικήτριες από την παγκόσμια μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αγορές smartphones. «Οι απευθείας διαδικτυακές πωλήσεις προμηθευτών smartphones, όπως το ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, θα σημειώσουν επίσης μια σταθερή ανάπτυξη και στις ώριμες αγορές» εκτιμούν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Ποιοι χάνουν

Οι ίδιοι προβλέπουν ότι μεταξύ των ηττημένων θα είναι οι λιανοπωλητές smartphones με μεγάλο αριθμό φυσικών καταστημάτων, όπως η Dixons Carphone στη Μεγάλη Βρετανία, που βλέπουν τις πωλήσεις και τα κέρδη να συμπιέζονται από τη μείωση της κίνησης σε καταστήματα και εμπορικά κέντρα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, εταιρείες όπως η AT&T των ΗΠΑ ή η Telia της Σουηδίας, θα επηρεαστούν επίσης αρνητικά, επειδή ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων των smartphones τους πραγματοποιείται μέσω φυσικών καταστημάτων. «Οι εταιρείες του κλάδου ενδέχεται να χρειαστεί να σκεφτούν το αδιανόητο τα επόμενα χρόνια και να αναδιαρθρώσουν ή να κλείσουν πολλά από τα φυσικά καταστήματα λιανικής» αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

AEGEAN: Δωρεάν επιστροφή στη Σαντορίνη σε όσους ταξίδεψαν με την εταιρεία από 1/2/2025 έως 7/2/2025

Η AEGEAN ενημερώνει τους επιβάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν στη Σαντορίνη και αναχώρησαν από το νησί με πτήση της AEGEAN ή της Olympic Air...

Υπερταμείο: Ματαιώνεται ο διαγωνισμός για το πλειοψηφικό μερίδιο στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου

Το Υπερταμείο/Growthfund ανακοινώνει τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής (67%) στο μετοχικό κεφάλαιο της «Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.» (ΟΛΒ Α.Ε.). Πρόκειται...

H Hellas Sat παρέχει δορυφορικές επικοινωνίες στη Σαντορίνη

H Hellas Sat με πρωτοβουλία του Ελληνικού Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και συγκεκριμένα της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, από τις πρώτες μέρες της εκδήλωσης...

Inno4CFIs Acceleration Program: Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον 1ο κύκλο επιτάχυνσης για startups και ΜμΕ στους τομείς της GreenTech και Γεωργίας Άνθρακα

Το Impact Hub Athens απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε startups και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς της Πράσινης Τεχνολογίας (GreenTech) και της Γεωργίας Άνθρακα...

Super League και ΕΠΟΕ ενώνουν δυνάμεις κατά της πειρατείας

Η Super League και η Εταιρεία Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ) εγκαινιάζουν μια εμβληματική συνεργασία με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πειρατείας οπτικοακουστικού περιεχομένου, ακολουθώντας...