23.6 C
Athens
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου, 2024

Σχεδόν ένα στα τρία smartphones πωλείται online – Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν

Τα online κανάλια αγορών εδραιώνουν την κυριαρχία τους, ελέω και πανδημίας, και πλέον κυριαρχούν στις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας, όπως κινητών τηλεφώνων, όπου ήδη είχαν σημαντική απήχηση.

Τα διαδικτυακά κανάλια λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 28% όλων των πωλήσεων smartphones, που θα πραγματοποιηθούν, παγκοσμίως, το 2020, σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics. Το αντίστοιχο ποσοστό το περασμένο έτος ήταν 24%, με την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού να «ευθύνεται» για την άνοδο αυτή.

«Ο COVID-19 έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διανομή smartphones, καθώς τα κατά τόπους lockdowns και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης αναγκάζουν τους καταναλωτές να αλλάξουν τις αγοραστικές συνήθειες τους και να στραφούν στο διαδικτυακό κανάλι αγορών. Η πανδημία ξαναγράφει τους κανόνες στις πωλήσεις smartphones» αναφέρει η Strategy Analytics.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εταιρείας, διαδικτυακοί λιανοπωλητές, όπως η Amazon στις ΗΠΑ, το Flipkart στην Ινδία και η JD.com στην Κίνα, είναι οι εταιρείες που βγαίνουν νικήτριες από την παγκόσμια μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αγορές smartphones. «Οι απευθείας διαδικτυακές πωλήσεις προμηθευτών smartphones, όπως το ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, θα σημειώσουν επίσης μια σταθερή ανάπτυξη και στις ώριμες αγορές» εκτιμούν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Ποιοι χάνουν

Οι ίδιοι προβλέπουν ότι μεταξύ των ηττημένων θα είναι οι λιανοπωλητές smartphones με μεγάλο αριθμό φυσικών καταστημάτων, όπως η Dixons Carphone στη Μεγάλη Βρετανία, που βλέπουν τις πωλήσεις και τα κέρδη να συμπιέζονται από τη μείωση της κίνησης σε καταστήματα και εμπορικά κέντρα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, εταιρείες όπως η AT&T των ΗΠΑ ή η Telia της Σουηδίας, θα επηρεαστούν επίσης αρνητικά, επειδή ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων των smartphones τους πραγματοποιείται μέσω φυσικών καταστημάτων. «Οι εταιρείες του κλάδου ενδέχεται να χρειαστεί να σκεφτούν το αδιανόητο τα επόμενα χρόνια και να αναδιαρθρώσουν ή να κλείσουν πολλά από τα φυσικά καταστήματα λιανικής» αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Vodafone Ελλάδας συνδέει την Κρήτη με τα σημαντικότερα διεθνή υποθαλάσσια καλωδιακά συστήματα (vid)

Η Vodafone Ελλάδας καλωσόρισε στην Κρήτη το καλωδιακό σύστημα India-Europe-Xpress (IEX), ένα από τα μεγαλύτερα υποβρύχια καλωδιακά συστήματα στον κόσμο. Το σύστημα IEX που...

Η nvisionist ανάμεσα στις 14 κορυφαίες scaleups εταιρείες σε όλο τον κόσμο

Η nvisionist συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της και να υψώνει την ελληνική σημαία σε κορυφαίους διεθνείς θεσμούς. H κορυφαία ελληνική startup θα εκπροσωπήσει...

ΕΛΤΑ: Δίκτυο 600 καταστημάτων με ιδιωτική πρωτοβουλία και στο βάθος στρατηγικός επενδυτής

Γράφει η Μαρία Μόσχου Στην ιδιωτική πρωτοβουλία θα «στηρίξει» την αύξηση των καταστημάτων της - κατά 600- την επόμενη τριετία, η διοίκηση των ΕΛΤΑ,...

H LG ανακοινώνει τους νικητές του 2024 webOS Hackathon

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τους νικητές του hackathon της πλατφόρμας webOS TV, που έλαβε χώρα στο LG webOS Summit την περασμένη εβδομάδα. Η...

Διπλή διάκριση της Nova στα Compliance Awards 2024, για την προώθηση βέλτιστων πρακτικών Συμμόρφωσης

Ένα Αργυρό και ένα Χάλκινο Βραβείο στα Compliance Awards 2024 απέσπασε η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης...