23.8 C
Athens
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023

Σχεδόν ένα στα τρία smartphones πωλείται online – Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν

Τα online κανάλια αγορών εδραιώνουν την κυριαρχία τους, ελέω και πανδημίας, και πλέον κυριαρχούν στις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας, όπως κινητών τηλεφώνων, όπου ήδη είχαν σημαντική απήχηση.

Τα διαδικτυακά κανάλια λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 28% όλων των πωλήσεων smartphones, που θα πραγματοποιηθούν, παγκοσμίως, το 2020, σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics. Το αντίστοιχο ποσοστό το περασμένο έτος ήταν 24%, με την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού να «ευθύνεται» για την άνοδο αυτή.

«Ο COVID-19 έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διανομή smartphones, καθώς τα κατά τόπους lockdowns και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης αναγκάζουν τους καταναλωτές να αλλάξουν τις αγοραστικές συνήθειες τους και να στραφούν στο διαδικτυακό κανάλι αγορών. Η πανδημία ξαναγράφει τους κανόνες στις πωλήσεις smartphones» αναφέρει η Strategy Analytics.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εταιρείας, διαδικτυακοί λιανοπωλητές, όπως η Amazon στις ΗΠΑ, το Flipkart στην Ινδία και η JD.com στην Κίνα, είναι οι εταιρείες που βγαίνουν νικήτριες από την παγκόσμια μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αγορές smartphones. «Οι απευθείας διαδικτυακές πωλήσεις προμηθευτών smartphones, όπως το ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, θα σημειώσουν επίσης μια σταθερή ανάπτυξη και στις ώριμες αγορές» εκτιμούν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Ποιοι χάνουν

Οι ίδιοι προβλέπουν ότι μεταξύ των ηττημένων θα είναι οι λιανοπωλητές smartphones με μεγάλο αριθμό φυσικών καταστημάτων, όπως η Dixons Carphone στη Μεγάλη Βρετανία, που βλέπουν τις πωλήσεις και τα κέρδη να συμπιέζονται από τη μείωση της κίνησης σε καταστήματα και εμπορικά κέντρα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, εταιρείες όπως η AT&T των ΗΠΑ ή η Telia της Σουηδίας, θα επηρεαστούν επίσης αρνητικά, επειδή ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων των smartphones τους πραγματοποιείται μέσω φυσικών καταστημάτων. «Οι εταιρείες του κλάδου ενδέχεται να χρειαστεί να σκεφτούν το αδιανόητο τα επόμενα χρόνια και να αναδιαρθρώσουν ή να κλείσουν πολλά από τα φυσικά καταστήματα λιανικής» αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

UNISON: Ολοκληρωμένες λύσεις για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων

Μέσω της ενεργειακής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων  Η UNISON που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών Facility Management, απαντά στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων για μείωση του...

Το HUAWEI P60 Pro, το Watch Ultimate και η επόμενη γενιά προϊόντων αιχμής θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη σύντομα

Η Huawei δεν σταματάει να καινοτομεί! Ο τεχνολογικός «γίγαντας» παρουσίασε στις 23 Μαρτίου στην Κίνα τη νέα σειρά προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, από smartphones και...

ΕΒΕΑ: Έρχεται νέα πρόσκληση για αμιγώς γυναικεία startups σε επενδυτικά κεφάλαια

Στο τέλος του μήνα πρόκειται να δημοσιευθεί μία νέα πανελλαδική πρόσκληση για πρόσβαση αμιγώς γυναικείων startup εταιρειών σε επενδυτικά κεφάλαια στο πλαίσιο της θερμοκοιτίδας...

Xiaomi 13: Τα Public υποδέχονται τη νέα κορυφαία σειρά smartphones

Τα Public, #1 προορισμός τεχνολογίας, φέρνουν την ολοκαίνουργια σειρά smartphones Xiaomi 13 και το γιορτάζουν μαζί με το brand, που προσφέρει ξεχωριστά δώρα, συμπληρώνοντας...

Το Ταμείο «Φαιστός» επενδύει στην καινοτόμα τεχνολογική εταιρεία SafeSize

Η 5G Ventures ανακοινώνει ότι το Επενδυτικό Ταμείο «Φαιστός» συμμετείχε μαζί με διεθνείς επενδυτές, κυρίως  από την Ευρώπη, στον νέο γύρο χρηματοδότησης (Series A+)...