19 C
Athens
Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου, 2024

Σχεδόν ένα στα τρία smartphones πωλείται online – Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν

Τα online κανάλια αγορών εδραιώνουν την κυριαρχία τους, ελέω και πανδημίας, και πλέον κυριαρχούν στις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας, όπως κινητών τηλεφώνων, όπου ήδη είχαν σημαντική απήχηση.

Τα διαδικτυακά κανάλια λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 28% όλων των πωλήσεων smartphones, που θα πραγματοποιηθούν, παγκοσμίως, το 2020, σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics. Το αντίστοιχο ποσοστό το περασμένο έτος ήταν 24%, με την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού να «ευθύνεται» για την άνοδο αυτή.

«Ο COVID-19 έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διανομή smartphones, καθώς τα κατά τόπους lockdowns και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης αναγκάζουν τους καταναλωτές να αλλάξουν τις αγοραστικές συνήθειες τους και να στραφούν στο διαδικτυακό κανάλι αγορών. Η πανδημία ξαναγράφει τους κανόνες στις πωλήσεις smartphones» αναφέρει η Strategy Analytics.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εταιρείας, διαδικτυακοί λιανοπωλητές, όπως η Amazon στις ΗΠΑ, το Flipkart στην Ινδία και η JD.com στην Κίνα, είναι οι εταιρείες που βγαίνουν νικήτριες από την παγκόσμια μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αγορές smartphones. «Οι απευθείας διαδικτυακές πωλήσεις προμηθευτών smartphones, όπως το ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, θα σημειώσουν επίσης μια σταθερή ανάπτυξη και στις ώριμες αγορές» εκτιμούν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Ποιοι χάνουν

Οι ίδιοι προβλέπουν ότι μεταξύ των ηττημένων θα είναι οι λιανοπωλητές smartphones με μεγάλο αριθμό φυσικών καταστημάτων, όπως η Dixons Carphone στη Μεγάλη Βρετανία, που βλέπουν τις πωλήσεις και τα κέρδη να συμπιέζονται από τη μείωση της κίνησης σε καταστήματα και εμπορικά κέντρα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, εταιρείες όπως η AT&T των ΗΠΑ ή η Telia της Σουηδίας, θα επηρεαστούν επίσης αρνητικά, επειδή ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων των smartphones τους πραγματοποιείται μέσω φυσικών καταστημάτων. «Οι εταιρείες του κλάδου ενδέχεται να χρειαστεί να σκεφτούν το αδιανόητο τα επόμενα χρόνια και να αναδιαρθρώσουν ή να κλείσουν πολλά από τα φυσικά καταστήματα λιανικής» αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο πάροχος που κάνει «άλμα» και αλλάζει τα δεδομένα της κινητής τηλεφωνίας

Ποια είναι μία από τις σημαντικότερες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών, όσον αφορά τη χρήση του smartphone; Τι είναι αυτό για το οποίο διαρκώς αγωνιούν...

Intrakat: Σύμβαση €9,75 εκατ. με την Κοινωνία της Πληροφορίας για την ψηφιοποίηση της Δικαιοσύνης

Σε συνέχεια διεθνούς διαγωνισμού, η Intrakat υπέγραψε εκτελεστική σύμβαση συμφωνίας – πλαισίου, διάρκειας 3 ετών, με την δημόσια εταιρεία «Κοινωνία της Πληροφορίας», προϋπολογισμού ύψους...

Mastercard Fintech Forum: Μεγάλος νικητής η καινοτομία – Coriunder και Moveo.ai είναι οι δύο fintech που ξεχώρισαν

Η Mastercard στέκεται αρωγός στην ανάδειξη των νεοφυών επιχειρήσεων στον χρηματοοικονομικό κλάδο, υλοποιώντας για ακόμα μία φορά την επιτυχημένη εκδήλωση για το οικοσύστημα του...

Η Salesforce λανσάρει τεχνητή νοημοσύνη νέας γενιάς για το Slack

Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Slack AI, μιας εύκολης και αξιόπιστης δημιουργικής ΤΝ (AI) που διατίθεται εγγενώς στο Slack, ως «απάντηση» στις ανάγκες...

Η Nova επιστρέφει στην πόλη, επενδύοντας σε βιώσιμα κτίρια

Η νέα Nova, συμπληρώνοντας ένα χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας, μετεγκαθίσταται στη Λεωφόρο Αθηνών, η οποία είναι πλέον η νέα έδρα της εταιρείας, και σε τρεις...