Στην ώρα του έφτασε το 92% των πτήσεων του Δεκεμβρίου της Ryanair, σύμφωνα με τα μηνιαία στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας εμπειρίας πελατών «Βαθμολογήστε την πτήση μου» για τον Δεκέμβριο προκύπτει ότι :
- To 89% των σχεδόν 11.000 ερωτηθέντων αξιολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή»,
- η φιλικότητα του πληρώματος έλαβε 94%,
- η εξυπηρέτηση 92%,
- η ποικιλία φαγητών και ποτών 86% και
- η διαδικασία επιβίβασης 84%.
«Η Ryanair Group Airlines μετέφερε 1,9 εκατομμύρια επιβάτες τον Δεκέμβριο και είμαστε ικανοποιημένοι που το 92% των πτήσεων μας έφτασε εγκαίρως.
Οι πρωτοβουλίες μας για υγιείς πτήσεις, όπως καθημερινά απολυμαντικά, υποχρεωτικές μάσκες προσώπου και πρωτοβουλίες χωρίς επαφή, έχουν τεθεί για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες μας αισθάνονται σίγουροι όταν πετούν μαζί μας», δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Ryanair, Dara Brady.