5.8 C
Athens
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023

Retargeting.biz: Συνεργασία με την Mastercard για την ενίσχυση μικρών επιχειρήσεων

Η Retargeting.biz ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Mastercard στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συνεργασίας η Retargeting προσφέρει στις μικρές επιχειρήσεις της χώρας μέσω της πλατφόρμας Digital Doors της Mastercard πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα αυτοματοποιημένων υπηρεσιών μάρκετινγκ όπως είναι οι αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, στο Instagram και στη Google, αλλά και λύσεις που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν στοιχεία όπως τα e-mails και τα αναδυόμενα pop-ups ως εργαλεία marketing για τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.

Η πλατφόρμα Digital Doors της Mastercard, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της ευρείας πρωτοβουλίας που υλοποιεί η εταιρεία για τη στήριξη μικρών επιχειρήσεων, προσφέροντας μεταξύ άλλων, σε προνομιακές τιμές, πρόσβαση σε εργαλεία και υπηρεσίες, με στόχο την ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας μίας επιχείρησης.

Χαμηλότερες τιμές

Θωμάς Κατάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Retargeting

Με αφορμή τη σημαντική αυτή συνεργασία με τη Mastercard στην Ελλάδα, ο κ. Θωμάς Κατάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Retargeting ανέφερε: «Πιστεύουμε στην ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων ως μοχλό κινητοποίησης της οικονομίας σε μια δύσκολη περίοδο για τις μικρές επιχειρήσεις.

Γι αυτό οι λύσεις που προσφέρουμε περιλαμβάνουν πλήρη υποστήριξη των επιχειρηματιών στην υλοποίηση και τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών, όποιες και αν είναι οι γνώσεις τους στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επιπλέον, προκειμένου να ενισχύσουμε τις δυνατότητες των μικρών επιχειρήσεων, προσφέρουμε για 6 μήνες τα premium πακέτα μας με 15% χαμηλότερες τιμές προς όλους και αντίστοιχα 20% για κατόχους καρτών της Mastercard».

H Retargeting επιλέχθηκε από την Mastercard ως ένας εκ των συνεργατών επιλογής για το πρόγραμμα Digital Doors, που σκοπεύει να ανοίξει τις «πόρτες» του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ώστε να ανταποκριθούν στην ραγδαία αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών και τις συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του Covid-19.

Η κ. Ιωάννα Μίγγου, Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε: «Λαμβάνοντας υπόψιν το σημαντικό πλήγμα που έχουν δεχθεί οι μικρές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας αλλά και τις πολύ ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της αγοράς, σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη πρωτοβουλία άμεσης ενίσχυσης τους. Μέσα  από τη συνεργασία μας με τη Retargeting, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις αυτές πρόσβαση σε υπηρεσίες που θα τις βοηθήσει να κάνουν πιο σίγουρα βήματα, έτσι ώστε να μετασχηματίσουν και να εξελίξουν με επιτυχία τη δραστηριότητά τους».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Στα 23,3 δισ. ευρώ η ευρωπαϊκή αγορά βιντεοπαιχνιδιών

 Της Νατάσας Φραγκούλη Να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή αγορά διαδικτυακών βιντεοπαιχνιδιών, δημιουργώντας, παράλληλα, ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για τους παίκτες, επιδιώκει η Ευρώπη. Η αγορά...

Εταιρείες τηλεπικοινωνιών: Κορυφαίοι κίνδυνοι το αυξημένο κόστος ζωής και οι απειλές κυβερνοασφάλειας

Η ανταπόκριση στο κΟστος ζωής βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατάταξης κινδύνων για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών Η αύξηση του κόστους ζωής έχει οδηγήσει τους καταναλωτές...

Τα πιο δημοφιλή και τα πιο… απεχθή crypto του 2023

Νέα έρευνα από το SmartBettingGuide.com αποκάλυψε τα κρυπτονομίσματα για τα οποία οι χρήστες του διαδικτύου μιλάνε θετικά online τους τελευταίους μήνες (Οκτώβριος 2022-Ιανουάριος 2023). Η μελέτη ανέλυσε πάνω από...

Διαγωνισμός LaLiga Clash: H Nova και η LaLiga στέλνουν 1 μεγάλο τυχερό συνδρομητή στην Ισπανία σε αγώνα της LaLiga Santander!

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν...

Η Lancom αποκλειστικός πάροχος Internet στην Αγορά Μοδιάνο

Το έργο της εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης της δικτυακής υποδομής στον χώρο της Αγοράς Μοδιάνο, στο πλαίσιο της αναβίωσης του τοπόσημου της Θεσσαλονίκης, ανέλαβε...