24.9 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Public-MediaMarkt: Προσαρμόζει το επιχειρησιακό μοντέλο με επίκεντρο τις νέες ανάγκες του πελάτη

H πανδημία έφερε τα πάνω-κάτω στο retail, εκτινάσσοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες και δημιουργώντας νέα μοντέλα και συμπεριφορές. Mε εκατομμύρια επισκέψεις σε φυσικά και online καταστήματα, χιλιάδες online συναλλαγές, συστήματα και τεχνολογίες οι άνθρωποι της Public-MediaMarkt είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται την ίδια στιγμή τον παλμό του καταναλωτή και να λειτουργούν με ταχύτητα, σχεδιάζοντας λύσεις για τις νέες ανάγκες του.

Γι΄ αυτό το λόγο η Public-MediaMarkt προσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές αλλά εξίσου ισχυρές διευθύνσεις, έχοντας ως βασικό γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους  Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

O Χρήστος Καλογεράκης, CEO της PublicMediaMarkt δήλωσε σχετικά: «H εταιρία μας και όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων μας εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή. Δημιουργούμε μία Dream Team  στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε ecommerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή.»

Η νέα δομή της εταιρίας βασίζεται στις παρακάτω δυο κεντρικές διευθύνσεις.

Retail Business Unit: Μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 9 ετών στην εταιρεία, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει διευρυμένο ρόλο ως Retail BU Head, με ευθύνη για τη Διεύθυνση Retail Business. Η νέα διεύθυνση είναι υπεύθυνη για τα δίκτυα καταστημάτων των δύο αλυσίδων Public – MediaMarkt με στόχο την ψηφιοποίησή τους και τον σχεδιασμό συνεργειών που θα ωφελήσουν πολλαπλά τους καταναλωτές καθώς και τους συνεργάτες της εταιρίας.

eCommerce Business Unit: Ο Antoine Brouwer αναλαμβάνει την οργάνωση και το σχεδιασμό της νέας μέρας για τη διεύθυνση eCommerce Business, καθοδηγώντας τη διευρυμένη ομάδα e-commerce και marketplace των 2 brands. Με προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση των υποδομών, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μιας ήδη έμπειρης ομάδας και την προσθήκη νέου ταλέντου, το νέο τμήμα θα δώσει σημαντικό προβάδισμα στην εταιρεία που έχει ήδη την #1 θέση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα αναβαθμίσει την online εμπειρία.

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν  σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα το Public Marketplace ή την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (drive up). Παράλληλα, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. last mile), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Emirates διπλασίασε το δίκτυο συνεργατών της μέσα σε ένα χρόνο, μεταφέροντας τους επιβάτες της σε σχεδόν 1.700 επιπλέον πόλεις παγκοσμίως

Η Emirates έχει διπλασιάσει τον αριθμό των πόλεων που εξυπηρετεί πέραν του δικτύου της κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για...

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance επιβραβεύουν τους τακτικούς επιβάτες τους στη Σκανδιναβία

Η Star Alliance, η κορυφαία παγκόσμια αεροπορική συμμαχία, ανακοίνωσε ότι συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της προσφέρουν πλέον το πρόγραμμα «status match/challenge», το οποίο απευθύνεται σε...

Vodafone Ελλάδας: Σε πλήρη λειτουργία το Vodafone Tech Hub της Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Metropolitan Summit με τίτλο «Making pathways to prosperity, solidity and cohesion for south-east Europe» που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο...

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές...

Η Nova στηρίζει έμπρακτα την Αττική ως Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης της περιοχής της Ιεράς Μονής Πεντέλης

H Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, πιστή στη δέσμευσή της προς το περιβάλλον, τις τοπικές...