12.4 C
Athens
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023

Ποιες είναι οι αντοχές του Πλαισίου μετά την καραντίνα

Αποτίμηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ανταπόκριση της Plaisio Computers την περίοδο της καραντίνας, αλλά και προβλέψεις για το πώς θα διαμορφωθεί η κίνηση από εδώ και πέρα έκανε η διοίκηση της εταιρείας σε ψηφιακή συνάντηση που είχε χθες, με τους δημοσιογράφους, όπου πραγματοποιήθηκε και online περιήγηση στα επιμέρους τμήματα των κεντρικών εγκαταστάσεων του Πλαισίου στη Μαγούλα.

«Με το που άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα είδαμε μεγάλη επισκεψιμότητα τις πρώτες ημέρες», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Plaisio Computers, κ. Κώστας Γεράρδος, προσθέτοντας  ότι οι παραγγελίες τόσο μέσω του plaisio.gr όσο και τηλεφωνικά παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από την προ καραντίνας εποχή. Η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται από 3.500 έως 5.000 παραγγελίες κάθε ημέρα, όταν πριν από την πανδημία ήταν 2.000 με 3.000.

Ο Κώστας και ο Γιώργος Γεράρδος κατά τη διάρκεια της ψηφιακής συνέντευξης τύπου

Όπως είναι φυσικό, αυτά τα μεγέθη απέχουν σημαντικά από τα αντίστοιχα που κλήθηκε να διαχειριστεί το Πλαίσιο την περίοδο της καραντίνας: δεκαπλάσιο αριθμό παραδόσεων, 32.000 κλήσεις την ημέρα, 7,7 εκατομμύρια επισκέψεις στο site και 330.000 παραγγελίες μέσα σε μόλις δυο-τρεις μέρες από την εκκίνηση του lockdown. Η διοίκηση της εταιρείας επισήμανε ότι η αυτοματοποίηση, ο ιδιόκτητος στόλος φορτηγών, καθώς η ευελιξία που έδειξε το Πλαίσιο με τη συνδρομή των εργαζομένων οδήγησαν στο να μην υπάρξουν μεγάλα προβλήματα με τις παραδόσεις προϊόντων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Το 90% των παραγγελιών παραδόθηκε μέσα σε δύο με τρεις ημέρες. Μπορώ να πω ότι τα πήγαμε καλά, αν και πάντα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι«, σημείωσε ο κ. Γιώργος Γεράρδος, ιδρυτής και Πρόεδρος του Πλαισίου.

Η επόμενη περίοδος, η οποία θα καθορίζεται από τις εξελίξεις στην πανδημία του Covid-19 είναι κομβική για την αγορά, άρα και το Πλαίσιο, το οποίο έχει ήδη καταγράψει πτώση τζίρου της τάξης του 20%. Ωστόσο σύμφωνα με τη διοίκησή του οι απώλειες ήταν μικρότερες από αυτές που αναμένονταν, κυρίως λόγω της αύξησης των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών κατά τη διάρκεια του lockdown.

Ο κ. Γ. Γεράρδος,  ανέφερε ότι η όποια πτώση της ζήτησης θα είναι βραχυπρόθεσμη, όμως, «σημαντικό ρόλο θα παίξει το πως θα κινηθούν ο Σεπτέμβριος, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος, μήνες που παραδοσιακά παρουσιάζουν αύξηση του τζίρου».

Όσον αφορά τη νέα δραστηριότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, η οποία εγκαινιάστηκε πέρυσι το καλοκαίρι,η εκτίμηση ήταν ότι θα επιτευχθεί ο στόχος πωλήσεων που έχει τεθεί για το 2020.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο Όμιλος Quest ολοκλήρωσε τoν 5ο κύκλο του Quest Mini MBA

Ολοκληρώθηκε ο 5ος κύκλος του Quest Mini MBA, του προγράμματος επιμόρφωσης εργαζομένων, που έχει σχεδιασθεί από το Alba Graduate Business School αποκλειστικά για τις...

Πέντε ανανεωμένες ζώνες και τεράστιες επιλογές κινηματογραφικού περιεχομένου στα Novacinema

  ​Με «World Cinema», «Bloody Cinema», «Family Cinema», «Classic Cinema», και «Sunday Premiere», οι συνδρομητές θα απολαμβάνουν μοναδική κινηματογραφική εμπειρία θέασης Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2023. Novacinema,...

Προκήρυξη διαγωνισμού για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά

Ένα σημαντικό έργο για την Ήπειρο μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκήρυξε τον διαγωνισμό για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα...

«Γκάζι» για την ανάπτυξη έξυπνων πόλεων με ΙοΤ και Ταμείο Ανάκαμψης

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Με στόχο οι μεγαλύτερες πόλεις της χώρας να μετατραπούν σε έξυπνες εξασφαλίζοντας το ψηφιακό αύριο της Ελλάδας η χώρα αποκτά...

Στα 23,3 δισ. ευρώ η ευρωπαϊκή αγορά βιντεοπαιχνιδιών

 Της Νατάσας Φραγκούλη Να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή αγορά διαδικτυακών βιντεοπαιχνιδιών, δημιουργώντας, παράλληλα, ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για τους παίκτες, επιδιώκει η Ευρώπη. Η αγορά...