18 C
Athens
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου, 2023

Πιστοποίηση της Eurobank σε SAP Center of Expertise

H SAP προχώρησε στην πιστοποίηση της Eurobank ως Customer Center of Expertise – (COE) μετά από την επιτυχή τρίμηνης διάρκειας συμμετοχή της σε σχετικό πιλοτικό πρόγραμμα με στόχο την ενεργοποίηση νέων λειτουργιών.

Η Eurobank, ως πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που συμμετείχε στο νέο αυτό πιλοτικό πρόγραμμα συνεργασίας με την SAP, γίνεται μέλος ενός παγκοσμίου οικοσυστήματος εταιρειών, με ομοειδή πιστοποίηση και με κεντρικό στόχο τη διαρκή αναβάθμιση υπηρεσιών, προϊόντων και των δεξιοτήτων του προσωπικού της, καθώς θα μπορεί να:

  • Λαμβάνει εξειδικευμένες πρακτικές αξιοποίησης των προϊόντων SAP, στα οποία έχει ήδη επενδύσει, για τη βέλτιστη λειτουργία της και την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.
  • Αποκτά άμεση πρόσβαση στην πλατφόρμα γνώσης του κατασκευαστή, να ενημερώνεται πλήρως και άμεσα για τις αλλαγές στο επιχειρησιακό λογισμικό SAP και να αναπτύσσει δυναμικά τις δεξιότητες των εργαζομένων της με σκοπό να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις τεχνολογικές εξελίξεις και στις προκλήσεις της ψηφιακής μετάβασης.
  • Βελτιώνει αισθητά τη δομή της ως προς την εσωτερική υποστήριξη του λογισμικού και των μονάδων που το χρησιμοποιούν για την υλοποίηση των στρατηγικών στόχων που θέτει η Τράπεζα.

Εξασφάλιση διαφάνειας και αποτελεσματικότητας

Στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος για την ενεργοποίηση νέων λειτουργιών και την απόκτηση της πιστοποίησης του COE, δημιουργήθηκαν συνεργατικοί κόμβοι μεταξύ του Group ΙΤ και των επιχειρηματικών μονάδων της Τράπεζας, με στόχο την εξασφάλιση διαφάνειας και αποτελεσματικότητας σε ό,τι αφορά στις υλοποιήσεις, τις λειτουργίες και την ποιότητα των επιχειρηματικών διαδικασιών και συστημάτων, τα οποία σχετίζονται με λύσεις λογισμικού και υπηρεσίες της SAP. Στην πλήρη λειτουργία του, το COE της Eurobank, διαθέτοντας την τεχνογνωσία αλλά και τις συνεργασίες/διασυνδέσεις που απαιτούνται, θα διαχειρίζεται, σε συνολικό επίπεδο, τις λειτουργίες του Προγράμματος και θα προωθεί βελτιώσεις και καινοτομίες με τη χρήση των λύσεων λογισμικού της SAP προς όφελος της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών στους εσωτερικούς αλλά και στους τελικούς πελάτες του οργανισμού.

Ο υπεύθυνος Maintenance Sales Manager and Customer Success για την περιοχή Ισραήλ, Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας της SAP Hellas, κ. Βασίλης Παπακωνσταντίνου, δήλωσε: «Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα και πιστοποιεί την ωριμότητα των Λειτουργιών Πληροφορικής στην Τράπεζα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την επιτυχία της Eurobank και αναμένουμε να δούμε και το όφελος από τη λειτουργία του COE, ώστε να προχωρήσουμε μαζί και στο επόμενο στάδιο της advanced πιστοποίησης».

Σχολιάζοντας την πιστοποίηση του Center of Expertise, ο επικεφαλής Group IT Centralized Services Applications της Eurobank & SAP COE Manager, κ. Μανώλης Βραχνάκης, δήλωσε: «Το SAP COE της Eurobank λειτουργεί ως κόμβος τεχνολογίας και ανάπτυξης τόσο για την πληροφορική όσο και για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Τράπεζας που υποστηρίζονται από τις λύσεις SAP. Πέρα από την ικανοποίησή μας για αυτή την αναγνώριση, βελτιώνουμε ακόμα περισσότερο τον τρόπο εργασίας μας ενισχύοντας τις διατμηματικές συνεργασίες, την ομαδικότητα και την καινοτομία και, παράλληλα, διασφαλίζουμε την άμεση πρόσβαση των ανθρώπων μας στη γνώση και σε ένα περιβάλλον δημιουργίας νέων ιδεών».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Vodafone Business: Ανάληψη έργου για το Υπουργείο Μετανάστευσης

Αναβαθμίζει το επίπεδο κυβερνοασφάλειας, αλλά και τη διαλειτουργικότητα υπηρεσιών του Υπουργείου προς όφελος των διαχειριστών και των τελικών χρηστών H ένωση εταιρειών Byte-Vodafone Business...

“Digital Transformation Readiness” wizard από τη SoftOne

Οδηγώντας σταθερά τις εξελίξεις που αφορούν τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή, η SoftOne παρουσιάζει το “Digital Transformation Readiness” wizard, ένα πρωτοποριακό...

Απλά Ψηφιακά 119: Ενισχύοντας τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία (Ελένη Ακτύπη), τα data centers, η Nova και οι νέες επενδύσεις

Το θέμα της ενίσχυσης της παρουσίας των γυναικών στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών ήταν το βασικό θέμα της συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του...

Εκπτώσεις vs καταναλωτές: Τελικά, ποιος κερδίζει;

Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής...

IBM Ελλάδας: Υψηλός μονοψήφιος ρυθμός ανάπτυξης και «άνοιγμα» σε startups και δημόσια έργα

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Νέα στρατηγική τόσο σε διεθνή επίπεδο όσο και στην χώρα μας χαράσσει η IBM, η οποία βλέπει ευκαιρίες στην αγορά...