31.9 C
Athens
Πέμπτη, 13 Ιουνίου, 2024

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών: Οι άνθρωποι της Vodafone ανοίγουν τον δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος

Φέτος η Vodafone γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τους ανθρώπους της που αναπτύσσουν δίκτυα, υπηρεσίες και καινοτόμες εφαρμογές, ανοίγοντας το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος. Οι εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας και των συνεργατών της – σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υπηρεσίες και γραφεία – εργάστηκαν “ψηφιακά” και έμειναν στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών ώστε #μαζί να συνεχίσουμε να είμαστε συνδεδεμένοι και να παραμένουμε ασφαλείς, χάρη στα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της εταιρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της λειτουργίας της εταιρίας το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) δούλεψε απρόσκοπτα και αποτελεσματικά από το σπίτι επί επτά εβδομάδες. Επίσης η ενίσχυση του δικτύου απομακρυσμένης πρόσβασης της εταιρίας μέσω VPN επέτρεψε και τη μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών σε εργασία από το σπίτι και την αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών σε μια κρίσιμη περίοδο.

Έτσι, όχι μόνο υποστηρίχθηκαν οι συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας της εταιρίας αλλά και εκατομμύρια πολίτες έμειναν συνδεδεμένοι με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους, συνεχίζοντας την εργασία και εκπαίδευσή τους από το σπίτι και απολαμβάνοντας περισσότερη επικοινωνία, ποιοτικές επιλογές ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια, νέες ψηφιακές εφαρμογές και δυνατότητες.

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που υποστηρίχθηκαν και των τάσεων που καταγράφηκαν την περίοδο αυτή χάρη στις ομάδες της Vodafone είναι:

-35.032.083 SMS στάλθηκαν μέσω του δικτύου της Vodafone στο 13033
-1.440.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου δημόσιας εκπαίδευσης υποστηρίχθηκαν μέσω του προγράμματος ένταξης στην ψηφιακή εκπαίδευση
-Χιλιάδες επιχειρήσεις εργάστηκαν από απόσταση χάρη στα δίκτυα κινητής και σταθερής της Vodafone και τις λύσεις Vodafone Smart Working, Mobile Broadband, VDSL, ενώ πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες αναβαθμίσεις σε εταιρικά κυκλώματα οπτικών ινών
-100.000 μοναδικοί χρήστες παρακολούθησαν τα video της Ομάδας Ready με ψηφιακά tips και οδηγίες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και εφαρμογές εξυπηρέτησης πολιτών, όπως η λειτουργία του 13033, του 112, η χρήση του Vodafone Smart Working και η ολοκλήρωση βασικών συναλλαγών, μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της Vodafone
-100.000 νέοι χρήστες κατέβασαν τις εφαρμογές My Vodafone και My CU και εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτών
-27.134 δωρεάν κλήσεις στις γραμμές ενημέρωσης ΕΟΔΥ 10306, ψυχοκοινωνικής στήριξης 1135 και βοήθειας 1110
-2100 εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΧΕΠΑ υποστηρίχτηκαν με δωρεάν εξοπλισμό και επικοινωνία
-Έως και 65% αύξηση χωρητικότητας δικτύου για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών
-300% αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού στο virtual shop για κάλυψη αυξημένων αναγκών επικοινωνίας και παροχή εξειδικευμένων συμβουλών από την Ομάδα Ready
-28% αύξηση στις εισερχόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου
-30% έως 70% αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές που υποστηρίχθηκαν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Vodafone
-100% των καταστημάτων Vodafone σε λειτουργία με ειδικό ωράριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας
-1100 μεταφορές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας.

“Οι άνθρωποι της Vodafone εργάστηκαν αδιάκοπα ώστε όλοι #μαζί να μπορούμε να εκπαιδευόμαστε, να εργαζόμαστε, να επικοινωνούμε, μένοντας παράλληλα ασφαλείς. Φρόντισαν όχι μόνο για την απομακρυσμένη εργασία σε μεγάλη κλίμακα στην ίδια την εταιρία μας, την τήρηση εκτεταμένων μέτρων υποστήριξης, υγείας και ασφάλειας, αλλά και για την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων, τη διάθεση ψηφιακών λύσεων και την υποστήριξη των πελατών μας. Εξασφάλισαν την απρόσκοπτη σύνδεσή τους με υπηρεσίες, φορείς, προϊόντα και κάλυψαν τις σύγχρονες ανάγκες τους για ψηφιακή εργασία, εκπαίδευση και σύνδεση με υπηρεσίες προς τον πολίτη. Στη Vodafone παραμένουμε σε ετοιμότητα και συνεχίζουμε με τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μας να στεκόμαστε ως αξιόπιστος σύμμαχος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την επανεκκίνηση της οικονομίας και τη στήριξη των πιο ευάλωτων πολιτών”, δήλωσε ο Λάμπρος Ίσκος, Διευθυντής Τεχνολογίας της Vodafone Ελλάδας.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

TÜV AUSTRIA TRUST IT: Νέα Εποχή στην Κυβερνοασφάλεια

Η TÜV AUSTRIA, μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής ολιστικών υπηρεσιών τεχνικών ελέγχων, επιθεωρήσεων, πιστοποιήσεων και εκπαίδευσης παγκοσμίως, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη...

Το Υπερταμείο παράγει οφέλη για τους πολίτες και το περιβάλλον μέσω των νέων τεχνολογιών

Στόχος η σταδιακή ενσωμάτωση έξυπνων ψηφιακών εφαρμογών με βάση τα δεδομένα από τις θυγατρικές του Ομίλου, σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας «Αρχιμήδης» Το Υπερταμείο,...

5G+: Η Cosmote πρώτη στην Ελλάδα διαθέτει εμπορικά δίκτυο τεχνολογίας 5G Stand-Alone

Για μια ακόμα φορά, η COSMOTE κάνει πρώτη το επόμενο βήμα στον τομέα των κινητών επικοινωνιών στην Ελλάδα, προχωρώντας στην εμπορική διάθεση του δικτύου...

Nova 5G Home Internet: Νέα προηγμένη λύση σταθερής τηλεφωνίας, με ταχύτητες έως 100 Mbps

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το Nova 5G...

Πώς θα γίνει mainstream η ηλεκτροκίνηση: Αύξηση 194% στα σημεία φόρτισης έως το 2029

Της Νατάσας Φραγκούλη Στροφή προς την ηλεκτροκίνηση -αν και όχι με τους αρχικά προβλεπόμενους υπερ-ταχείς ρυθμούς- κάνει η παγκόσμια κοινότητα. Με την έλλειψη συγκροτημένων δικτύων...