Την υπογραφή του βάζει μέχρι το τέλος του χρόνου ο νέος επικεφαλής του ΟΤΕ Κ. Νεμπής, με δύο αλλαγές σε σημαντικές θέσεις του Ομίλου. Οι αλλαγές αφορούν αποχωρήσεις δύο στελεχών με τις θέσεις να καλύπτονται από άτομα που έχουν ήδη δοκιμαστεί για χρόνια στον ΟΤΕ.
Συγκεκριμένα αποχωρεί στο τέλος του έτους η Ντέπη Τζιμέα που από το 2012 κατέχει τον τίτλο της Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ. Την θέση της με ενισχυμένες όμως αρμοδιότητες αναλαμβάνει ο Δημήτρης Μιχαλάκης με νέο τίτλο Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions Executive Director OTE Group. O κ. Μιχαλάκης είναι επικεφαλής της COSMOTE TV. Αυτός είναι και ο λόγος που θα κρατήσει υπό την εποπτεία του στην συνδρομητική τηλεόραση το περιεχόμενο, τις παραγωγές και την επικοινωνία με τους δημοσιογράφους.
Το εμπορικό κομμάτι αναλαμβάνει ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης ο οποίος από Consumer Marketing Director του Ομίλου ΟΤΕ, είχε προαχθεί σε Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ. Στο νέο του ρόλο, ο κ. Γαβριηλίδης επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των επιδόσεων της εταιρείας στον τομέα των Οικιακών Πελάτων και στην παροχή ολοκληρωμένης εμπειρίας στον πελάτη μέσω του brand, της σύγκλισης σταθερής και κινητής και της ψηφιακοποίησης.από τις αρχές του 2025 αναλαμβάνει και το εμπορικό κομμάτι της Cosmote TV.
Το δεύτερο πρόσωπο που αποχωρεί από τον ΟΤΕ είναι η Έλενα Παπαδοπούλου, Chief HR Officer και την θέση της αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Τσιαντούλας, ο οποίος μέχρι στιγμής ήταν HR director στην Cosmote E – Value έχοντας περάσει και από άλλες διευθυντικές θέσεις του Ομίλου.
Με αυτές τις κινήσεις φαίνεται να ολοκληρώνεται το νέο σχήμα με το οποίο ο νέος επικεφαλής θα υλοποιήσεις την στρατηγική του ώστε ο Όμιλος να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης. Από τον περασμένο Ιούλιο ο κ. Νεμπής και επίσημα έχει τεθεί στο τιμόνι του Οργανισμού αντικαθιστώντας τον Μ. Τσαμάζ και όπως ο ίδιος έχει δηλώσει από τότε ξεκίνησε η προσπάθεια «να χτίσουμε τον ΟΤΕ του 2030».
Το νέο Επιχειρηματικό Σχέδιο του ΟΤΕ βασίζεται σε τρεις πυλώνες – Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση – που περιλαμβάνουν συνολικά δέκα στρατηγικές προτεραιότητες.