- Της Μαρίας Μόσχου
Με budget 300 χιλ. ευρώ ο ΟΣΕ θα επιχειρήσει να κρατήσει σε ευπρεπή επίπεδα τους σταθμούς του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από το Κιάτο μέχρι και τα Άνω Λιόσια για το 2020.
Η κατάσταση των σταθμών που αποτελεί βασικό σημείο τριβής με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι πολλές φορές απογοητευτική με τους ανελκυστήρες να μην λειτουργούν ενώ τις περισσότερες φορές εκτός λειτουργίας είναι και το σύστημα τηλεματικής για τις αφήξεις των συρμών. Σε απουσία βρίσκεται εδώ και χρόνια και η ηχητική ανακοίνωση ουσιαστικά αναγκάζοντας τους φύλακες να τρέχουν δεξιά και αριστερά για να ενημερώσουν τι επιβατικό κοινό για το ποιος συρμός περνά και προς πια κατεύθυνση. Μάλιστα στους σταθμούς που δεν υπάρχει φύλακας τις ανακοινώσεις κάνουν οι οδηγοί των συρμών βγάζοντας το κεφάλι από το θάλαμο πλοήγησης και ενημερώνοντας φωνάζοντας θυμίζοντας εικόνες άλλης εποχής!
Δεν είναι τυχαίο ότι πρόσφατα δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια απόφαση του υπουργού Υποδομών – Μεταφορών Κ. Καραμανλή που αφορά στην έγκριση Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης της εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.», που αφορά στην ανάθεση σε ανάδοχο για την εκτέλεση του έργου «Αποκατάσταση ζημιών στους Σταθμούς του Προαστιακού Σιδηροδρόμου μεταξύ Σ.Σ. Κιάτου-Σ.Σ. Άνω Λιοσίων».
Σύμφωνα με αυτή την απόφαση η δαπάνη που εγκρίνεται για την «Αποκατάσταση ζημιών στους Σταθμούς του Προαστιακού Σιδηροδρόμου μεταξύ Σ.Σ. Κιάτου-Σ.Σ. Άνω Λιοσίων», φτάνει τα 300.000 ευρώ το 2020 και το ίδιο ποσό για το 2021.
Μάλιστα αναφέρεται ότι η παραπάνω έγκριση παρέχεται υπό την προϋπόθεση ότι ο φορέας «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.» θα μεριμνήσει για την εγγραφή των σχετικών πιστώσεων στον προϋπολογισμό των οικονομικών ετών 2020 και 2021, χωρίς να γίνεται υπέρβαση των δεσμευτικών ορίων του ΜΠΔΣ.