15.5 C
Athens
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023

Οι ροκάδες οι πιο φανατικοί αγοραστές προϊόντων μουσικής από το eBay

Πάνω από 3 εκατ. αγοραστές του eBay ενδιαφέρονται να παραγγείλουν προϊόντα και αντικείμενα που σχετίζονται με τη μουσική

Άνοδος και πτώση των CDs. Δυναμική επιστροφή του βινυλίου. Οι τάσεις έρχονται και παρέρχονται. Τα κοινά αλλάζουν, οι προτιμήσεις διαφοροποιούνται.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική δεν πέφτει ποτέ στις προτιμήσεις των online καταναλωτών, όπως δείχνουν τα στοιχεία της πλατφόρμας του eBay. Μόνο το τελευταίο έτος, πάνω από 3 εκατ. αγοραστές της πλατφόρμας ενδιαφέρονται να παραγγείλουν προϊόντα και αντικείμενα που σχετίζονται με τη μουσική.

Στην πλειονότητά τους είναι άντρες μεταξύ 30 και 65 χρονών. Και ποια είναι η μουσική που προτιμούν οι online αγοραστές της πλατφόρμας; Η rock μουσική φαίνεται να αποτελεί το δημοφιλέστερο είδος μουσικής με πάνω από 1 εκατ. σχετικά προϊόντα να έχουν πωληθεί κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Οι κατηγορίες pop & metal ακολουθούν στη «λίστα προτίμησης», με πολλές παραγγελίες να προέρχονται μάλιστα από την Ευρώπη και την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, η rock και η pop μουσική διατηρούν την τρίτη θέση, παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα, την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Metal μουσική.

Σύμφωνα με την eBay, σήμερα, τόσο για τις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ), όσο και για την Ελλάδα, τα kpop αναμνηστικά φαίνεται να βρίσκονται ψηλά στις καταναλωτικές προτιμήσεις. Τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα φαίνεται να καταλαμβάνει το συγκρότημα Depech Mode, με το Depeche Mode Pendant Necklace να σημειώνει έναν σημαντικό αριθμό παραγγελιών από Έλληνες αγοραστές.

 

Φανατικοί της Jazz

Η δεύτερη θέση για τις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ) ανήκει στην Jazz και την εμπορική επωνυμία Fender, με το “Fender Headstock Logo Sticker Stratocaster Telecaster Jazz Precision Bass” να καταγράφει σημαντικό όγκο παραγγελιών από έναν μεγάλο αριθμό αγοραστών των εν λόγω περιοχών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η eBay, για τα δημοφιλέστερα είδη και τα ρετρό αντικείμενα, που προτιμούν οι καταναλωτές, η Jazz αποτελεί, επίσης, ένα πολύ δημοφιλές είδος μουσικής τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα. Οι ηλικίες των Ελλήνων fan του είδους να κυμαίνονται μεταξύ 30 και 65 χρονών. Ο Miles Davis, ο Leonard Bernstein και ο Art Pepper αποτελούν τους πρώτους μουσικούς της jazz στις ελληνικές προτιμήσεις, με τους δίσκους Mambo Mambo Baby, Tanganyika / Meet My Sunshine Crying In the Rain και Jun να βρίσκονται ανάμεσα στους πιο αγαπημένους της χρονιάς.

Σύμφωνα με την eBay, οι χώρες με τη μεγαλύτερη προτίμηση στην Jazz είναι η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, η Ρωσία και η Ταϊλάνδη, ενώ στην Ελλάδα κατέχει τη 17η θέση.

«Τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν μία ισχυρή απόδειξη ότι η μουσική παραμένει βασικός πυλώνας στη ζωή των καταναλωτών. Ακόμη κι αν οι μελλοντικές τάσεις αλλάξουν και η βιομηχανία αναδείξει και στραφεί προς διαφορετικά μουσικά κανάλια, η επιθυμία των καταναλωτών να συνδυάζουν το μεγαλύτερο μέρος των καθημερινών τους στιγμών με τη μουσική, θα παραμείνει ανεξίτηλη στον χρόνο» αναφέρει η πλατφόρμα.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Όταν η κοινωνική συμπεριφορά ενός εργαζομένου γίνεται απειλή για την επιχείρηση

Στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου τα αθώα GIF και τα κοινόχρηστα έγγραφα μπορούν να αποτελέσουν απειλή, η προστασία της συνεργασίας στο cloud από το...

Περισσότερα από 74 εκατ.δολ. θα κόστιζε στην Ελλάδα μια μέρα χωρίς Internet

  γράφει η Nατάσα Φραγκούλη   Απόλυτα εξαρτημένη από το παγκόσμιο Διαδίκτυο είναι πλέον όχι μόνο η καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και η οικονομία κάθε χώρας....

Vodafone Business: Ανάληψη έργου για το Υπουργείο Μετανάστευσης

Αναβαθμίζει το επίπεδο κυβερνοασφάλειας, αλλά και τη διαλειτουργικότητα υπηρεσιών του Υπουργείου προς όφελος των διαχειριστών και των τελικών χρηστών H ένωση εταιρειών Byte-Vodafone Business...

“Digital Transformation Readiness” wizard από τη SoftOne

Οδηγώντας σταθερά τις εξελίξεις που αφορούν τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή, η SoftOne παρουσιάζει το “Digital Transformation Readiness” wizard, ένα πρωτοποριακό...

Απλά Ψηφιακά 119: Ενισχύοντας τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία (Ελένη Ακτύπη), τα data centers, η Nova και οι νέες επενδύσεις

Το θέμα της ενίσχυσης της παρουσίας των γυναικών στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών ήταν το βασικό θέμα της συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του...