10.4 C
Athens
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023

Οι LG ξενοδοχειακές τηλεοράσεις με ‘Alexa for Hospitality’ επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

Τo επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) και η Amazon φέρνουν την ‘Alexa for Hospitality’ στις κορυφαίες ξενοδοχειακές τηλεοράσεις της LG, που παρουσιάστηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες στην έκθεση Hospitality Industry Technology Exposition and Conference 2019, μία εκδήλωση που χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση τεχνολογίας της φιλοξενίας παγκοσμίως.

Οι επισκέπτες μπορούν πλέον να θέσουν σε λειτουργία τη συσκευή Echo που θα είναι εγκατεστημένη στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τους και να χρησιμοποιήσουν για πρώτη φορά ένα νέο σύνολο Alexa φωνητικών λειτουργιών στις LG Hotel TVs. Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα προσωρινής και ασφαλούς σύνδεσης του λογαριασμού τους στο Amazon, ώστε να μπορούν να ακούν την προσωπική τους μουσική από υπηρεσίες όπως Amazon Music, Spotify και Pandora.

Ακόμη, οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν από την Alexa να βρει μια εκπομπή από το αγαπημένο τους είδος ή να περιηγηθούν στον τηλεοπτικό οδηγό – όλα χρησιμοποιώντας τη φωνή τους χωρίς να πιέσουν κανένα κουμπί, αλλά και να ζητήσουν από την Alexa πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο, όπως ώρες πισίνας, τοποθεσία γυμναστηρίου ή να ζητήσουν υπηρεσίες ξενοδοχείου, όπως υπηρεσία δωματίου ή καθαριότητα. Η ξενοδοχειακή LG τηλεόραση μπορεί να ενημερώνει τους επισκέπτες για τις δραστηριότητες και να τους ενθαρρύνει να ζητήσουν από την Alexa περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν, όπως happy hour, ή να κλείσουν υπηρεσίες όπως το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο πριν από την πτήση τους στο σπίτι.

Εξελίσσοντας τις κορυφαίες λύσεις για έξυπνες Hotel TVs, η LG προσφέρει περισσότερη βοήθεια με αναγνώριση φωνής στο δωμάτιο με την βραβευμένη πλατφόρμα έξυπνης τηλεόρασης Pro:Centric. Οι ξενοδοχειακές τηλεοράσεις Pro:Centric της LG συνεχίζουν να προσφέρουν στους ξενοδόχους και διαχειριστές AV τη δυνατότητα να παρέχουν περισσότερες επιλογές περιεχομένου και μεγαλύτερη συνδεσιμότητα από ποτέ.

Η έξυπνη πλατφόρμα LG Pro:Centric κάνει την εναλλαγή μεταξύ των επιλογών περιεχομένου – συμπεριλαμβανομένων των τηλεοπτικών εκπομπών, των υπηρεσιών streaming, των εξωτερικών συσκευών και των πιο δημοφιλών παρόχων ψυχαγωγίας σήμερα – απλή και γρήγορη. Με την εξατομικευμένη εφαρμογή Pro:Centric, οι χρήστες μπορούν εύκολα να απολαύσουν απεριόριστο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας – συμπεριλαμβανομένων των 4K streaming και HDR – από τους πιο δημοφιλείς παρόχους ψυχαγωγίας. Η πλατφόρμα Pro:Centric παρέχει επίσης στους χρήστες τη δυνατότητα Smart Share, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση με προσωπικές συσκευές, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε φωτογραφίες, μουσική ή ταινίες.

Μεγάλοι ξενοδοχειακοί φορείς σχεδιάζουν να ξεκινήσουν την ενσωμάτωση της Alexa for Hospitality στις LG Hotel TVs αργότερα φέτος, με πλήρη ανάπτυξη που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2020.

  • Ετικέτες
  • LG

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG: Ποιες καινοτομίες λαμβάνουν ρεκόρ βραβείων στη CES 2023

Η LG συνεχίζει τη μακρόχρονη ιστορία των διακρίσεων στο κορυφαίο Παγκόσμιο Συνέδριο Consumer Technology Show με περισσότερα από 220 βραβεία και διακρίσεις Πραγματοποιώντας μια θριαμβευτική...

“The Last of Us”: Η πολυαναμένομενη σειρά του ΗΒΟ αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV

Το “The Last of Us”, η πρώτη σειρά παραγωγής ΗΒΟ που βασίζεται στο ομώνυμο βιντεοπαιχνίδι της Sony για το Playstation από το 2013, με...

Huawei FreeBuds 5i: Τα καλύτερα TWS ακουστικά, με τιμή κάτω από 100 ευρώ

HUAWEI FreeBuds 5i: Ήχος Hi-Res, άνεση και υψηλή τεχνολογία, όλα σε ένα ζευγάρι ακουστικά Κυκλοφόρησαν 26 Ιανουαρίου από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Huawei Κυκλοφόρησαν στην Ελληνική αγορά...

Απλά Ψηφιακά 85: H eTurn (Δημήτρης Θεοφάνους) και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι phygital καταναλωτές και το ελληνικό γραφείο του Viber

Τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το πως ψηφιοποιεί τη Φωνή του Δημότη ώστε να εισακούεται από τις αυτοδιοικητικές...

Αυξάνεται η πίτα των online αγορών-Ρhygital γίνονται οι Έλληνες

της Νατάσας Φραγκούλη Αυξάνεται η πίτα του e-commerce στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν το πάντρεμα των online αγορών...