Διέξοδο και κοινωνικοποίηση στις πλατφόρμες επικοινωνίας και τις ομαδικές συνομιλίες βρίσκουν οι Έλληνες στον καιρό της πανδημίας. Αφού δεν μπορούν να συναντηθούν με φίλους και οικογένεια για να τα πουν, το έριξαν στο Viber.
Ένα χρόνο μετά το ξέσπασμα του COVID-19, η δημοφιλής εφαρμογή επικοινωνίας σημείωσε διψήφια ποσοστιαία αύξηση στις ομαδικές συνομιλίες σε σημαντικές αγορές, όπως η Ελλάδα.
Η τάση παγκοσμίως στο Viber δείχνει μια αύξηση 170% στη χρήση ομαδικών συνομιλιών και 30% στην κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες.
Στην Ελλάδα, ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης με την εφαρμογή σημείωσε αύξηση της τάξεως του 70%, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στον υπερδιπλασιασμό των ενεργών κοινοτήτων Viber στη χώρα.
Οι αριθμοί για την Ελλάδα δείχνουν εκτόξευση σε όλες τις λειτουργίες για ομάδες χρηστών:
- Τα μηνύματα που στάλθηκαν σε ομαδικές συνομιλίες έχουν αυξηθεί κατά 40% τον τελευταίο χρόνο σε σχέση με τον προηγούμενο.
- Η κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες (αριθμός views) υπερπενταπλασιάστηκε.
- Οι ομαδικές βιντεοκλήσεις που παρουσιάστηκαν πρόσφατα διπλασιάζονται από μήνα σε μήνα.
Ως απάντηση στην ανάγκη για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την πανδημία, η Rakuten Viber συνεργάζεται στενά με το γραφείο του Πρωθυπουργού στην Ελλάδα. Στην Κοινότητα της Ελληνικής Κυβέρνησης, τα πάνω από 740.000 μέλη της λαμβάνουν καθημερινή και πιστοποιημένη ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν τον COVID-19, την εξέλιξη της πανδημίας και τα διάφορα μέτρα για την αντιμετώπισή της.
Πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot
Την ίδια στιγμή, λόγω της πανδημίας, πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot σε εφαρμογές μηνυμάτων για να προσφέρουν εξατομικευμένη και έγκαιρη επικοινωνία με τους χρήστες τους.
Στην Ελλάδα η χρήση των chatbots διπλασιάστηκε τον τελευταίο χρόνο.
«Η αποστολή του Viber, που είναι η νούμερο 1 εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, είναι να παραμείνει ένα δωρεάν, ασφαλές αλλά και δυναμικό περιβάλλον για τα εκατομμύρια των χρηστών μας, ώστε να μπορεί να τους προσφέρει περισσότερο αυθεντικό και επίκαιρο περιεχόμενο και να τους δώσει μια πλατφόρμα στην οποία η χρήση διαφόρων υπηρεσιών απέχει μόνο μερικά πατήματα στην οθόνη», ανέφερε ο Atanas Raykov – Senior Director EMENA στη Rakuten Viber.