14.5 C
Athens
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου, 2024

Οι Έλληνες το έριξαν στο Viber λόγω της πανδημίας

Διέξοδο και κοινωνικοποίηση στις πλατφόρμες επικοινωνίας και τις ομαδικές συνομιλίες βρίσκουν οι Έλληνες στον καιρό της πανδημίας. Αφού δεν μπορούν να συναντηθούν με φίλους και οικογένεια για να τα πουν, το έριξαν στο Viber.

Ένα χρόνο μετά το ξέσπασμα του COVID-19, η δημοφιλής εφαρμογή επικοινωνίας σημείωσε διψήφια ποσοστιαία αύξηση στις ομαδικές συνομιλίες σε σημαντικές αγορές, όπως η Ελλάδα.

Η τάση παγκοσμίως στο Viber δείχνει μια αύξηση 170% στη χρήση ομαδικών συνομιλιών και 30% στην κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες.

Στην Ελλάδα, ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης με την εφαρμογή σημείωσε αύξηση της τάξεως του 70%, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στον υπερδιπλασιασμό των ενεργών κοινοτήτων Viber στη χώρα.

Οι αριθμοί για την Ελλάδα δείχνουν εκτόξευση σε όλες τις λειτουργίες για ομάδες χρηστών:

  • Τα μηνύματα που στάλθηκαν σε ομαδικές συνομιλίες έχουν αυξηθεί κατά 40% τον τελευταίο χρόνο σε σχέση με τον προηγούμενο.
  • Η κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες (αριθμός views) υπερπενταπλασιάστηκε.
  • Οι ομαδικές βιντεοκλήσεις που παρουσιάστηκαν πρόσφατα διπλασιάζονται από μήνα σε μήνα.

Ως απάντηση στην ανάγκη για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την πανδημία, η Rakuten Viber συνεργάζεται στενά με το γραφείο του Πρωθυπουργού στην Ελλάδα. Στην Κοινότητα της Ελληνικής Κυβέρνησης, τα πάνω από 740.000 μέλη της λαμβάνουν καθημερινή και πιστοποιημένη ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν τον COVID-19, την εξέλιξη της πανδημίας και τα διάφορα μέτρα για την αντιμετώπισή της.

Πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot

Την ίδια στιγμή, λόγω της πανδημίας, πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot σε εφαρμογές μηνυμάτων για να προσφέρουν εξατομικευμένη και έγκαιρη επικοινωνία με τους χρήστες τους.

Στην Ελλάδα η χρήση των chatbots διπλασιάστηκε τον τελευταίο χρόνο.

«Η αποστολή του Viber, που είναι η νούμερο 1 εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, είναι να παραμείνει ένα δωρεάν, ασφαλές αλλά και δυναμικό περιβάλλον για τα εκατομμύρια των χρηστών μας, ώστε να μπορεί να τους προσφέρει περισσότερο αυθεντικό και επίκαιρο περιεχόμενο και να τους δώσει μια πλατφόρμα στην οποία η χρήση διαφόρων υπηρεσιών απέχει μόνο μερικά πατήματα στην οθόνη», ανέφερε ο Atanas Raykov – Senior Director EMENA στη Rakuten Viber.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

50% των εσόδων της LG Electronics Hellas από B2B πωλήσεις

Η LG Electronics Hellas ενισχύει την ηγετική της θέση στον κλάδο των επαγγελματικών λύσεων, με το τμήμα Business Solutions να αντιπροσωπεύει πλέον το 50%...

Περισσότερες από 1,2 δισ. σελίδες δημόσιων αρχείων ψηφιοποιούνται με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης

Με πόρους του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Υγείας,...

Σε δόσεις το Gigabit Voucher για υπερυψηλές ταχύτητες internet

Ξεκινά διάθεση του νέου Gigabit Voucher, ώστε με το ειδικό κουπόνι οι δικαιούχοι να πάρουν φθηνότερη σύνδεση οπτικής ίνας για πρόσβαση στο internet με...

O Αλέξανδρος Εξάρχου στο The FORTUNE GREECE CEO Initiative 2024

Ο AKTOR Όμιλος Εταιρειών υλοποιεί με αποφασιστικότητα τη στρατηγική του με στόχο να «χτίσει» και να θωρακίσει τη θέση του στην αγορά, ώστε να...

Η Vodafone υλοποιεί έργο για τον Δήμο Πειραιά

Η Vodafone αναλαμβάνει την υλοποίηση έργου για τον Δήμο Πειραιά, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και της λειτουργικότητας των υποδομών του. Το έργο,...