22.8 C
Athens
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024

Ο όμιλος Vodafone επιλέγει την Ελλάδα για το πρώτο Future Ready store στην Ευρώπη

Ο Όμιλος Vodafone επέλεξε την Ελλάδα ως τοποθεσία για το πρώτο Future Ready store στην Ευρώπη, φέρνοντας μία νέα αντίληψη για τη λιανική που προσφέρει μία κορυφαία εμπειρία, με τεχνολογία για όλους. Το κατάστημα ξεκινά την επίσημη λειτουργία του στις 24 Σεπτεμβρίου στο The Mall Athens.

 

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή σας, το Future Ready κατάστημα θα προσφέρει μία ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία, με ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον, οργανωμένο σε θεματικές ενότητες, με συσκευές και αξεσουάρ τελευταίας τεχνολογίας, όπου πρωταγωνιστούν οι ναυαρχίδες κορυφαίων κατασκευαστών, τα καινοτόμα προϊόντα και η διαδραστική γνώση, εκπαίδευση και ψυχαγωγία. Επιπλέον, το Future Ready κατάστημα υπόσχεται να ανανεώνει το περιεχόμενο και τη θεματολογία του, που προβάλλεται στις οθόνες του, ώστε να αναζωογονεί το καταναλωτικό ενδιαφέρον.

 

Το Future Ready κατάστημα λειτουργεί κατά 100% με την υποστήριξη της ομάδας Ready, που είναι έτοιμη να προσφέρει μία ανώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης και να βοηθήσει έμπρακτα τους καταναλωτές στη γνωριμία τους με την τεχνολογία. Επιπλέον, η #ομάδαReady έρχεται να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ταξίδι της ψηφιοποίησης των λειτουργιών τους και να τις βοηθήσει να διαλέξουν τις πλέον κατάλληλες λύσεις που πραγματικά μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους.

 

Παράλληλα, η #ομάδαReady δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν μια σειρά από εκπαιδευτικές ενότητες που θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα γύρω από την τεχνολογία. Οι ενότητες αυτές θα είναι διαθέσιμες προς όλους, ανεξαρτήτως αν είναι πελάτες Vodafone ή όχι, θα πραγματοποιούνται στον φυσικό χώρο του καταστήματος και θα είναι διαθέσιμες προς παρακολούθηση μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Vodafone.

 

Ακόμη, μέσω του virtual shop του Vodafone.gr, δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να ξεναγηθούν και να εξυπηρετηθούν εικονικά στο Future Ready κατάστημα εντελώς δωρεάν, από όπου και αν βρίσκονται, καταργώντας τα γεωγραφικά όρια. Για παράδειγμα, όλοι οι πελάτες Vodafone μπορούν να δεχθούν εξυπηρέτηση για όλα τα θέματα που τους αφορούν σε σχέση με την εταιρεία, αλλά και να περιηγηθούν ζωντανά, τη στιγμή που το επιλέγουν στο κατάστημα, και να λάβουν live πληροφόρηση για προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, τo Future Ready κατάστημα της Vodafone πηγαίνει τη λιανική στην επόμενη μέρα, με έναν χώρο όπου ο καταναλωτής μπορεί:

  • Να κατανοήσει το πως η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά του
  • Με τη βοήθεια των ειδικών της #ομάδαReady να μάθει, να δοκιμάσει και να ζήσει για τα οφέλη των καινοτόμων τεχνολογιών με τον δικό του ρυθμό, με προϊόντα και λύσεις τελευταίας τεχνολογίας προσεκτικά επιλεγμένα και σχεδιασμένα
  • Να συνεχίσει την εμπειρία του ξεκίνησε από το online κατάστημα σε έναν φυσικό χώρο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον ψηφιακό
  • Και να έρθει σε ένα κατάστημα όπου η τεχνολογία γίνεται εμπειρία για όλους. Και όπου όλοι οι καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύου, μπορούν να έχουν πρόσβαση ακόμα και χωρίς φυσική παρουσία, από όπου και αν βρίσκονται, αξιοποιώντας τις ψηφιακές καινοτομίες και καταργώντας τα γεωγραφικά όρια.

 

Ο διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Άρης Γεωργόπουλος δήλωσε: «Το Future Ready κατάστημα της Vodafone θα γίνει το σπίτι της Μάρκας μας, δείχνοντας ό,τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία. Σήμερα κάνουμε αυτό το όραμα, πραγματικότητα, με ένα νέο κατάστημα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον εταιρικό μας σκοπό που είναι να συνδέουμε τους ανθρώπους ώστε μέσα από την τεχνολογία να μπορούν να ζουν καλύτερα, σήμερα και στο μέλλον. Στο Future Ready κατάστημα της Vodafone, η τεχνολογία γίνεται εμπειρία για όλους. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτήν τη νέα ναυαρχίδα μας που θα λειτουργήσει ως μοντέλο για το σύνολο της λιανικής μας αλυσίδας στην Ελλάδα».

 

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Συνεργασία της LG Business Solutions με την BAT Hellas

Η LG Business Solutions ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την BAT Hellas, εγκαθιστώντας 800 Digital Signage οθόνες (μοντέλο 32SM5J) σε καταστήματα και σημεία λιανικής...

Η πρώτη «διαβολοβδομάδα» της EuroLeague στο παρκέ του Novasports

Η EuroLeague, η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ ετοιμάζεται για την πρώτη «διαβολοβδομάδα» στο παρκέ του Novasports! Οι προβολείς στρέφονται στις...

Η LG OLED παρουσιάζει το έργο του Sir John Akomfrah για τη μελέτη κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων

Η LG Electronics (LG) συνεργάζεται και πάλι με τον ευρέως αναγνωρισμένο καλλιτέχνη και σκηνοθέτη, Sir John Akomfrah, για την έκθεση Frieze London 2024. Η...

Κυβερνοασφάλεια: Βροχή επιθέσεων – κινητοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων

Γράφει η Μαρία Μόσχου Εκτοξεύονται οι δαπάνες των ελληνικών επιχειρήσεων κατά της απειλής του κυβερνοεγκλήματος, καθώς λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Οι χάκερς «χτυπούν» τις ελληνικές...

Απλά Ψηφιακά 150: Οι καινοτομίες της Brite Solar, το σίριαλ της διασύνδεσης των POS, η Starlink και τα ακριτικά σχολεία

Την καινοτόμα τεχνολογία αγροφωτοβολταϊκών πάνελ της Brite Solar και τα σχέδια της εταιρείας για την συνέχεια ανέλυσε ο Νίκος Κανόπουλος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλός...