9.8 C
Athens
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, 2025

Nova και LaLiga Santander έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Έλτσε – Μπαρτσελόνα

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε έναν τυχερό συνδρομητή της Nova, τον κ. Ιωάννη Γεωργακόπουλο να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής του, στο Αλικάντε και να ζήσει μία ανεπανάληπτη εμπειρία. Ο τυχερός συνδρομητής αναδείχθηκε έπειτα από κλήρωση που έγινε μεταξύ των νικητών της σειράς διαγωνισμών #LaLigaClash και είχε την τύχη να ζήσει μοναδικές στιγμές στο #LaLigaExperience, ένα γεγονός που διήρκησε 5 ημέρες και  όπου, μεταξύ άλλων, του έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τον ποδοσφαιρικό αγώνα Έλτσε – Μπαρτσελόνα!

Ο τυχερός συνδρομητής της Nova, Ιωάννης Γεωργακόπουλος ταξίδεψε με τον δημοσιογράφο του Novasports, Βασίλη Κωνσταντόπουλο στο Αλικάντε, διαμένοντας 4 νύχτες σε ξενοδοχείο της περιοχής. Εκεί πήρε μέρος σε μια σειρά από challenges με τους αντίστοιχους νικητές από Ελβετία και Φινλανδία, με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα την ντόπια κουλτούρα, την ιστορία της πόλης, αλλά και της ομάδας. Τον υποδέχτηκαν παίκτες του συλλόγου και πήρε αναμνηστικά δώρα. Η κορύφωση της εμπειρίας ήρθε την Κυριακή 2 Απριλίου με την παρακολούθηση, από τις κερκίδες, του αγώνα Έλτσε – Μπαρτσελόνα στο πλαίσιο της 27ης αγωνιστικής της LaLiga Santander.

Η LaLiga Santander, ένα από πιο δημοφιλή ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα σε όλο τον πλανήτη, με κορυφαίους συλλόγους και μεγάλα αστέρια θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά έως και τη σεζόν 2025-2026 στο Novasports.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Οι νέες τάσεις για το 2025: Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας

Το 2024, τα brands αξιοποίησαν το TikTok με πρωτοποριακούς τρόπους, αγκαλιάζοντας την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας, ακολουθώντας τις πολιτισμικές...

Η Sparkle συνεργάζεται με την Oceanic Environmental Cables για ανάκτηση και ανακύκλωση υποβρυχίων καλωδίων

Η Sparkle, ο πρώτος διεθνής πάροχος υπηρεσιών στην Ιταλία που συγκαταλέγεται στους δέκα κορυφαίους παγκοσμίως, υπέγραψε συμφωνία με την Oceanic Environmental Cables (OEC) για...

Απλά Ψηφιακά 161: Τι βλέπει η ΕΕΤΤ (Κ. Μασσέλος) για τις τηλεπικοινωνίες το 2025

Την πορεία και τις σημαντικότερες προκλήσεις για την αγορά των τηλεπικοινωνιών ανέλυσε ο Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, στον...

Ενισχύεται η παρουσία του Ομίλου Motor Oil στη λιανική αγορά των Convenience Stores

Η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, ενισχύοντας την παρουσία της στη...

Λογαριασμοί ταξιδιωτικών πρακτορείων πέφτουν θύματα υποκλοπης λόγω πλαστοπροσωπίας

Πρόσφατα, μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας, μια νέα και εκτεταμένη εκστρατεία phishing έθεσε σε κίνδυνο περισσότερες από 7.300 επιχειρήσεις και 40.000 άτομα σε όλο...