18.9 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Nissan Formula E Team: Ντεμπούτο για το αυτοκίνητο Gen3 στις δοκιμές πριν από την 9η σεζόν

Πρώτη εμφάνιση στην 9η  σεζόν για  το αυτοκίνητο και τους οδηγούς,  στη Βαλένθια

Η Nissan Formula E Team ετοιμάζεται για το  ντεμπούτο του Gen3 αυτοκινήτου της αυτή την εβδομάδα,  στις δοκιμές προετοιμασίας  για την 9η σεζόν  του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E της ABB FIA,  στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια.

Η ομάδα, που αγωνίζεται ως μία οντότητα για πρώτη φορά στη Formula E, αποκάλυψε πρόσφατα το εντυπωσιακό νέο της χρώμα στη Μαδρίτη. Ο τολμηρός σχεδιασμός διαθέτει ένα μοτίβο από άνθη κερασιάς και ένα “νεύμα” στο Ιαπωνικό DNA της ομάδας, αντιπροσωπεύοντας  επίσης ένα νέο ξεκίνημα.

Νέο ξεκίνημα για τη Nissan Formula E Team

Με τον ερχομό των οδηγών Norman Nato και Sacha Fenestraz, η εκστρατεία για το 2022/23 σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για τη Nissan Formula E Team, συνδυάζοντας την εμπειρία με τον νεανικό ενθουσιασμό . Ο Γάλλος Nato θα αγωνιστεί στο μονοθέσιο #17, ενώ ο Γαλλο-Αργεντινός Fenestraz θα πάρει το τιμόνι του μονοθεσίου #23.

Οι δοκιμές πριν από τη σεζόν θα είναι επίσης η πρώτη φορά που η NEOM McLaren Formula E Team με κινητήρα Nissan θα τρέχει σε μια επίσημη διαδικασία της Formula E. Νωρίτερα φέτος, η Nissan και η McLaren υπέγραψαν μια συνεργασία  όπου η Βρετανική ομάδα θα τρέχει με το κινητήριο σύνολο της Nissan για ολόκληρη την εποχή Gen3.

Η δοκιμή θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου, με την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου να έχει οριστεί ως ημέρα αφιερωμένη στα media, χωρίς προγραμματισμένο τρέξιμο εντός πίστας.

Είναι η πρώτη φορά που όλες οι ομάδες συγκεντρώνονται με τα αυτοκίνητα Gen3 τους

“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τη δοκιμή στη Βαλένθια”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Formula E Team. “Είναι η πρώτη φορά που όλες οι ομάδες συγκεντρώνονται με τα αυτοκίνητα Gen3 τους. Το επίπεδο καινοτομίας είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα πάνω, σε σχέση με τα κινητήρια σύνολα Gen2, επομένως μας φέρνει μπροστά σε μια πολύ διαφορετική πρόκληση.

Έχουμε δύο νέους οδηγούς και η ομάδα έχει επίσης υποστεί κάποιες αλλαγές, επομένως θα προσπαθήσουμε να εργαστούμε ως ενιαίο σύνολο από την πρώτη μέρα για να βρούμε την καλύτερη ρύθμιση και να μάθουμε το αυτοκίνητό μας. Προετοιμαστήκαμε όσο καλύτερα μπορούμε και ανυπομονούμε να δούμε το μονοθέσιο στην πίστα,  σε επίσημη δοκιμή,  για πρώτη φορά.”

Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Πόσο κοντά είμαστε σε μία οικονομία χωρίς μετρητά;

Σε μία οικονομία άυλων συναλλαγών κατευθύνεται η Ευρώπη, σύμφωνα με τον Eugenio Tornaghi, CEO της NEXI Greece, όπως δήλωσε από το βήμα του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ...

Σχέδιo εισόδου στην ηλεκτροκίνηση για τον Όμιλο QUEST με την Xiaomi

Με την είσοδό του στην ηλεκτροκίνηση... φλερτάρει ο Όμιλος Quest, έχοντας ήδη στρατηγικό συνεργάτη που ταράζει την εν αγορά των ηλεκτρονικών οχημάτων. Όπως δήλωσε στο...

Κυβερνοασφάλεια: Πού πάσχουν οι εταιρικές διαδικτυακές εφαρμογές

Οι διαδικτυακές εφαρμογές, όπως τα κοινωνικά δίκτυα, το email και οι διαδικτυακές υπηρεσίες, είναι στην ουσία ιστοσελίδες στις οποίες οι χρήστες επικοινωνούν με έναν...

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...