14.3 C
Athens
Τρίτη, Απρίλιος 20, 2021

Νέο τουριστικό προϊόν Loyalty από την Warply

Η Warply ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας εξειδικευμένης υπηρεσίας Traveler CRM & Loyalty αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για την υπηρεσία “Tourism Boosterπου αφορά σε εταιρείες του τουριστικού κλάδου που θέλουν να ψηφιοποιήσουν το πελατολόγιο τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.  Η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε Ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε άλλους κλάδους του τουρισμού, και προσφέρει αυτοματοποιήσεις, τρόπους και μεθοδολογίες επικοινωνίας και επιβράβευσης  επισκέπτη ώστε κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση να μπορεί να θεσπίζει άμεσες αλλά και μακροχρόνιες πολιτικές επιβράβευσης στο κοινό του τουριστικού κλάδου.

Το Tourism Booster by Warply έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλύπτει τις πολιτικές GDPR τόσο σε νέο όσο και σε υφιστάμενο πελατολόγιο. Επίσης μπορεί εύκολα να διασυνδεθεί με κάθε σύστημα διαχείρισης καταλύματος (PMS), ενώ διακρίνεται για την ευκολία στη διαχείριση και την πληρότητα σε λειτουργικότητες που προσφέρει, όπως σύστημα επιβράβευσης πελάτη, marketing automations, αυτοματοποιημένα recommendations, content management, προσφορά συνδυαστικών πωλήσεων, κτλ.

Ο Γιάννης Δοξαράς, Warply CEO δήλωσε σχετικά «Έχοντας δημιουργήσει τη μεγαλύτερη τουριστική πλατφόρμα στην Ελλάδα – αυτή του Visit Greece app, αντλήσαμε την ανάγκη από πολλούς συνεργάτες στον κλάδο του τουρισμού, για μια εξειδικευμένη υπηρεσία CRM & Loyalty για τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία. Έτσι, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μια νέα και άκρως εξειδικευμένη λύση επιβράβευσης επισκεπτών μέσα από την οποία κάθε επιχείρηση θα μπορεί να κατανοήσει το πραγματικό προφίλ των πελατών της, να δημιουργήσει αντίστοιχες ενέργειες marketing και προώθησης και να υλοποιήσει εξατομικευμένες λύσεις επιβράβευσης».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

65% των Ελλήνων ιδιοκτητών θέλουν αλλά δεν μπορούν να ανακαινίσουν τις κατοικίες τους

Θα ήθελαν, αλλά τα οικονομικά τους δεν το επιτρέπουν. Ο λόγος για τους ιδιοκτήτες ακινήτων, που θα ήθελαν να προγραμματίσουν την ανακαίνιση των σπιτιών...

Η πανδημία ροκανίζει τις επενδύσεις των ελληνικών εταιρειών σε Ε&Α

 της Νατάσας ΦραγκούληΤο 47% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα θα μειώσει τις επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ελέω πανδημίας.Μπορεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός να αποτελεί μονόδρομο...

EY: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε περιφερειακό κόμβο logistics – Τα έργα που την «ισχυροποίησαν»

Ραγδαία ανάπτυξη σημειώθηκε στον ελληνικό κλάδο των μεταφορών και logistics από το 2017 έως σήμερα, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης της χώρας, της...

Mastercard: Η πανδημία αυξάνει την περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών

Μεγάλο ποσοστό ενηλίκων παγκοσμίως (83%) δηλώνει ότι μέσα στο 2021 είναι διατεθειμένο να λάβει δράση για την αντιμετωπίση ζητημάτων περιβαλλοντικής και βιώσιμης...

Η “Girls in ICT week” by Socialinnov ξεκίνησε!

H εβδομάδα Girls in ICT της Socialinnov τελεί υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων. Με αφορμή την International Girls in ICT Day 2021 στις 22 Απριλίου, η Socialinnov αφιερώνει την εβδομάδα 19-23...