19.6 C
Athens
Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023

Νέο mobile app ΕΛΤΑ Courier για ψηφιακή εμπειρία πελάτη

Η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των αποστολών, προσφέροντας όλες τις υπηρεσίες στην οθόνη με απεριόριστη ευελιξία.

 

Το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας πελάτη κάνει η ΕΛΤΑ Courier, παρουσιάζοντας τη νέα της εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές.

Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να φέρει όλες τις υπηρεσίες της εταιρίας στην οθόνη του χρήστη. Tο νέο interface είναι απλό και σύγχρονο, παρέχοντας άμεση και εύκολη πληροφόρηση για όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες, δίνοντας έμφαση στο customer experience.

Η ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε in house, με τη συμμετοχή των ομάδων πληροφορικής και εμπειρίας πελάτη, γεγονός που διαμορφώνει ένδειξη των δυνατοτήτων στο δυναμικό της για να υλοποιήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Μέσω της νέας εφαρμογής, η οποία διατίθεται δωρεάν για iOS & Android συσκευές, o χρήστης του mobile app ΕΛΤΑ Courier έχει τη δυνατότητα:

  • Να εγγραφεί δωρεάν και να δημιουργήσει το δικό του προφίλ
  • Να αναζητήσει εύκολα και γρήγορα κάθε αποστολή του, είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό αποστολής, είτε σκανάροντας το barcode
  • Να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των αποστολών του
  • Να ενημερώνεται μέσω ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο (Real Time push notifications) για το πού βρίσκεται η αποστολή του
  • Να υπολογίσει το εκτιμώμενο κόστος μέσω του μενού Get Quote, προχωρώντας σε πραγματοποίηση παραγγελίας / αποστολής και σε ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Να διαχειριστεί το προφίλ του με δυνατότητα προσθήκηςαγαπημένων διευθύνσεων
  • Να αναζητήσει το κοντινότερο σημείο εξυπηρέτησης του δικτύου ΕΛΤA Courier
  • Να τροποποιήσει την ημέρα παράδοσης αλλά και τη διεύθυνση παράδοσης
  • Να επιλέξει παραλαβή του αντικειμένου του από το κατάστημα
  • Να ορίσει εναλλακτικό παραλήπτη
  • Να επιλέξει το χρονικό διάστημα επίδοσης

Με τις τέσσερις τελευταίες καινοτομίες η ΕΛΤΑ Courier επιτυγχάνει το λεγόμενο “Last Mile Optimization”. Δηλαδή, τη δυνατότητα του πελάτη να αποκτήσει ευελιξία στην τελευταία φάση της αποστολής, επιλέγοντας τις δικές του παραμέτρους.

Το νέο mοbile app είναι το πρώτο βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΕΛΤΑ Courier και θα εξελίσσεται διαρκώς.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Στρατηγική συνεργασία της Lancom με την EXA Infrastructure, για μία νέα εποχή συνδεσιμότητας στη ΝΑ Ευρώπη

Η Lancom, η ταχέως αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία που παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες cloud, data center και τηλεπικοινωνιών, και η EXA Infrastructure, η εταιρεία με τη...

Σε τροχιά υλοποίησης το έργο BigData – ΕY – OTE – REAL CONSULTING οι ανάδοχοι

Γράφει η Μαρία Μόσχου Την ανάθεση στην ένωση εταιρειών «ΕY – OTE – REAL CONSULTING» της 1ης Εκτελεστικής Σύμβασης για την υλοποίηση μέρους της...

Η «έξυπνη» διαχείριση κυκλοφορίας θα αποφέρει έσοδα 10,6 δισ. δολάρια το 2023  

    γράφει η Νατάσα Φραγκούλη   Αυξανόμενες βαίνουν οι παγκόσμιες επενδύσεις σε smart cities, με τον τομέα της «έξυπνης» διαχείρισης της κυκλοφορίας να απορροφά σημαντικό τμήμα...

Αναβαθμίζεται ψηφιακά το Πυροσβεστικό Σώμα για την καλύτερη διαχείριση κρίσεων

Τα τελευταία χρόνια κρίνεται αναγκαία η χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για μια σύγχρονη και αποτελεσματική αντιμετώπιση των φαινομένων των φυσικών καταστροφών τόσο...

Κατά 7% θα μειωθεί το Capex των τηλεπικοινωνιακών παρόχων έως το 2025

 Τάση επιβράδυνσης καταγράφουν οι επενδύσεις των τηλεπικοινωνιακών παρόχων διεθνώς, με την Ελλάδα να κινείται, πάντως, σε αντίθετη τροχιά από τη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με...