9 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιανουαρίου, 2022

Νέες υπηρεσίες CEO Branding από την MB Branding Company

Η εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Mina Bagiota Branding Company (https://www.minabagiota.company/) εισήγαγε στην ελληνική αγορά, 3 νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες, που αποτελούν τις τελευταίες τάσεις στο Branding, παγκοσμίως.

Πρόκειται για τις εξής: CEO Branding Strategy, Social Media Strategy for CEOs και Internal Communication Strategy for CEOs.

Η νέα ψηφιακή εποχή, έχει αλλάξει τα δεδομένα, επαναφέροντας το CEO Branding όχι απλώς ως μία επιλογή, αλλά ως αναγκαιότητα για τους σύγχρονους ηγέτες. Ιδιαίτερα, λόγω της επικράτησης και της διαφάνειας των Social Media, κανείς δεν μπορεί να εξαιρεθεί από αυτό.

Αναφερόμενη στις νέες υπηρεσίες, η Μίνα Μπαγιώτα, Managing Partner της MB Branding Company, επισημαίνει χαρακτηριστικά: «Το Executive Branding, στις μέρες μας, δεν αφορά μόνο την προσωπική φήμη ενός ηγέτη, αλλά, συνολικά, τη φήμη της εταιρείας. Αντίστοιχα, τα Social Media κάνουν έναν ηγέτη πιο ισχυρό και τον βοηθούν να κτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης. Ο CEO που αξιοποιεί σωστά τα Social Media, μοιάζει σαν να μετακόμισε από το γωνιακό του γραφείο στο λόμπι της εταιρείας. Με τη μετεγκατάσταση αυτή, μπορεί να δει τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους ανταγωνιστές, να ακούσει τα προβλήματα τους και να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους».

Executive Branding

Η MB Branding Company ιδρύθηκε το 2019, με στόχο να προσφέρει στην ελληνική αγορά σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες Branding και Executive Branding που συνδέονται, άμεσα, με την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων και την παρουσία των CEOs στα social media.

Μίνα Μπαγιώτα, Managing Partner της MB Branding Company

Στα δυνατά σημεία της εταιρείας συγκαταλέγονται, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, το Personal & Executive Branding – έχει καταφέρει να αναδείξει ηγετικές προσωπικότητες τόσο στο χώρο του επιχειρείν, όσο και στο χώρο της πολιτικής – και η έντονη δραστηριότητα στα Social Media και ειδικότερα στο LinkedIn.

Ιδρύτρια της εταιρείας είναι η Μίνα Μπαγιώτα Brand Builder, Communications Strategist, Media & Social Media Expert, η οποία έχει εργαστεί 20 χρόνια, ως Σύμβουλος Branding και Στρατηγικής Επικοινωνίας για C-Suite στελέχη, πολιτικά πρόσωπα, θεσμικούς φορείς και εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Απλούστερη η διαδικασία απόκτησης ψηφιακής υπογραφής Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα ξεκινά η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου...

Sony Group Corporation: Δοκιμές οδήγησης με 5G και ένα πρωτότυπο όχημα

Στην CES 2020, η Sony Group Corporation ("Sony") ανακοίνωσε το "VISION-S", μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στο να συμβάλλει στην εξέλιξη των μεταφορών, και εξέθεσε...

Οι προτεραιότητες της LG για το 2022

Στόχος της εταιρείας να εισάγει κορυφαίες καινοτομίες στον τρόπο ζωής και να παρέχει λύσεις εν μέσω αβέβαιων καιρών Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της LG...

Οι προβλέψεις της TeamViewer για το 2022

Τα trends του 2021 συνεχίζονται στο 2022 → Η φύση της δουλειάς: ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Η δουλειά από το σπίτι ήρθε για να μείνει. Αυτό θα...

Το νέο ελαστικό ADVAN Sport V107 της YOKOHAMA εγκρίθηκε για τα BRABUS 700, 800 και 900 Off Roader  

Η Yokohama Rubber Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι το ADVAN Sport V107, το παγκόσμιο εμβληματικό ελαστικό της εταιρείας,  έχει εγκριθεί από την BRABUS GmbH της...