18.2 C
Athens
Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου, 2023

MOBILE TECHNOLOGY: Αναβάθμιση customer service με support hub για on line τεχνική υποστήριξη

Η Mobile Technology προχώρησε στο μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης των πελατών της, προσφέροντας νέες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, τόσο στην τεχνική υποστήριξη, όσο και στο last mile delivery.

Δημιούργησε την πλατφόρμα Support Hub έτσι, ώστε οι πελάτες της να ενημερώνονται online και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη των επισκευών τους, καθώς και για το ιστορικό όλων των συσκευών που έχουν στείλει για επιδιόρθωση.

Mέσω της πλατφόρμας, μπορούν επίσης να εξυπηρετηθούν από τους έμπειρους τεχνικούς της εταιρείας άμεσα, δημιουργώντας online tickets, τα οποία διατηρούνται στο λογαριασμό τους, για να μπορούν να τα συμβουλευτούν μελλοντικά.

Στόχος

Στόχος της Mobile Technology είναι οι επιχειρήσεις που την εμπιστεύονται για την τεχνική τους υποστήριξη να στραφούν σταδιακά στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, έναντι της τηλεφωνικής, ακολουθώντας τις διαδεδομένες διεθνείς πρακτικές και απολαμβάνοντας ανάλογα οφέλη.

Επιπρόσθετα, η Mobile Technology εγκατέστησε «έξυπνες» θυρίδες (smart lockers) στην είσοδο των εγκαταστάσεών της, για να μπορούν οι επιχειρήσεις που προμηθεύονται ή επισκευάζουν εξοπλισμό στην εταιρεία να έχουν τη δυνατότητα για ανέπαφες παραλαβές-παραδόσεις όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Η νέα υπηρεσία της Mobile Technology συνδυάζει το εύχρηστο λογισμικό που ανέπτυξε inhouse, με τις εξαιρετικά ανθεκτικές θυρίδες της KEBA AG, τις οποίες ήδη προωθεί σε Ελλάδα και Κύπρο ως επίσημος αντιπρόσωπος του οίκου.

Επιπρόσθετα και στο πλαίσιο ενημέρωσης των πελατών της για τα πλεονεκτήματα χρήσης των «έξυπνων» θυρίδων, η Mobile Technology προσφέρει κίνητρα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για προγραμματισμένες, όσο και για έκτακτες παραλαβές-παραδόσεις, ενώ οι χρήστες καθοδηγούνται σε κάθε τους βήμα μέσω της ενσωματωμένης οθόνης των θυρίδων.

4.500 επισκευές ετησίως

Υπογραμμίζεται ότι η Mobile Technology λειτουργεί ως Πιστοποιημένο Επισκευαστικό Κέντρο και αναλαμβάνει κατά μέσο όρο 4.500 επισκευές ετησίως, ενώ παράλληλα, προμηθεύει περίπου 3.600 μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις πανελλαδικά με εξοπλισμό (φορητά τερματικά, θερμικούς εκτυπωτές, barcode scanner κ.α. προϊόντα).

Η απόφαση της εταιρείας να επενδύσει στην ολική αναβάθμιση του customer service της στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οφείλεται στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της, αλλά και στην εξοικείωση του μέσου Έλληνα χρήστη με τις νέες τεχνολογίες.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το Vimodji βελτιώνει με AI την εμπειρία των χρηστών της πλατφόρμας του

Σε αναβάθμιση της πλατφόρμας του προχωρά το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό startup, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα...

Στην Αθήνα στις 10 Οκτωβρίου το AWS Cloud Day

Την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτόμες λύσεις της Amazon Web Services (AWS) και το πως οι επιχειρήσεις αξιοποιούν την τεχνολογία AWS Cloud...

«Όχι» στις χρεώσεις για χειραποσκευές στο αεροπλάνο λέει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Οι χρεώσεις για τις χειραποσκευές ενδέχεται σύντομα να αποτελούν παρελθόν - τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται ότι προσπαθεί να απλοποιήσει την τιμολόγηση των εισιτηρίων για αεροπορικά ταξίδια. Η Ολομέλεια...

Η Boston Scientific Hellas επεκτείνει τη συνεργασία της με την IMPACT

Η Boston Scientific, κορυφαία εταιρεία στο χώρο των ιατρικών ειδών, με όραμα τη βελτίωση των συνθηκών ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο μέσα από...

Ήρθε η ώρα να προστατεύσετε το εμπορικό σας σήμα από απειλές στο διαδίκτυο

Παρότι κάποιοι άνθρωποι έχουν εργαστεί σκληρά για να χτίσουν το brand name μιας επιχείρησης, οι κακόβουλοι χρήστες το εκμεταλλεύονται και επωφελούνται από αυτό, καθώς το χρησιμοποιούν...