10.7 C
Athens
Σάββατο, 28 Ιανουαρίου, 2023

Mastercard: Ραγδαία αύξηση των διαδικτυακών συναλλαγών κατά τη περίοδο του lockdown

Οι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των πολιτών, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online. Παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για τη παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με σχεδόν δύο στους τρεις (58%) να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, ενώ το 26% των καταναλωτών συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα εκγύμνασης και το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές, έχουν ενισχύσει το αίσθημα γενναιοδωρίας, καθώς περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ερωτηθέντων, δήλωσε πως τον τελευταίο μήνα, έχει προχωρήσει σε δωρεά φιλανθρωπικού σκοπού μέσω διαδικτύου.

Οι συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές έχουν ενισχύσει το αίσθημα γενναιοδωρίας

 

Επιπλέον, οι Ευρωπαίοι πολίτες δήλωσαν πως χρησιμοποίησαν προς όφελός τους τον χρόνο που πέρασαν στο σπίτι, θεωρώντας τη συγκυρία ως μια ευκαιρία εξοικείωσης και χρήσης online εφαρμογών, με το 37% να τονίζει πως ξεκίνησε να πραγματοποιεί online τις διατραπεζικές συναλλαγές του, το 28% σημειώνει πως μαθαίνει να διαχειρίζεται την ιατροφαρμακευτική του περίθαλψη στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ το 31% αναφέρει πως παρακολουθεί διαδικτυακά μαθήματα μαγειρικής.

Οι διαδικτυακές αγορές προϊόντων πρώτης ανάγκης σημείωσαν σημαντική αύξηση 36%, ενώ μερικές από τις πιο δημοφιλείς καταναλωτικές τάσεις περιλαμβάνουν αξιοσημείωτες αυξήσεις στην αγορά βιβλίων (32%), στις μηχανές κουρέματος (19%) και στον εξοπλισμό γυμναστικής (13%).

Παράλληλα, η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι διαδικτυακές συνήθειες στα ψώνια, φαίνεται να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές στις φυσικές αγορές, με τέσσερις στους πέντε (81%) αγοραστές να δαπανούν χρόνο ψάχνοντας διαφορετικές ιστοσελίδες για να βρουν τη καλύτερη προσφορά, ενώ δύο στους τρεις (66%) να δημιουργούν τακτικά λίστες επιθυμιών χωρίς απαραίτητα να προχωρούν σε αγορά.  Οι μισοί από τους νέους αγοραστές στο διαδίκτυο (51%) δηλώνουν ότι παραμένουν πιστοί, στις καταναλωτικές συνήθειες που έχουν και στον φυσικό κόσμο.

 

Το 57% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσε πως πραγματοποίησε τις αγορές του online την περίοδο της καραντίνας

Σχεδόν όλοι (87%) είναι προσεκτικοί σχετικά με το τι και πού ψωνίζουν στο διαδίκτυο, με το 65% των καταναλωτών να σημειώνει πως ανησυχεί μην πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης ή «παραπλάνησης». Για να παραμένουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς, τέσσερις στους πέντε Ευρωπαίους (81%) προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές από γνωστούς εμπόρους, με το 80% να αναφέρει πως δίνει προσοχή στην ασφάλεια της εκάστοτε ιστοσελίδας και τις κριτικές των υπόλοιπων αγοραστών, ενώ το ένα τρίτο (31%) να προχωράει σε προσωπική επικοινωνία πριν την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς από νέο ή άγνωστο έμπορο.

OI ΔΕΚΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ «LOCKDOWN»

  1. Το 75% πραγματοποιούσε τακτικά βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους
  2. Το 58% έχει διαδικτυακή συνδρομή στο Διαδίκτυο σε υπηρεσίες όπως το Netflix ή το Amazon Prime Video
  3. Το 36% παρακολούθησε κωμικές σειρές ή προγράμματα stand-up comedy στο διαδίκτυο
  4. Το 32% παρακολούθησε διαδικτυακές μουσικές συναυλίες
  5. Το 31% έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο διαδίκτυο
  6. Το 30% έκανε μαθήματα μαγειρικής ή μαγείρεψε συνταγές που έχει διαβάσει στο διαδίκτυο
  7. Το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής
  8. Το 24% επισκέφθηκε διαδικτυακά μουσεία ή άλλες τοποθεσίες ενδιαφέροντος
  9. Το 22% έμαθε μια νέα γλώσσα στο διαδίκτυο
  10. Το 20% έπαιξε κουίζ με φίλους στο διαδίκτυο

ΤΑ ΔΕΚΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ LOCKDOWN

  1. Βιβλία 32%
  2. Μαγειρικά σκεύη 22%
  3. Βαφές Μαλλιών 19%
  4. Επιτραπέζια παιχνίδια 18%
  5. Παζλ 17%
  6. Μηχανές κουρέματος 15%
  7. Υπολογιστές / εξοπλισμός 13 %
  8. Μαξιλάρια 13%
  9. Αλτήρες / Όργανα γυμναστικής 13%
  10. Τέχνες και χειροτεχνίες 12 %

Συμβουλές της Mastercard για ασφαλείς συναλλαγές στο Διαδίκτυο 

  • Επιλέξτε ασφαλείς ιστοσελίδες: Πραγματοποιείστε διαδικτυακές συναλλαγές μόνο μέσα από ασφαλείς ιστοσελίδες. Οι ασφαλείς ιστοσελίδες ξεκινούν με το «https» και διαθέτουν ένα σύμβολο με την εμφάνιση ενός κλειδωμένου λουκέτου στο πρόγραμμα περιήγησης τους.
  • Διατηρήστε τα στοιχεία σας ασφαλή: Μην στέλνετε ποτέ τα στοιχεία της τράπεζας ή της πιστωτικής σας κάρτας μέσω email, γραπτού μηνύματος, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω τηλεφώνου.
  • Ενημέρωση της προστασίας ασφάλειας: Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τις υπηρεσίες ασφάλειας και προστασίας σε οποιαδήποτε συσκευή σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε για αγορές, είτε πρόκειται για το κινητό τηλέφωνο, τον φορητό υπολογιστή ή το tablet σας
  • Εμπιστευτείτε το ένστικτο σας: Αν παρατηρήσετε μια διαδικτυακή προσφορά η οποία μοιάζει πολλή καλή για να είναι αληθινή, μάλλον η παρατήρηση σας είναι σωστή. Πραγματοποιείτε πάντα την απαραίτητη έρευνα, αν νιώθετε ανασφαλείς.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

“The Last of Us”: Η πολυαναμένομενη σειρά του ΗΒΟ αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV

Το “The Last of Us”, η πρώτη σειρά παραγωγής ΗΒΟ που βασίζεται στο ομώνυμο βιντεοπαιχνίδι της Sony για το Playstation από το 2013, με...

Huawei FreeBuds 5i: Τα καλύτερα TWS ακουστικά, με τιμή κάτω από 100 ευρώ

HUAWEI FreeBuds 5i: Ήχος Hi-Res, άνεση και υψηλή τεχνολογία, όλα σε ένα ζευγάρι ακουστικά Κυκλοφόρησαν 26 Ιανουαρίου από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Huawei Κυκλοφόρησαν στην Ελληνική αγορά...

Απλά Ψηφιακά 85: H eTurn (Δημήτρης Θεοφάνους) και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι phygital καταναλωτές και το ελληνικό γραφείο του Viber

Τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το πως ψηφιοποιεί τη Φωνή του Δημότη ώστε να εισακούεται από τις αυτοδιοικητικές...

Αυξάνεται η πίτα των online αγορών-Ρhygital γίνονται οι Έλληνες

  της Νατάσας Φραγκούλη   Αυξάνεται η πίτα του e-commerce στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν το πάντρεμα των online αγορών και...

Σε δημόσια διαβούλευση έργο για την εξ΄ αποστάσεως εργασία στο δημόσιο, προϋπολογισμού 72,4 εκατ. ευρώ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε δημόσια διαβούλευση έθεσε η Κοινωνία της Πληροφορίας το  Τεύχους Διακήρυξης που αφορά σε Ηλεκτρονικό Ανοικτό για το έργο «Προμήθεια...