19 C
Athens
Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου, 2024

Κολλημένοι με το gaming οι Έλληνες: 1 στους 3 παίζει online

  • της Νατάσας Φραγκούλη

Ψηφιακή υπόθεση έκανε την ψυχαγωγία των Ελλήνων η πανδημία της COVID-19, με τους πολίτες να υιοθετούν μαζικά νέες διαδικτυακές συνήθειες. Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση στην παγκόσμια τάση, ενώ και η Ευρώπη κάνει μια σημαντική στροφή στην ψηφιακή ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Πλέον, σχεδόν 1 στους 3 Έλληνες (32%) παίζει online ή κατεβάζει βιντεοπαιχνίδια, ποσοστό που βρίσκεται πολύ κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος για το 2020 διαμορφώνεται στο 34%. Συνολικά, οι Ευρωπαίοι πολίτες αύξησαν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης της COVID-19 μέχρι σήμερα την ενασχόλησή τους με το Διαδίκτυο και με δραστηριότητες, όπως το online gaming.

Από τα επίσημα στοιχεία, που δημοσιοποίησε η Eurostat προκύπτει ότι οι πιο φανατικοί Ευρωπαίοι-παίκτες online παιχνιδιών είναι οι Ολλανδοί, με το 56% να απαντά ότι κατεβάζει ή παίζει online βιντεοπαιχνίδια. Η Μάλτα και η Δανία ακολουθούν στη δεύτερη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης (και οι δύο με ποσοστό 47%).

Άλλοι Ευρωπαίοι πάντως δεν δείχνουν και τόσο δραστήριοι στην ψηφιακή διασκέδαση μέσω online gaming. Για παράδειγμα, στη Βουλγαρία και την Πολωνία το ποσοστό των πολιτών που ασχολούνται με το online gaming μετά βίας φτάνει στο 20%.

Τηλεόραση online

Στο μεταξύ, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι υψηλό είναι το ποσοστό των Ελλήνων, που παρακολουθεί πλέον online τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω Διαδικτύου. Σχεδόν τα 2/3 των Ελλήνων (67%) παρακολουθoύν τηλεόραση ή βίντεο μέσω Διαδικτύου. Στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται για το 2020 στο 74%.

Η Ολλανδία και η Κύπρος κατέγραψαν το περασμένο έτος τα υψηλότερα ποσοστά πολιτών που παρακολουθούσαν τηλεοπτικό περιεχόμενο online ή βίντεο (αμφότερα το 95%). Ο επόμενος πιο φανατικός λαός της Ευρώπης όσον αφορά τις συγκεκριμένες διαδικτυακές δραστηριότητες είναι οι Φιλανδοί και οι κάτοικοι της Μάλτας (το σχετικό ποσοστό φθάνει στο 93%).

Αντίθετα, υπάρχουν χώρες της ΕΕ των οποίων οι πολίτες δείχνουν πολύ μικρό ενδιαφέρον για διαδικτυακές δραστηριότητες όπως η online τηλεόραση και το βίντεο και το download μουσικής. Οι δύο χώρες όπου παρατηρούνται τα χαμηλότερα σχετικά ποσοστά για το 2020 είναι η Ρουμανία (37%) και η Βουλγαρία (44%). Ο δε μέσος όρος των Ευρωπαίων πολιτών που ακούνε μουσική online ανέρχεται σε 61% για το περασμένο έτος.

Συνολικά, τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι η ενασχόληση των Ευρωπαίων με το Διαδίκτυο βαίνει αυξανόμενη στη διάρκεια της πανδημίας και σε ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο πάροχος που κάνει «άλμα» και αλλάζει τα δεδομένα της κινητής τηλεφωνίας

Ποια είναι μία από τις σημαντικότερες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών, όσον αφορά τη χρήση του smartphone; Τι είναι αυτό για το οποίο διαρκώς αγωνιούν...

Intrakat: Σύμβαση €9,75 εκατ. με την Κοινωνία της Πληροφορίας για την ψηφιοποίηση της Δικαιοσύνης

Σε συνέχεια διεθνούς διαγωνισμού, η Intrakat υπέγραψε εκτελεστική σύμβαση συμφωνίας – πλαισίου, διάρκειας 3 ετών, με την δημόσια εταιρεία «Κοινωνία της Πληροφορίας», προϋπολογισμού ύψους...

Mastercard Fintech Forum: Μεγάλος νικητής η καινοτομία – Coriunder και Moveo.ai είναι οι δύο fintech που ξεχώρισαν

Η Mastercard στέκεται αρωγός στην ανάδειξη των νεοφυών επιχειρήσεων στον χρηματοοικονομικό κλάδο, υλοποιώντας για ακόμα μία φορά την επιτυχημένη εκδήλωση για το οικοσύστημα του...

Η Salesforce λανσάρει τεχνητή νοημοσύνη νέας γενιάς για το Slack

Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Slack AI, μιας εύκολης και αξιόπιστης δημιουργικής ΤΝ (AI) που διατίθεται εγγενώς στο Slack, ως «απάντηση» στις ανάγκες...

Η Nova επιστρέφει στην πόλη, επενδύοντας σε βιώσιμα κτίρια

Η νέα Nova, συμπληρώνοντας ένα χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας, μετεγκαθίσταται στη Λεωφόρο Αθηνών, η οποία είναι πλέον η νέα έδρα της εταιρείας, και σε τρεις...