19.3 C
Athens
Δευτέρα, 15 Απριλίου, 2024

Κοινωνία της Πληροφορίας: Αναβαθμίζονται οι πλατφόρμες εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και έγκαιρης προειδοποίησης

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Ένα ακόμα σημαντικό έργο του Ταμείου Ανάκαμψης δημοπράτησε η Κοινωνία της Πληροφορίας. Πρόκειται για την αναβάθμιση της πλατφόρμας εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης.

Η τόνωση του αισθήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας των οφειλετών μέσα από την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση αλλά και η εξοικονόμηση πόρων και η διασφάλιση των δεδομένων  αποτελούν στόχο του έργου αναβάθμισης για τις πλατφόρμες εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και έγκαιρης προειδοποίησης που φιλοξενούνται και λειτουργούν στην κεντρική πληροφοριακή υποδομή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ).

Το έργο «(1) Αναβάθμιση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για την Υποστήριξη του Μηχανισμού Έγκαιρης Προειδοποίησης και (2) Αναβάθμιση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών για φυσικά και νομικά πρόσωπα» με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5189871, του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».προκηρύχθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας και έχει προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 2,7 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών, αποτελεί εξωδικαστική διαδικασία ρύθμισης χρηματικών οφειλών προς χρηματοδοτικούς φορείς, Δημόσιο και Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης. Η ρύθμιση παράγεται από υπολογιστικό εργαλείο το οποίο αντλεί τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τον προσδιορισμό της αυτοματοποιημένης λύσης και τον καθορισμό σε μηνιαίες δόσεις του τελικού ποσού αποπληρωμής.

Αντικείμενο της σύμβασης

Αντικείμενο της Σύμβασης είναι η υλοποίηση αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων και η τεχνική υποστήριξη ως προς την αντιμετώπιση βλαβών και αστοχιών στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020. Ο προϋπολογισμός του έργου έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις  τιμές για τις επιμέρους εργασίες που περιλαμβάνονται στο φυσικό αντικείμενο του έργου

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Ανάδοχο περιλαμβάνουν:

  1. Προοδευτική και συνεχώς προσαρμοζόμενη υλοποίηση (κατά αναλογία με μεθοδολογίες Agile) αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών του ν. 4738/2020 και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020.
  2. Τεχνική Υποστήριξη, αντιμετώπιση βλαβών και αστοχιών (bugs), των πλατφορμών: α) του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και β) του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020
  3. Παροχή εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού (π.χ. οδηγοί χρήσης), εκπαίδευσης επιχειρησιακών διαχειριστών και χρηστών της υπηρεσίας και των εμπλεκόμενων πιστωτών.

Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω υπηρεσίες των σημείων 1, 2 απαιτείται να προσφέρονται χωρίς μείωση του επιπέδου τους και κατά την υλοποίηση των αλλαγών και των αναβαθμίσεων καθώς οι ανωτέρω πλατφόρμες θα παραμένουν σε πλήρη παραγωγική λειτουργία. Επίσης όλες οι ανωτέρω προβλεπόμενες υπηρεσίες απαιτείται να διαχειρίζονται και να καταγράφονται τυπικά με χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία θα παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαχείρισης αιτημάτων και διαχείρισης έργου και η οποία θα παρασχεθεί από τον ανάδοχο.

Σκοπιμότητα και αναμενόμενα οφέλη

Σκοπός της παρούσας σύμβασης είναι:

α) η εξασφάλιση πλήρους και συνεχούς λειτουργικότητας της πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και της πλατφόρμας του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης

β) η διασφάλιση της πληρότητας, ακεραιότητας, εμπιστευτικότητας και ασφάλειας των δεδομένων κατά τη χρήση και τη δικτυακή διακίνησή τους

γ) Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης να είναι απολύτως συμβατές με την υφιστάμενη αρχιτεκτονική,

δ) η εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας με τρίτα συστήματα μέσω χρήσης σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων, καθώς και η εξυπηρέτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των χρηστών της πλατφόρμας.

Η βελτιστοποίηση της πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και της πλατφόρμας του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης θα προσδώσει σειρά από οφέλη, όπως:

  • Τόνωση του αισθήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας των οφειλετών
  • Εξοικονόμηση πόρων
  • Μείωση λειτουργικού κόστους
  • Μείωση διαχειριστικού φόρτου για την επίλυση βλαβών και αστοχιών και την διαχείριση του συστήματος με την υλοποίηση των απαιτούμενων αναβαθμίσεων και βελτιώσεων
  • Προστασία και ασφάλεια των δεδομένων
  • Ταχύτερη διεκπεραίωση των διαδικασιών
  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των διαδικασιών
  • Βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους χρήστες των πλατφορμών

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...