22.7 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Κέντρο Αριστείας της Nexi στην Ελλάδα: στοχεύει στον μετασχηματισμό των ψηφιακών πληρωμών σε όλη την Ευρώπη

Ο Slobodan Babic, Head of IT Development & Business Solutions, στην Nexi Processing Greece, μέλος του Ομίλου Nexi, ευρωπαϊκού ηγέτη PayTech, σε πρόσφατη συμμετοχή του σε τεχνολογικό συνέδριο αναφέρθηκε στην μετατροπή μιας εταιρείας τεχνολογίας και παροχής υπηρεσιών σε Κέντρο Αριστείας, όπως αυτό που διατηρεί η Nexi στην Ελλάδα. Κατά την ομιλία του ο κ. Babic τόνισε τη σημασία και τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει το Κέντρο για τον Όμιλο Nexi.

Η δημιουργία του Κέντρου Αριστείας στην Αθήνα έχει στρατηγικό χαρακτήρα για όλο τον Όμιλο, καθώς πρόκειται να λειτουργήσει σαν ένα τεχνολογικό hub που θα υποστηρίζει το πλήθος των πελατών του Ομίλου προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Babic.

Αυτό το Κέντρο εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Nexi για επενδύσεις σε δεξιότητες και τεχνολογία, με στόχο την ανάπτυξη εξελιγμένων προϊόντων και υπηρεσιών για τις ψηφιακές πληρωμές. Σε αυτό το πλαίσιο, ο  κ. Babic σημείωσε ότι το Κέντρο Αριστείας πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο παροχής υπηρεσιών issuing, χρησιμοποιώντας την στρατηγική πλατφόρμα Powercard της HPS για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα για όλο τον Όμιλο.

Aπευθύνεται κυρίως σε B2B πελάτες

Το Κέντρο Αριστείας καθώς προσφέρει την υπηρεσία issuing, απευθύνεται κυρίως σε B2B πελάτες, όπως τράπεζες και ιδρύματα πληρωμών. Ο κ. Babic απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το στάδιο ωριμότητας του Κέντρου, υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε στάδιο διαμόρφωσης, κατά το οποίο έχει ήδη τον πρώτο του πελάτη και προχωρά με τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να επεκταθεί περαιτέρω με απώτερο στόχο, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία μιας δεξαμενής καταρτισμένου ανθρώπινου δυναμικού.

Παράλληλα, ο κ. Babic μιλώντας για τη σημασία της τεχνολογίας τόνισε ότι στόχος για τη Nexi δεν είναι μόνο ένας ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά μια μετεξέλιξη της νοοτροπίας όλων των εμπλεκόμενων μερών από τους καταναλωτές, τους εμπόρους μέχρι και τις εταιρείες paytech.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Όλοι γνωρίζουμε τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και αυτό που είναι πολύ σημαντικό δεν είναι μόνο η αλλαγή της τεχνολογίας αλλά και η αλλαγή της αντίληψης των ανθρώπων σχετικά με την τεχνολογία. Ο στόχος της Nexi είναι να αλλάξει όχι μόνο την τεχνολογία αλλά και τη νοοτροπία, το οποίο εκ των πραγμάτων αποτελεί πρόκληση».

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...