22.8 C
Athens
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024

Ξέμεινε από συρμούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Γολγοθάς για τους επιβάτες!

  • Της Μαρίας Μόσχου

Το απόλυτο …. «μπάχαλο» επικράτησε χθες Τρίτη 5 Νοεμβρίου στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου λόγω έλλειψης … συρμών. Τα πρωινά δρομολόγια ανατράπηκαν πλήρως με αποτέλεσμα να χαθούν οι ανταποκρίσεις με τους συρμούς προς Θεσσαλονίκη και οι επιβάτες να ξεμένουν στους σταθμούς!

Πολλές οι καταγγελίες που έφτασαν χθες στο moved.gr για τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηρόδρομου καθώς ακυρώθηκαν  πολλά δρομολόγια και οι επιβάτες αγανακτισμένοι έψαχναν εναλλακτικούς τρόπους για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Αν και η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ανακοίνωσή της την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου διαβεβαίωνε ότι τα δρομολόγια  θα πραγματοποιηθούν κανονικά καθώς η στάση εργασίας των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην ΕΕΣΣΤΥ κρίθηκαν παράνομες και καταχρηστικές μετά από προσφυγή της διοίκησης, ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που πρέπει να υπολογιστούν από την ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μην ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό.

Ειδικότερα στις 9 το πρωί από το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) έπρεπε να περάσει το δρομολόγιο προς Κορωπί. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι ο συρμός θα είχε ξεκινήσει από το Κορωπί με προορισμό τα Άνω Λιόσια. Όμως ο συρμός δεν εμφανίστηκε ποτέ. Οι επιβάτες των Άνω Λιοσίων έχοντας την εναλλακτική διαδρομή επιβιβάστηκαν στο τρένο προς Πειραιά και κάνοντας μετεπιβίβαση στις Κάτω Αχαρναί πήραν το δρομολόγιο προς Αεροδρόμιο.

Ωστόσο οι επιβάτες που περίμεναν από το Κορωπί έως και το ΣΚΑ έμειναν χωρίς μεταφορικό μέσο και αυτό όταν στο σταθμό ΣΚΑ γίνεται μετεπιβίβαση και οι επιβάτες παίρνουν τους συρμούς με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Οι επιβάτες στο ΣΚΑ λοιπόν περιμένουν έχοντας κατέβει 60 σκαλιά διότι το ασανσέρ είναι και πάλι χαλασμένο, χωρίς καμία ενημέρωση, διότι -όπως είναι γνωστό- δεν λειτουργούν τα μεγάφωνα για να γίνει αναγγελία. Πολλοί επιβάτες ανεβαίνουν και πάλι τα σκαλιά και αναζητούν άλλους τρόπους μετακίνησης.

Οι υπομονετικοί περιμένουν. Η ώρα έχει πάει περίπου 9 και μισή όταν ο υπεύθυνος ασφαλείας ξεκινά αγώνα… ενημέρωσης. Προσπαθεί μιλώντας σε όλους τους επιβάτες να ενημερώσει ότι ο συρμός που θα περάσει με 40 λεπτά καθυστέρηση δεν θα πάει στα Άνω Λιόσια αλλά θα κάνει τέρμα στον ΣΚΑ προκειμένου να επιστρέψει στο Κορωπί. Σε απάντηση ερώτησης αν αυτό οφείλεται σε έλλειψη εργαζομένων ή στάση εργασίας η απάντηση ήταν αφοπλιστική! Δεν είχαν συρμούς!!!

Και τελικά μετά από μεγάλη αναμονή ο συρμός φτάνει. Ξεκινά η αποβίβαση η οποία είναι δύσκολη καθώς ο συρμός είναι από τους παλιούς και η διαφορά που έχει το έδαφος της αποβάθρας με τον συρμό ξεπερνά τα 20 εκατοστά.

Στο σταθμό λοιπόν φτάνουν και όσοι περιμένουν 40 λεπτά από το σταθμό  Δουκίσσης Πλακεντίας και πρέπει να επιβιβαστούν στο τρένο προς Θεσσαλονίκη.

Η καθυστέρηση όμως ήταν τόσο μεγάλη που το δρομολόγιο έχει ήδη περάσει. Οι επιβάτες με τα εισιτήρια στα χέρια φωνάζουν έξαλλοι να τους επιστραφούν τα χρήματα διότι δεν καθυστέρησαν με δική τους υπαιτιότητα αλλά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η απάντηση του υπεύθυνου για τα εισιτήρια ωστόσο δεν αφήνει κανένα περιθώριο εναλλακτικής. «Έπρεπε να είστε εδώ μισή ώρα νωρίτερα» επιχειρηματολογεί ο υπάλληλος. «Μα θα ήμουν αν είχε περάσει στην ώρα του ο Προαστιακός» απαντούν οι επιβάτες. Όμως για τον υπάλληλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είχε καμία σημασία. «Δεν επιστρέφουμε τα χρήματα και αν θέλετε κάντε παράπονα στα κεντρικά» ήταν η αποστομωτική απάντηση.

Και εδώ αναρωτιέται κανείς αν αυτές ήταν οι υπηρεσίες που μπορεί να περιμένει κανείς από μία ιδιωτική εταιρεία αλλά και πόσους επιβάτες πρέπει να …«έχασε» το τρένο μέσα σε μία μέρα!

Το moved.gr δημοσιεύει μια καταγγελία που έγινε προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρις ωστόσο ο επιβάτης να βρει το δίκιο του:

«Σήμερα το πρωί ξεκίνησα το ταξίδι μου από τον σταθμό του προαστιακού Δουκίσσης Πλακεντίας  για να πάω στο ΣΚΑ και μετά να πάρω την αμαξοστοιχία 52 για Θεσσαλονίκη όπου ήταν και ο τελικός προορισμός μου.  Ήμουν στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας στις 8:30 για να πάρω την αμαξοστοιχία 12213 με προορισμό το ΣΚΑ και μετά να κάνω μετεπιβίβαση στην 52 για Θεσσαλονίκη. Η προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της 12213 από Δουκίσσης Πλακεντίας είναι 8:41 με άφιξη στο ΣΚΑ στις 8:53 (παραπάνω από μισή ώρα μέχρι την προγραμματισμένη αναχώρηση της 52). Όπως μας ενημέρωσαν στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας στις 8:40, η αμαξοστοιχία 12213 θα είχε καθυστέρηση 20 λεπτά. Ακόμα και με την 20λεπτη καθυστέρηση η ώρα άφιξης στο ΣΚΑ θα ήταν περίπου 9:15 και πάλι υπήρχε ικανός χρόνος μετεπιβίβασης. Δυστυχώς όμως η αμαξοστοιχία 12213 αναχώρησε από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας στις 9:15 και έφτασε στο ΣΚΑ στις 9:35. Ώρα που είχε αναχωρήσει η αμαξοστοιχία 52. Ανέφερα το περιστατικό στον υπάλληλο των ταμείων στο ΣΚΑ στις 9:45, οποίος επικοινώνησε με κάποια κεντρική υπηρεσία και η απάντηση που μου δόθηκε είναι ότι «έχασα το τρένο» και ότι δεν μπορώ ούτε να αλλάξω, ούτε να ακυρώσω το εισιτήριο και να αποζημιωθώ.
Όλο αυτό είναι απλά ΤΡΑΓΙΚΟ!
Δεν φταίω σε κάτι! Είναι υπαιτιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η καθυστερημένη άφιξη του τρένου 12213 στον σταθμό ΣΚΑ το οποίο οδήγησε στο να μην μπορέσω να πάρω το τρένο 52 και να μεταβώ στην Θεσσαλονίκη.
Θεωρώ εξευτελιστικό το να τρέχω σαν τον τρελό από την πλατφόρμα του προαστιακού στο ΣΚΑ στην πλατφόρμα για Θεσσαλονίκη για να προλάβω την μετεπιβίβαση μιας που είχα προγραμματίσει να φτάσω 40 λεπτά νωρίτερα.
Δεδομένου ότι γνωρίζατε περί των καθυστερήσεων θα έπρεπε να αναπροσαρμόσετε τα δρομολόγια των υπόλοιπων αμαξοστοιχιών ή τουλάχιστον να έχετε την ευγενή καλοσύνη να επιστρέψετε τα χρήματα του εισιτηρίου πίσω.
Ούτε το τηλέφωνο παραπόνων (2130121121) δεν λειτουργεί και δεν μπορώ να βρω μια λύση.
Με την παρούσα επιστολή ζητώ άμεση επιστροφή της αξίας του επισυναπτόμενου εισιτηρίου στο ακέραιο και σχετική ενημέρωση μέσα σε 24 ώρες αλλιώς επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Συνεργασία της LG Business Solutions με την BAT Hellas

Η LG Business Solutions ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την BAT Hellas, εγκαθιστώντας 800 Digital Signage οθόνες (μοντέλο 32SM5J) σε καταστήματα και σημεία λιανικής...

Η πρώτη «διαβολοβδομάδα» της EuroLeague στο παρκέ του Novasports

Η EuroLeague, η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ ετοιμάζεται για την πρώτη «διαβολοβδομάδα» στο παρκέ του Novasports! Οι προβολείς στρέφονται στις...

Η LG OLED παρουσιάζει το έργο του Sir John Akomfrah για τη μελέτη κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων

Η LG Electronics (LG) συνεργάζεται και πάλι με τον ευρέως αναγνωρισμένο καλλιτέχνη και σκηνοθέτη, Sir John Akomfrah, για την έκθεση Frieze London 2024. Η...

Κυβερνοασφάλεια: Βροχή επιθέσεων – κινητοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων

Γράφει η Μαρία Μόσχου Εκτοξεύονται οι δαπάνες των ελληνικών επιχειρήσεων κατά της απειλής του κυβερνοεγκλήματος, καθώς λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Οι χάκερς «χτυπούν» τις ελληνικές...

Απλά Ψηφιακά 150: Οι καινοτομίες της Brite Solar, το σίριαλ της διασύνδεσης των POS, η Starlink και τα ακριτικά σχολεία

Την καινοτόμα τεχνολογία αγροφωτοβολταϊκών πάνελ της Brite Solar και τα σχέδια της εταιρείας για την συνέχεια ανέλυσε ο Νίκος Κανόπουλος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλός...