19.1 C
Athens
Τρίτη, 28 Νοεμβρίου, 2023

Interamerican: Mε την υποστήριξη της ΙΒΜ ενσωματώνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διαδικασία λήψης επιχειρησιακών αποφάσεων

Η Interamerican, σταθερά προσανατολισμένη στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στις διαδικασίες της, αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη της ΙΒΜ προκειμένου να παρέχει σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και στις ανάγκες που δημιουργούνται για τους ασφαλισμένους της.
 
Η Interamerican, όπως και οι υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου, επεξεργάζεται τεράστιο όγκο δεδομένων σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός ασφαλισμένου. Με τα δεδομένα να λαμβάνονται σε δομημένη ή μη μορφή, είναι σημαντική η επένδυση σε ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισής τους που περιλαμβάνουν δυνατότητες ενοποίησης, αποθήκευσης και ανάλυσης των δεδομένων.
Αυτή η νέα τάση ώθησε την Interamerican να συνάψει συνεργασίες με εταιρίες, προκειμένου να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά και διέπονται από ταχύτητα, διαφάνεια και ακρίβεια.

Xρήση του λογισμικού ΙΒΜ Operational Decision Manager

Μέσω της συνεργασίας με την IBM και τη χρήση του λογισμικού ΙΒΜ Operational Decision Manager, η εταιρία μπόρεσε να επιτύχει την αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και την εκτίμηση κινδύνου που διέπουν την ασφάλιση στον κλάδο Ζωής & Υγείας.
Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια του λογισμικού IBM Operational Decision Manager, μέρος του IBM Cloud Pak® for Business Automation, το σύστημα αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο ποιες ερωτήσεις πρέπει να παραθέσει στους υποψήφιους πελάτες και τις ανανεώνει δυναμικά ανάλογα με τις απαντήσεις που δίνονται. Στη συνέχεια, αναλύονται όλες οι πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί βάσει των κανόνων εκτίμησης κινδύνου και σε πραγματικό χρόνο παράγεται η απόφαση, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο τον κύκλο ανάληψης κινδύνου αιτήσεων Ζωής & Υγείας.

Aποτελεσματικές ψηφιακές υπηρεσίες

Ο Μάριος Συντιχάκης, Information Technology Strategy και Governance Leader του Ομίλου Interamerican, δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιώντας το συγκεκριμένο λογισμικό της IBM, η Interamerican μπόρεσε να βελτιώσει τη μοντελοποίηση αποφάσεων και τη διακυβέρνηση και να παρέχει ταχύτερες, πιο συνεπείς και αποτελεσματικές ψηφιακές υπηρεσίες για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών της».
Ο κ. Νίκος Μανιάτης, Διευθυντής Πωλήσεων της IBM για Ελλάδα και Κύπρο, σχολίασε: «Η Interamerican αξιοποίησε τις σύγχρονες τεχνολογίες για να επιταχύνει τη δημιουργία, τη διάδοση και την επεξεργασία νέων επιχειρηματικών κανόνων, επιτρέποντας στην εταιρία να αυτοματοποιήσει τη λήψη αποφάσεων και τη διαχείριση κινδύνου σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της διεπαφής της με δυνητικούς πελάτες. Με τη συγκεκριμένη λύση προκύπτει σημαντική ευελιξία στη διάθεση βελτιωμένων ψηφιακών υπηρεσιών και ασφαλιστικών προϊόντων».
 

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Αναβαθμίζεται ψηφιακά το Πυροσβεστικό Σώμα για την καλύτερη διαχείριση κρίσεων

Τα τελευταία χρόνια κρίνεται αναγκαία η χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για μια σύγχρονη και αποτελεσματική αντιμετώπιση των φαινομένων των φυσικών καταστροφών τόσο...

Κατά 7% θα μειωθεί το Capex των τηλεπικοινωνιακών παρόχων έως το 2025

 Τάση επιβράδυνσης καταγράφουν οι επενδύσεις των τηλεπικοινωνιακών παρόχων διεθνώς, με την Ελλάδα να κινείται, πάντως, σε αντίθετη τροχιά από τη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με...

Αλέξανδρος Εξάρχου: Οι προκλήσεις της αγοράς ενέργειας για την πράσινη μετάβαση

Για τις προκλήσεις στην αγορά ενέργειας και την πράσινη μετάβαση μίλησε ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, σε...

Hello Athens: Η Nova φέρνει υπερυψηλές ταχύτητες Internet σε ακόμα περισσότερες γειτονιές της Αθήνας

Αναβαθμισμένη εμπειρία, γρήγορο και αξιόπιστο Ιnternet σε ακόμα περισσότερα νοικοκυριά και επιχειρήσεις με το Nova Fiber Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου...

Visa: Συμβουλές για ασφαλείς συναλλαγές εν όψει των εορταστικών αγορών

Αυξημένη δραστηριότητα σχετικά με απάτες κατά τη διάρκεια των εορτών, τόσο στις συναλλαγές με κάρτα με φυσική παρουσία (card present), όσο και μέσω ηλεκτρονικού...