8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Η Xiaomi στην 384η θέση της λίστας Forbes Global 2000

Στην 384η θέση της φετινής λίστας “Forbes Global 2000”, σημειώνοντας άνοδο 42 θέσεων σε σχέση με την περσινή χρονιά, βρέθηκε η Xiaomi Corporation. Το περιοδικό Forbes συντάσσει και ανακοινώνει τη λίστα “Forbes Global 2000” κάθε χρόνο.

Η αξιολόγηση θεωρείται μια από τις πιο πλήρεις και αξιόπιστες λίστες κατάταξης εταιρειών και βασίζεται σε ολοκληρωμένη αξιολόγηση του κύκλου εργασιών, των κερδών, του ενεργητικού  και της χρηματιστηριακής αξίας των εταιρειών. Σύμφωνα με τη λίστα του 2020, ο κύκλος εργασιών της Xiaomi ανήλθε σε  US$29,8 δισ. ,  τα κέρδη ανήλθαν σε US$1,5 δισ., το ενεργητικό στα US$26,4 δισ. και η χρηματιστηριακή αξία στα US$31,5 δις.

Το 2019, η Xiaomi κατάφερε να πετύχει σημαντική αύξηση σε όλους τους  επιχειρηματικούς τομείς. Τα συνολικά έσοδα του Group ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα RMB 200 δισ. , φτάνοντας στα RMB 205,8 δισ., ήτοι αύξηση 17,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παρουσιάζοντας ένα 9ετές αθροιστικό ετήσιο ποσοστό αύξησης («CAGR») 112%. Τα καθαρά (προσαρμοσμένα) κέρδη ανήλθαν σε RMB11,5 δισ., παρουσιάζοντας αύξηση 34,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς.

Ο ιδρυτής, Πρόεδρος και CEOτης Xiaomi  κ. Lei Jun ανέφερε, “Είναι μεγάλη μας τιμή, που η Xiaomi κατάφερε πέρυσι να μπει για πρώτη φορά στη λίστα Global 2000. Η αναγνώριση της αγοράς αποτελεί κίνητρο για εμάς, ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο. Το περασμένο έτος πραγματοποιήσαμε ορισμένες σημαντικές αλλαγές στα brands μας, στο portfolio των προϊόντων μας, στην οργανωτική δομή και στα συστήματα διαχείρισης. Κατά τη διάρκεια της μετάβασης από την 4G στην 5G εποχή, καταφέραμε να βρεθούμε σε πλεονεκτική θέση. Επιταχύναμε τη διεθνή επέκτασή μας, με σχεδόν το μισό των εσόδων μας να έρχεται πλέον από αγορές του εξωτερικού, καθιστώντας τη Xiaomi μία πραγματικά παγκόσμια εταιρεία. Αν και ο κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις, ο Όμιλος εξακολουθεί να παρουσιάζει ανάπτυξη, παρά την ύφεση της αγοράς. Θα συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην ‘5G + Alot’ στρατηγική μας και να ενισχύουμε τις επενδύσεις μας, με σκοπό να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους, σε όλο τον κόσμο να απολαμβάνουν μια καλύτερη ζωή μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας.”

Επιδόσεις

Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες διεθνών ερευνητικών οργανισμών, η διανομή της Xiaomi σε smartphones σημείωσε αύξηση κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 παρά την πτώση της αγοράς. Σύμφωνα με την Canalys, η διανομή smartphones παγκοσμίως μειώθηκε κατά 13%, σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 272 εκ. τεμάχια, ωστόσο η Xiaomi σημείωσε αύξηση της τάξης του 9% σε αυτή την περίοδο, ξεπερνώντας άλλους μεγάλους κατασκευαστές smartphones. Το μερίδιο αγοράς ανήλθε σε 11,1%, τοποθετώντας τη Xiaomi στα τέσσερα κορυφαία brands στον κόσμο.

Σύμφωνα με την IDC, η διανομή smartphones παγκοσμίως σημείωσε ετήσια πτώση 11,7% σε 276 εκ. τεμάχια, αλλά η διανομή της Xiaomi και πάλι αυξήθηκε κατά 6,1%, με μερίδιο αγοράς 10,7%. Επιπλέον, η πανδημία του COVID-19, οδήγησε σε Lockdowns σε πολλές πόλεις ανά τον κόσμο, όμως η Xiaomi διατήρησε την ηγετική της θέση στη Δυτική Ευρώπη, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Σύμφωνα με την Canalys, η διανομή smartphones της Xiaomi στην Δυτική Ευρώπη αυξήθηκε σημαντικά κατά 79% κατά το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της, με το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται στο 10%. Στην Ισπανία, η διανομή smartphones αυξήθηκε στο 46%, οδηγώντας σε μερίδιο αγοράς 28%, καθιστώντας τη Xiaomi Νο1 smartphone brand στη χώρα. Το 2019, τα έσοδα από  το εξωτερικό έφτασαν τα RMB 91,2 δισ., αντιστοιχώντας στο 44,3% των εσόδων του Ομίλου. Στις 31 Δεκεμβρίου 2019, τα προϊόντα Xiaomi πωλούνταν σε περισσότερες από 90 χώρες και περιοχές.

Η Xiaomi αναμένεται να λανσάρει τουλάχιστον δέκα νέα 5G smartphones, αυτό το έτος και να αυξήσει τα έξοδά  της στον τομέα της «Έρευνας και Ανάπτυξης», στα RMB10 δισ. . Τα επόμενα 5 χρόνια, οι επενδύσεις της στο 5G + Alot θα αυξηθούν από RMB 10 δισ. σε RMB 50 δισ., ώστε να διασφαλίσει την κυριαρχία της στον τομέα του smart living. Παρά την είσοδό της στην premium αγορά όμως, παραμένει πιστή στον αρχικό της στόχο, προσφέροντας εντυπωσιακά προϊόντα στις πιο προσιτές τιμές.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...