30.6 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

Η Telekom το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο

H Telekom, στον όμιλο της οποίας μέλος είναι η COSMOTE, αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500”, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός. Κερδίζοντας δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι, το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης.

Η νέα, διεθνής αναγνώριση του brand «T», προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική στο brand COSMOTE, αντικατοπτρίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών που απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η επιτυχημένη απόδοση της Telekom βασίζεται στην τρέχουσα αξία του brand της, την υψηλότερη στην ιστορία του Ομίλου, η οποία ανήλθε στα 73,3 δις. δολάρια, έχοντας αυξηθεί κατά 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και 84% από το 2020.

Η ικανοποίηση του πελάτη δίνει στο brand ακόμη μεγαλύτερη δυναμική

Η Brand Finance αποδίδει αυτή τη σημαντική αύξηση στην αξία του brand του Ομίλου Telekom στην οικονομική και τεχνολογική του ανάπτυξη. Η Telekom συνεχίζει να έχει εξαιρετική απόδοση σε τομείς, όπως οι βιώσιμες επενδύσεις σε ποιότητα δικτύου, οι ψηφιακές τεχνολογίες και η εμπειρία πελάτη. Σύμφωνα με τη μελέτη, η εξαιρετική ποιότητα δικτύου της Telekom παίζει αποφασιστικό ρόλο όσον αφορά την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών – τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βαθμολογία του brand έχει αυξηθεί από 79 σε 83 στους 100 βαθμούς, που σημαίνει ότι έχει βελτιωθεί από βαθμολογία AA+ σε AAA-. Η σταθερή παγκόσμια παρουσία του brand επέτρεψε στην Telekom να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα της ως παγκόσμιου παίκτη. Οι παράγοντες αυτοί, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών, έδωσαν στο brand επιπλέον ώθηση.

Η θετική εικόνα του brand της Telekom παγκοσμίως επιβεβαιώνεται και από άλλες έρευνες, όπως η Kantar BrandZ “Most Valuable Global Brands”, αναγνωρίζοντας την επιτυχία της παγκόσμιας στρατηγικής του brand. Το νέο σλόγκαν του brand “Connecting your world” είναι το πρόσφατο στοιχείο με το οποίο η Telekom ευθυγραμμίζει με συνέπεια την παγκόσμια brand στρατηγική της.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Global Sustain συμμετείχε ενεργά στην υλοποίηση της Διατραπεζικής Ψηφιακής Πλατφόρμας “ESGr”

Στην υλοποίηση μίας καινοτόμου διατραπεζικής πλατφόρμας συλλογής και ανάλυσης μη χρηματοοικονομικών δεδομένων των επιχειρήσεων σε θέματα ESG (E: Περιβάλλον, S:Κοινωνία, G:Διακυβέρνηση), συνέβαλε αποφασιστικά η...

Amazon Web Services: Το MAD TV αξιοποιεί τις δυνατότητες του Amazon Bedrock στα φετινά MAD Video Music Awards

Το MAD TV, το κορυφαίο μουσικό δίκτυο της Ελλάδας, προετοιμάζει το κοινό για μια συναρπαστική εικαστική εμπειρία στα επερχόμενα ΜAD Video Music Awards από...

ΕΕΤΤ: «Ναι» στις νέες τιμές χονδρικής του ΟΤΕ για την οπτική ίνα

Στις ευρωπαϊκές αρχές έστειλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) την πρόταση του ΟΤΕ που προβλέπει ένα σύστημα αμοιβαίων εκπτώσεων έως και 28% μεταξύ των παρόχων...

Η Vodafone στηρίζει το Athens Pride για 9η χρονιά

H Vodafone γιορτάζει τη διαφορετικότητα και υποστηρίζει για 9η συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία Athens Pride 2024 καλώντας όλα τα άτομα να ενώσουν τις φωνές...

Telekom: Κορυφαία συνδεσιμότητα σε όλα τα γήπεδα του UEFA EURO 2024 μέσω 5G και οπτικών ινών

Τα δέκα γήπεδα ποδοσφαίρου που θα «φιλοξενήσουν» το UEFA EURO 2024TM, αναβάθμισε τεχνολογικά η Telekom, μέλος της οποίας είναι και η COSMOTE, διασφαλίζοντας βέλτιστη...