18.3 C
Athens
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025

Η Nova προσφέρει δωρεάν κλήσεις για γραμμές Δημόσιας Υγείας και Προστασίας Καταναλωτή

Η Nova, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, της προστασίας και της στήριξης του καταναλωτικού κοινού κατά τη διάρκεια αντιμετώπισης της πανδημίας Covid-19, παρέχει χωρίς χρέωση σε όλους τους συνδρομητές της τις κλήσεις που πραγματοποιούν από το σταθερό τους προς τους σύντομους κωδικούς Δημόσιας Υγείας, 1135, 1110 & 10306, καθώς και προς τη Γραμμή Καταναλωτή, 1520.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Nova επιχειρεί να διασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να προστατευτούν από την πανδημία, να αναζητήσουν ψυχολογική υποστήριξη στη διάρκεια αυτής της τόσο δύσκολης περιόδου ή να λάβουν περαιτέρω καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας σε περίπτωση προσβολής από τον ιό.

Παράλληλα, μέχρι το τέλος του έτους, οι συνδρομητές της Nova θα έχουν δωρεάν κλήσεις και προς τη Γραμμή Καταναλωτή 1520, με στόχο την ενημέρωση και την προστασία του καταναλωτικού κοινού και των επιχειρήσεων σε όλη την περίοδο της πανδημίας. Η Γραμμή Καταναλωτή προσφέρει πληροφορίες προς διευκόλυνση των καταναλωτών στις καθημερινές συναλλαγές τους. Επιπλέον, επιτρέπει την υποβολή καταγγελιών με στόχο την προστασία του καταναλωτικού κοινού από συμπεριφορές μη συμμόρφωσης με τα κυβερνητικά μέτρα προστασίας, καθώς και από φαινόμενα όπως το παραεμπόριο και την αισχροκέρδεια.

Οι γραμμές για τις οποίες ισχύουν οι δωρεάν κλήσεις από το σταθερό δίκτυο της εταιρίας, αφορούν στις παρακάτω υπηρεσίες:

  • 1520 “Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή”
  • 1135 “Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)”
  • 1110 “Γραμμή Ενημέρωσης & Υποστήριξης για τον Κορωνοϊό”
  • 10306 “Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης για τον Κορωνοϊό” .

Η Nova στέκεται δίπλα στους συνδρομητές της κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο, παρέχοντάς τους υπηρεσίες που αποτελούν ουσιαστικό κομμάτι της ζωής τους, βοηθώντας τους να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους δικούς τους ανθρώπους, να ενημερώνονται σχετικά με κάθε σημαντικό ζήτημα και, φυσικά, να ψυχαγωγούνται ώστε να απολαμβάνουν τις μικρές και μεγάλες καθημερινές στιγμές.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Απλά Ψηφιακά 172: Οι επόμενες κινήσεις της BSH (Γ. Γρατσώνης), το ΙΤ στις επιχειρήσεις και ο ΟΤΕ

Tην πορεία της BSH Οικιακές Συσκευές στην ελληνική αγορά και τα μεγέθη της μητρικής, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη του είδους της ευρωπαϊκή εταιρεία,...

Η Ευρώπη θέλει να θωρακίσει νοσοκομεία και υγειονομική περίθαλψη από κυβερνοεπιθέσεις

Της Νατάσας Φραγκούλη Η κυβερνοασφάλεια στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αποτελεί έναν από τους πιο κομβικούς τομείς για την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με...

Η τεχνητή νοημοσύνη το πιο ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις

Της Νατάσας Φραγκούλη Τον καίριο ρόλο που διαδραματίζει η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην μεταμόρφωση των επιχειρήσεων αποκαλύπτει η 16η ετήσια έκθεση "Tech Trends 2025" της...

Έρχεται το Ψηφιακό Διαβατήριο Προϊόντος

Της Νατάσας Φραγκούλη Δημόσια διαβούλευση σχετικά με το επικείμενο ψηφιακό διαβατήριο προϊόντος δρομολόγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το ψηφιακό διαβατήριο προϊόντος συνιστά βασική καινοτομία του κανονισμού...

ΟΤΕ: Πιο κοντά στην πώληση της Telecom Romania

Ένα βήμα πιο κοντά στην πώληση της θυγατρικής του ΟΤΕ, Telekom Romania, έγινε σήμερα, καθώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ρουμανίας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση...